Oldalak

2012. augusztus 26., vasárnap

Reménytelen

A fene egye meg azt a Sims2őt. Komolyan már ott tartok,hogy megveszem az összes kiegészítőt hozzá,mert nekem ez nem megy hogy letöltöm,és bumm fel is teszem.
Most is totális elkeseredésben szenvedek. Tegnap este még Gyűrűk Ura nézés előtt (volt a tvben ^^ esete) letöltöttem a játékot- mondanom se kell szerintem de több volt mint fél óra-, aztán gondoltam,hogy majd ma reggel kicsomagolom,és feltesszük.
Persze,mert majd nem minden olyan egyszerűen megy mint a tündérmesékben....  Rögtön úgy kezdődött,hogy Márkó itt hagyott vele,miszerint ő nem várja meg a kicsomagolás végét,mert az több óra. Akkor kiderült,hogy nagyon nagyon hibás verziót töltöttem le, ergo letörölni,és újra letölteni. Márkó letöltött egy egybe verziót- ahol több kiegészítő volt a pakkban- ,mondván,hogy ez jó lesz.
Le is jött,ki is csomagolta,de lelépett,hogy majd én is fel tudom rakni. Gyerek korom óta ez a játék a vörös posztóm,mert sose volt olyan könnyű feltenni,mint ahogy azt sokan elképzelik.
Természetesen most se volt jó... Kicsomagoltam,elkezdtem feltenni,de valamiért nem stimmelt,már szanaszét volt az egész.. Aztán beleturkált Márkó a gépembe,és úgy segített: letörölte az összes kicsomagolt fájlt,ami kb. 2 óra volt. Majd újra kicsomagolta,az megint fél egy óra... Aztán rájöttünk,hogy ez még rosszabb verzió,mert valamelyik barom aki feltette,az összevissza pakolta a mappákat... Mappa a mappában,a kiegészítők 2× lent voltak ,és akkor csoda hogy nem indul o.O Akkor szétszedte őket mappánként,de még mindig nem indult. A leírásban amit adtak hozzá,valamit magyaráztak,hogy meg kell adni a cél mappát,meg anyám kínja o.O Már a fejem leszakad a helyéről kb.
Aztán persze Márkó berágott,és letörölte az egészet a fenébe. Ezen is berágtam,de jogosan törölte le,amúgy is elment az egésztől az életkedvem is,pedig imádom azt a játékot.
Szóval ott tartok,hogy ma dél óta itt várom hogy történjen valami,de mellette semmit nem csináltam,mert hagytam dolgozni a gépet,szóval csak lézengtem,és meghaltam az unalomtól kb.... ,és ez lett a végeredmény,hogy este van már,és semmit nem csináltam ma még a gépnél,csak néztem ahogy töröl,meg másol,meg csomagol,meg kicsomagol...szóval ennyi. Csodásan mérges vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése