Oldalak

2014. június 28., szombat

Őrületes hét

Ezen a héten eléggé sokat csalódtam- mind emberekben,mind helyzetekben. Az embereket hagyjuk,nem akarom most kifejteni,de egyszer megteszem úgyis.
A helyzetekben meg azért,mert annyira örültem neki,hogy végre szerda csütörtökön megyek szabira,hogy hihetetlen - s végül nem mentem. Iszonyú hetem volt.
*törölt bejegyzés részlet*
Pénteken már semmire nem volt erőm,szóval csak olvasgattam. Végül úgy néz ki befejezem a Kárhozottak királynőjét. Hát eléggé vegyesek az érzelmeim ezzel kapcsolatban. Ha most a könyvet nézem,akkor ahhoz képest a film egy kalap szart sem ér- már bocsánat.  Mindenki isteníti a filmet,holott nulla.  Sok film van ami kicsit eltér a könyvtől,de azért úgy alap dolgokat ki lehet venni a filmből ami a könyvben is van.... hát itt nem. A film egy leegyszerűsített,átírt valami.
De imádtam a könyvet,marha izgalmas főleg a vége felé ahol már két történet szálon futnak az események. Bevallom engem onnantól kötött le,odáig szenvedtem vele. De fantasztikus a vége,amikor már események vannak. De mégis rossz,mert a negatív szereplő érveiben is volt igazság,meg a pozitív karakterekében is. Szóval nehéz lett volna eldöntenem kinek az oldalára állok. Habár a negatív karakter egy iszonyú gonosz karakter,szóval utáltam az egész könyv alatt,de voltak jó érvei.
Mindenesetre élveztem,és sajnálom hogy vége-de így legalább kezdhetek új könyvet,úgyis elég sok felhalmozódott (:
Most szombaton meg reggel újra tornáztam,nagyon jó volt újra, plusz utána még mostam,kinyaltam az egész lakást,fürödtem... és ezt egy délelőtt alatt.
 Már most elfáradtam,és este még Krisztián moziba akar menni velem,amiből nem tudom mi lesz,mert buszunk nincs hazára,szóval valszeg sétálás lesz át a város egyik részéből ki hozzánk (: Jó lesz (:

2 megjegyzés:

  1. Sajnálom, hogy megint értek rossz élmények :( Úgy látszik az ember élete mindig egy ilyen hülye hullámvasút. De a kirándulás jó lehetett, nagyon édes ez a közös kép a leánykával :) A viharért irigykedem, itt nálunk semmi nem volt jóformán, pedig jól esett volna. A Kárhozottakat meg majd én is el szeretném olvasni, bár igazából ha belekezdenék újra Anne Rice könyveibe, akkor az elejétől tenném, tehát újraolvasnám az Interjút, beszerezném a Lestatot, szóval sorban mennék, az meg nem kevés pénz meg idő. De azért szeretném, mert jó kis könyvek ezek, főleg ha a megfelelő hangulatban olvassa az ember :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi ^^ A kirándulást jó volt,mert végre nem az a monotonitás volt tudod,hanem egy kis kaland. Ugyan a szemöldökömet is befontuk,de én élveztem.
      A vihar jó volt,de sajnos kivágott nálunk sok mindent ,és amit már nem értékeltem annyira.
      Az Anne Rice könyvek nagy része nekem sincs meg. Most kéne a Testtolvaj meséje ,de az nincs meg. Plusz kétféle kiadótól vannak meg -ami irritál :S

      Törlés