Oldalak

2014. november 14., péntek

Nem értem mért írok

Azt hiszem újra itt vagyok! Jól vagyok mondhatni, kivéve lelkileg. Azt hiszem az egy ideig várat magára még.
Viszont jó hír,hogy sikerült a gépet megszerezni: megérkezett sikeresen, egy ismerősöm kijavította a javítani valókat és az működik azóta.
Egy kedves barátomtól kaptam kölcsön egy laptopot ,szóval most megint minden jó egy ideig.
Viszont nem értek egy két dolgot. Például,hogy én vagyok a béna és nem tudok írni/fogalmazni? vagy a legtöbb embernek hiányosságai vannak az értő olvasásban? Ugyanis megint olyanokat hallottam vissza,ami benne se volt a legutóbbi bejegyzésemben. Emberek én komolyan elgondolkodtam,hogy mi értelme van ezt tovább folytatni- ha ennyi analfabéta "olvassa" és kapom a leszólásokat. Ezt most nem fejteném ki,de eléggé kiakasztott.
Nem így terveztem az új bejegyzésemet,de megint sikeresen felhúztak ezzel.  Az emberek 98%-nak tetszik amit írok,de mindig van egy kettő akinek muszáj beleszólnia a dolgaimba- és ráadásul úgy hogy fel se fogja mit írtam.
De lehet hogy felesleges hergelni magam.
A lényeg,hogy igyekszem újra normálisan lenni és írni (:

4 megjegyzés:

  1. Tojd le azt a 2%-ot, aki/k megbukott/tak szövegértésből az érettségin :D

    VálaszTörlés
  2. Ezzel a problémával én is találkozom majdnem minden bejegyzésem után. Értetlenkedem, néha a stílus rosszul esik, de igyekszem a maradék 98 százalékot figyelembe venni inkább. :)

    VálaszTörlés
  3. Valóban érdemes lenne simán letojni a 2%-ot, de a gond az, hogy az a két százalék bár funkcionális analfabéta, mégis nagy befolyásuk van a környezetükre. Ismerjük a mondást, mindenki a hasonszőrűek társaságát vonzza. Ezért pedig a pár gyógyegér amit mond az a többi gyógyegérnek szentírás. Valamiért biztos elismerték őket okosabbnak (ami ugye régen rossz), ami csak azért jó mert legalább ők nem csesztetnek téged... Nincs meg az értelmi szintjük, netán fogalmazásgátlót szednek.

    VálaszTörlés
  4. Mondjuk nem foglalkozom velük túlzottan,csak kiakasztó. De elnézem,mert mondjuk úgy,hogy azok akik értelmezni képtelenek,azok mind nálunk idősebb emberek- ergo nem igen értenek a mai dolgokhoz és nyilván máshogy élik meg ezt amit mi csinálunk.
    Igyekszem normálisan tovább folytatni az írást- mert sok minden élményem szokott lenni és szeretem kiadni magamból ,s azt is szeretem ha mások szintén megosztják a véleményüket,tapasztalásaikat (:

    VálaszTörlés