Oldalak

2012. július 30., hétfő

30 nap Gothoknak - 23. Kedvenc festőd vagy fényképészed.

Na ez az a téma,amihez nem tudok mit hozzáfűzni. Olvastam pár ilyen témában dolgozó emberkéről- illetve valakik szerint ebben a témában dolgoznak..- ,de nem nagyon mondanám kedvenceimnek őket.
Victoria Frances az aki kimondottan,konkrétan ilyen témában alkot,és nekem nagyon tetszik.  Tudom,hogy nagyon sokan ismerik,és mondhatni erre is hogy "mennyire divat",de ez van. Régen is tetszett nagyon- volt ilyen tolltartóm, mappám, meg ilyen apróságok.





A másik ilyen alkotó személy, Ana Cruz. Tudom,hogy ő nem számít festőnek,se fotósnak,de muszáj megemlítenem,mert tulajdonképpen ő is alkot. Digital art-al foglalkozik,és ebben a témában mozog ő is. Na az ő képeit is imádom. Van egy puzzle-m,amit még Márkótól kaptam,és kiderült,hogy az is az ő képeinek egyike ^^  Rákerestem anno,és láttam,hogy nem pár darab alkotása van,hanem nagyon sok!

Ő van meg nekem puzzle-ba, de irtó nehéz kirakni-sok a fekete =)
Ennyi lenne amit feltudok hozni. Fotós közül talán egyet tudok felhozni, és ez a Viona-Art. Régebben nagyon sokat néztem ezt az oldalt,tele van csodásabbnál csodásabb képekkel,és modellekkel. Imádom azt az oldalt!
Viona-Art

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése