Oldalak

2012. július 17., kedd

Kreatív löket

Tegnap óta egy fura érzés van bennem. Folyamatosan úgy értem,hogy alkotnom kell. Nem tudom mit,de érzem,hogy kell.
Ezért tegnap este elővettem a vonalas dobozkámat,és megint pomponokat gyártok :D Régebben mindenkinek az agyára mentem a pomponokkal,mert mindenkinek azt csináltam- de sajnos ehhez van anyagom csak.
De egészen jó lett a kis cukiság. Plusz csináltam egy nyaklánc szerűséget- 3 fonalból fontam össze,és rátettem az ankhos medálomat. Nem nagy dolog,de sokkal jobban tetszik így,mintha egy bőr darabon lógna. Amúgy se szeretem a bőrt.
Ma délután is neki álltam pompont készíteni,mivel nem csak az én szülinapom lesz a héten (csütörtök),hanem mamámé is,és együtt köszöntenek fel minket, így gondoltam csinálok mama ajándéka mellé én is valamit. =)
De még mindig bennem van ez az érzés,szóval muszáj kiélnem magam :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése