Oldalak

2014. július 14., hétfő

Rockmaraton 2014 - I. rész

No,nem is tudom hogy hol kezdhetném, mert túl sok mindent akarok mondani és semmi  nem jut eszembe. True Story ;)
Nos vasárnap húgommal már lelkileg felkészültünk az előttünk álló hétre. Nem volt könnyű eldönteni hogy mi legyen,mert eredetileg úgy volt ,hogy senki nem jönne velem maratonra (Niki Győrbe van, Krisztián a haverjaival akart lenni, más barátom nem nagyon van Pécsen,meg nem is akartam úgy mást) , végül húgomat győztem meg hogy jöjjön. Viszont itt már gond volt,mert a pasija is fűzte ,hogy menjenek le a zenekarja napjára (Zud),de húgom elutasította. Viszont örültem,mert velem végül eljött. A jegyeink meg voltak- én Krisztiánét kaptam/vettem meg, húgom meg Krisztián egyik haverjáét.
Vasárnap tökre izgatottan feküdtünk le,hogy vajon mi lesz másnap. Azt sajnáltam,hogy nem kapunyitásra mentem,mert minden évben ott voltam az eseményen- hiába tömörülünk 100ezren ott,akkor is van egy filingje és nagyon jó. Mi úgy beszéltük meg ,hogy a 16:25ös kökényi busszal fogunk lejárni, az kb. 5re lent is van ,így a kezdődő koncerteket bőven elérjük.
Hétfőn reggeltől délutánig itt készülődtünk; én facebookról figyeltem az eseményeket- így hát láttam a kapunyitást a szervezők szemével :D Hát komolyan mint az zombik olyanok voltak :D Áttörték szinte a kapukat,és megindult a csorda. Jót nevettem a videón.
Végre elérkezett a mi időnk,hogy indulni kellett.
Imádtam ezt a ruhát amúgy,nagyon jól néz ki ^^
Felöltöztünk húgommal, pánikoltunk,hogy mit vigyünk :D Holott Krisztián mindent kivitt már. Úgy volt,hoy ők mennek kapunyitásra a haverjaival,mert ugye ő hoz sátrat,így tehát  nekünk annyi mindent nem kellett. Azért vittem egy meleg kabátot- amiről írtam korábban- ,meg pulcsikat,meg amit épp értem. A hajam tökre jól állt indulás előtt, és a ruha is tetszett amit aznap vettem fel- igaz ez volt az amiről szerintem írtam,hogy kicsit rövid,de úgyis volt alattam koponyás harisnya :D
Természetesen aznap nagyon meleg volt,mi meg beöltözve,bakancsba vettük nyakunkba  a várost :D Minden busz indulás előtt elmentünk vásárolni,valami kajálni valót,meg energia italt- ez hagyománnyá vált ^^
No, mondanom se kell,hogy a kökényi megállóba 6 millióan álltak és állnak minden nap. Odafurakodtunk,hogy legyen helyünk a buszon. Volt is,de levegő nem. Húgommal már iszonyúan rosszul voltunk az emberszagtól,a melegtől,meg a zsúfolódástól. Akkor ment szét a hajam xD (szeret begöndörödni,meg sörénnyé válni)
Örültünk mikor végre megérkeztünk. Ott kijött Krisztiánka elénk és megkaptuk a jegyeinket, amit azonnal beváltottunk.

A metál velünk volt♥
 Szép színű volt most a hetijegy, viszont a csomag ellenőrzők iszonyú bunkó parasztok voltak. Fapofával álltak, mindent átforgattak,kipakoltattak... Hát anyátok. A tavalyiak jobbak voltak- azok is ellenőriztek,de lehetett velük marhulni.
Miután megkaptuk a karszalagot,elmentünk a sátorba leszórni a cuccokat - közbe csatlakozott hozzánk Krisztián haverja- ,majd együtt visszamentünk a Casanova kocsma-felé. Ott ilyen erdős részek vannak,és sokan ide szoktak kiülni inni,dumálni meg csak úgy. Krisztiánék társasága is itt volt; innen ismertem már arcokat,de volt aki új volt.  Rögtön az elején akartunk inni- és már sorban álltunk mikor azon tanakodtunk,hogy ki fizesse ki,erre az előttünk álló faszi meghívott mindhármunkat xD Hát én kész voltam, nagyon jó arc volt. Húgommal vodka narancsoztunk, Krisztiánka meg boros kólázott azt hiszem.
Elröhögcséltünk,meg marhultuk az időt, aztán húgom beállt kicsit X) 
Dorkával (húgom) visszamentünk Rózsaszín Pitbullra,amire Krisztián nem akart jönni,mert hogy az új énekes szar és rappel. Valóban rappel az új albumon,de a régi számok nem rappesek és azokat énekelte. De sajnos csak a végére értünk be. Valamiért részegen hopponál az idő,vagy nem is tudom :D Pitbull után auróra volt,arra Krisztiánka akart jönni,meg mondjuk húgom is- én viszont nem ismertem,de úgy voltam vele meghallgatom velük.
Sajnos jött húgom pasija és nem tudom mi volt (bár remélem nem rontotta el a kedvét a srác),de leléptek. Szerencsére Krisztián velem maradt utána már és utána úgy együtt is lógtunk szinte mindig. Auróra után elmentünk a sátorba és kidőltünk. Kicsit ittasak voltunk,meg koncerteztünk is... Húgomék is velünk voltak a sátorba,így 4en poshadtunk benne- de meglepődtem mert elfértünk. 
Előtte még elmentünk megkeresni Krisz unokahúgát,akit a Casanovánál találtunk meg két sráccal a csapatból, de már be voltak állva rendesen,mert osztották az észt nekünk ,hogy halljuk e a fű növekedését,meg hogy a füvek szólnak hozzánk. Nekem ez gáz volt,mert nem voltam eléggé beállva ehhez,így javasoltam,hogy menjünk. Aztán Krisz haverja ott hagyta a telóját amit csak a sátornál vettünk észre,így mehettünk vissza. A lábaink lerohadtak már,de legalább a teló meglett.
Hajnalba mi húgommal leléptünk,mert szeretünk hazajárni ha már itt lakunk. Muszáj volt helyretenni magunkat,meg fürdeni,újra sminkelni, és normálisan aludni. Az első 5 órási busszal jöttünk. Egyébként az a vicces,hogy ez most kb. ugyanolyan volt,mintha dolgozni mentem volna,mert ott is mindig ez van,hogy 5kor kelek. De azért mennyivel másabb volt így hajnalba kelni,mintha melóba kéne menni. Olyan rendesen lefekszem időben -mondhatni- itt meg most volt hogy hajnali 3ig is fent voltunk,mégis feltudtam kelni 5kor. Szóval van különbség :D

Kedden megint délután mentünk vissza,habár semmi olyan nem volt ami úgy érdekelt volna minket. Annyit hallottam hírből,hogy a Road nevű zenekart iszonyú módon elverte az eső. Nagy színpadosok voltak,és állítólag a tetőről rájuk zúdult a víz és a hangszereket,meg mindent elmosott. Két ,három szám után leléptek :S Szóval ez eléggé szarul sikeredett nap volt. De innentől egészen vasárnapig szakadt az eső.De visszatérve; a buszozást végig szenvedtük megint,és oda volt a készülődésünk :D A sminkem elfolyt,a hajam szétállt -.-" Ezt nem szeretem a párába :(
Keddi délután Dorkával- muszáj volt a hajamat feltűzni,mert a pára kikészíti
Odaértünk megint 5 előtt,Krisztiánka összeszedett minket. Egész hajnalba dörgött,villámlott és vihar közeledett.  Kimentünk megint a Casanovához és ott amit Krisz és haverja vettek vodkát bekeverték és fölittuk - csak elég sokan voltunk a társaságba,hogy nekünk az elég legyen. Így kitaláltuk,hogy menjünk fel a kökényi kocsmába.  Ott folytattuk az ivást,de főleg a röhögcsélést.
Szipáltuk a sört (Szipáltsör) :D Ennek a szófordulatnak hosszú sztorija van,akit érdekel,annak szívesen kifejtem (:
 Aztán húgom lelépett a pasijával egy idő után,meg Krisz egyik haverja is,és hárman maradtunk.  Mindenféle komoly dologról beszéltünk meg lelkiztünk. Aztán elvert minket az eső, így bementünk, zárásig ott voltunk,majd visszamentünk sátorhoz,mi meg még Krisszel kint dumáltunk komoly dolgokról,amik számomra többször csalódással járt,csak már nem csinálok belőle problémát. Aztán már nagyon csöpögött az eső,és fáradtak is voltunk,így eldugott kettő energia italt másnapra (ja mert ugye semmit nem lehetett kaján és bontatlan ásványvízen kívül bevinni).
Hajnalba megint felkeltem és eljöttünk húgommal. A szerdai napot eléggé vártam,mert volt Pokolgép *-* ♥

Szerdán megint visszamentünk szokott időbe, de nem ittunk nagyon semmit,mert 18:30tól kezdődött a szentháromságunk; Kalapács,Pokolgép, Ossian. Én ebből a Pokolgépet preferálom nagyon. Nem szeretem annyira a magyar bandákat,de ez az egy örök marad szerintem,mivel ezeknek a szövegein nőttem fel félig és még mindig tetszenek. 
Végig álltam Krisszel a Kalapácsot,ami nekem kicsit egyhangúnak tűnt,de jó volt Kalapácsot élőben látni-én eddig csak poszterekről láttam :D De szegényem megöregedett,viszont a hangja még mindig jó.
Aztán volt a Pokolgép♥, na ott szét üvöltöttem magam,meg tomboltam. Nem jellemző rám ez a hú de nagy ugrálás,meg üvöltözés,de most jó volt- és azért megjegyzem,hogy végig első sorban voltunk :D
A Pokolgép énekesének olyan hangja van,hogy ott helyben behaltam. Krisztián azzal jött mindig hogy ja,biztos bejön a faszi- mondom persze, szeretem az öreg pasikat :D  De viccen kívül komolyan olyan bulit adott,és olyan átéléssel voltam,hogy hihetetlen. Éreztem a vér ízét a torkomba- szóval kicsit ijesztőre sikeredett a kiabálásom *-* De megérte. Nem tudom nektek leírni mit éreztem akkor és ott; mikor vele visítod a számokat, adja alád a lovat... kész extázis (:
Pokolgép♥ Ott vigyorgok,de Krisz szerencsére kitakar :D
 Utána jött az Ossian ,amit én annyira nem kedvelek- de igazából nem is ismerem. Ott maradtam Krisszel,mert neki alap kedvence,meg amúgy se lett volna más program ami érdekel.  Egyébként ez se volt rossz. Azon nevetgéltem ott magamba,hogy az énekes apámra emlékeztet :D
Végig álltunk 3 előadót.... 18:30- 23 óráig :D Ebből a felét végig ugráltam,tomboltam, és úgy fájt aznap a lábam hogy hihetetlen.
Mikor vége volt,akkor elmentünk az előzőleg eldugott energia italokért,mert hát kíváncsiak voltunk,hogy meglesz e még.
Utána még elmentem Krisztiánkával Nightquestre. Ez ilyen Nightwish tribute. Ott is bekerültem az első sorba- habár ezt nem nagyon akartam,mert bár ismerek pár Nightwish számot,de nem vagyok olyan nagy fan. De azért nem volt rossz. Kicsit elgondolkodtunk a srácokkal utána,hogy ne e ment lemezről pár rész,mert a csaj az egyszerű magas hangokat szarul énekelte ki,a nehezeket meg simán...Plusz mikor kivonultak,akkor is szólt az ének, úgyhogy nem tudom,hogy nem e ment lemezről. A színpadi fellépésük jó volt,a csaj ruhája nekem nagyon tetszett, a hangja annyira nem volt hallható.
S ezután végre mehettünk lefeküdni. Ez olyan hajnali fél 3ig tartott,s miután már végig álltuk a Pokolgépes koncikat, nekem már leestek a lábaim X_X De mint kiderült mindenkinek,csak hát ha már ott vagyunk megnézzük. Én párszor beleásítoztam, és reménykedtem hogy nem veszik fel :D

A csütörtök,péntekkel folytatom nem sokára- de így is kicsit hosszú lett ^^

2 megjegyzés:

  1. Hű, látom idén is eseménydúsra sikeredett ez a rockmaraton :) Az első szerelésed valami eszméletlen jó és a hajad is olyan szép, de te csapzottan is csini vagy, szóval ne izguljál :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! (: Igen nagyon jó volt,csak kár volt hogy elmosta az eső,de így is szuperül éreztük magunkat :D Amúgy nem izgulok,csak megjegyeztem. Az élmények,az emlékek azok ugyan sokan voltak,de élveztem minden percet (:

      Törlés