Oldalak

2014. szeptember 18., csütörtök

Próbálkozom pozitív maradni

Be kell vallanom,hogy ez nem mindig sikerül. Amióta megtörtént ami megtörtént,azóta lelkileg,érzelmileg instabil vagyok. Nem akarok persze önsajnáltatónak tűnni,de úgy érzem jobb ha kiírom,mert mostanában nem nagyon beszélgetek külön senkivel.
Beleesek abba a hibába állandóan hogy vissza zuhanok a "depressziómba" (azért írom így mert nem vagyok depressziós ténylegesen, max lelkileg összetört,letargikus).  De sokszor van ,hogy hirtelen fellelkesedek és puff, visszazuhanok. Rájöttem hogy nincs semmi ami tartaná bennem a lelket,vagy előre lendítene.
Ezért is menekültem bele a játékba. Addig se kell szembesülnöm az emberekkel,meg a világ gondjaival. Tudom ,ez nem megoldás és nem is akarok így maradni,csak annyira nehéz néha felállni újra és újra.
Bár egészen megembereltem magam; tegnap az egész szobámat kitakarítottam- jobb lett a komfort érzetem. Ma tornáztam újra (azt is jól elhanyagoltam és beleestem a sárba), és kifestettem a körmöm. Tudom ezek apróságok,de valahogy növelik lelkierőm. Csak félek a visszaeséstől s már nem tudom mit találjak ki magamnak amivel elterelhetem a gondolataimat.
A játék. Nagy szerencse hogy itt van és tudok játszani ,mert eléggé jó érzést kelt bennem -habár nem vagyok kocka. Amikor az előző bejegyzésben a játékról írtam,akkor is fellelkesültem, de másnap megint elkapott a keserűség érzet. 
A lényeg hogy igyekszem nem kiborulni még jobban,csak hát nehéz.
A minap amúgy találkoztam egy lánnyal,akitől anno rendeltem két dolgot; s most meg is kaptam. Ennek se úgy örültem akkor mint ahogy kellett volna ,de nagyon értékelem.

Horgolt viking :D Szerintem csuda jó pofa,és a lány is nagyon ügyes aki ezt csinálta ^^ Biztos nem lehetett kis munka,de megérte kivárni.
A másik amit tőle kértem egy Mjölnir volt- azt hiszem gobelin.  Az is nagyon jó lett. Rávarrta nekem egy nagy anyagra és ezt most kulcstartónak használom,mert egész nagy.
Alapból az tetszett,hogy a mjölnir formája szép lett,  s a minta is nagyon jól sikerült.  Örültem nekik,hogy végre nálam voltak ^^
Plusz tegnap megjött az e havi Joy-om, s az is lefoglalja a gondolataimat
 ,legalábbis kis időre (: ♥

6 megjegyzés:

  1. Még mindig csak azt tudom mondani, amit a múltkor írtam, idővel jobb lesz.
    A viking is, meg a kalapács is tetszetős. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudom- csak sajna megcsinálni a dolgokat nehezebb :S Próbálkozik az ember,de vissza esik. De igyekszem.
      És köszi ^^

      Törlés
  2. Minden kezdet nehéz és mindig lesznek nehézségek az életben,de megkel próbálni másképp felfogni,hogy például az,ami történt miért történhetett így.Hogy mit tanulhattál belőle. De ne add fel,idővel majd tényleg sikerül elérned és meg tanulnod azt,hogy ha jönnek is nehézségek,de tudd tartani magad és ne zuhanj vissza a "depressziósabbb" állapotodba.(megértelek,mert én is ilyen vagyok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nehezen viselem a nehézségeket,de megtudok velük birkózni. De mivel a mostani nem egyszerű nehézség,és nem is róható minden bűn rám így még rosszabb mert az igazságérzetem sérül. Ezzel meg nem tudok mit tenni sajnos.

      Törlés
  3. Tüneményes a kis viking :)
    És nagyon jó, hogy tornáztál és lakkoztál, törődj is magaddal, mert a rossz helyzet miatt nem szabad elhanyagolnod magad, meg ne is mondj le ezekről az apró örömökről. Mindig nehéz az eleje az ilyen helyzeteknek, ezt a mélypontot is meg kell élni, de hidd el szép lassan elhalványul majd az érzés és te is rendben leszel <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Szilvi, jól esnek a kedves szavak. Annyira próbálkozom,csak hát nem könnyű mindig valamibe kapaszkodni =/ De ezt a gondolatot tartottam én is a szemem előtt amit te is mondasz,hogy nem szabad magam elhanyagolni,mert jobb nem lesz tőle. És emiatt kicsit megjött a lelkesedésem. (: Csak nem akarok visszasüllyedni.

      Törlés