Oldalak

2015. október 21., szerda

Film ötletek Halloweenre

Azoknak gondoltam ezt a kis bejegyzést,akik hasonlóan nem olyan buliba járósak,hanem inkább otthon töltik a halloweent. Én egyik évben se mentem el sehova- bár Pécs nem bővelkedik az ilyesfajta szórakozó helyekben. Van a Papok és Prostik buli,de azt minden alkalomra megrendezik és csak Pesten van. Így én mindig maradtam a filmezős estéknél.
 Én most a személyes kedvenceimet mondom,amik vagy thriller/horror kategóriásak,vagy mesék,de semmiképpen nem darabolós,kaszabolós- olyanokat nem kérek. De kommentben bátran egészítsétek ki nyugodtan a listát.

Amiket érdemes megnézni:

Elvira- The Mistress of Darkness (Elvira - A Sötétség hercegnője)
Én minden évben egyszerm egnézem- és ha halloweenkor nincs más program,akkor ez belefér. Igazából nem halloweennel kapcsolatos film,de mivel a sötétség hercegnőjéről szól, és van benne némi magic, ezért bátran ajánlom. 

Halloweentown ( Boszorkányváros) 1,2
Ez egy aranyos gyerek film- amiben a főkarakterek eléggé bénák és irritálóak hosszútávon,de vannak értékelhető dolgok a filmben és kifejezetten halloweenes. 

Addams Family 1,2
Őket nagyon szeretem és ha valaki sötét világba akar kicsit burkolózni,akkor ezt is tessék megnézni. Bár szerintem nincs olyan aki ne ismerné ezt a családot.

Tim Burtun filmek
Itt főleg a Halott Menyasszonyt (Corps Bride) szokták ajánlani,a Karácsonyi Lidércnyomást (Nightmare Before Christmas), a  Beetlejuice-t (Kísértet história), Álmosvölgy legendája (Sleepy Hollow) és hát ennyi nekem.

Ginger Snaps (Vérszomj)
Ez se kifejezetten témába illik,bár van halloweeni jelenete a filmnek. De én amúgy is nagyon kedvelem a filmet.

Hotel Transylvania
Ez egy aranyos mese,szar zenével (:   Párszor láttam már- egyszer kétszer megnézhetős. 

Drakula
Szerintem ez a film klasszikus és egyszer mindenkinek látnia kell. De mondjuk ugyan ez elmondható a Nosferatu-ról is.

The Crow ( A Holló)
Ezzel az a helyzet,hogy régebben imádtam a filmet és úgy összeségében fantasztikus is. De ma már nem tudom megnézni.  Lehet egyszer még ráveszem magam,de nekem tele van nyomasztóan sok erőszakkal és nehezen viselem már. Viszont ajánlani tudom,mert ez is nagyon ismert film.

Ezek közül egy kettő belefér szerintem a halloween estébe. van még rengeteg másik film amit tudnék mondani,de  nem feltétlenül horror film listát akartam csinálni.  Viszont a gothstyle-os oldalamon vannak még leírva egyéb filmek is,ott is körülnézhettek. Mondom,ha valakinek van még ötlete,nyugodtan mondja.

Ezek közül van kedvencetek?
Van amit minden halloweenkor megnéztek?
Mit tudnátok még ajánlani?

10 megjegyzés:

  1. Ginger Snaps! Végre van aki ismeri azt a filmet. Az egyik kedvencem, folytatásait is láttam bár azok kevésbé tetszettek. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na az nálam úgy van,hogy az első az abszolút kedvenc annak ellenére is hogy a technika amivel dolgoznak még tré :D De azért nem rossz. És utána nekem a másik kedvencem tőlük a 3. rész. Ott már látszik,hogy kicsivel később készült,meg valahogy jobb a film sztorija,kinéznek a farkasok is valahogy,meg az karakterek is jók (: A kettő nekem olyan semmilyen.

      Törlés
  2. Mi stílusosan még voksolunk a Pumpkinhead című remekre is, illetve, bármilyen horrort, horror-vígjátékot meg tudunk ilyenkor nézni. Igazság szerint, nálunk ezek nagyon nem alkalomfüggők, de jól összeválogattad őket.
    Silent Hill, Bűvölet, Rémálom-filmek, általában a vámpíros filmek, Ollókezű Edward, Hókusz pókusz, A kukorica gyermekei, Hellraiser-sorozat, Démonok, Alkonyattól pirkadatig… tudnám még egy ideig sorolni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja igazából próbáltam olyanokat amik ismertebbek,meg amik az én kedvenceim. De azért osztottam meg a magazinom linkjét is,mert ott is van egy válogatás; oda pl. beleírtam én is a Bűvöletet,mert az is atom kedvenc (:
      Egyedül a belezős filmeket szerettem volna kihagyni.

      Törlés
  3. Halloween...négy részből az egyik gyenge lett (nem emlékszem melyik xD), ennek ellenére nagyon szeretem őket...(a Rob Zombie féle verzió is zseniális lett...de ha már itt járunk, a "sima" Rob Zombie filmek...brutálisan jók...:D)
    És már ki is néztem az idei bugyuta tinihorroromat is (szeretem az ilyen béna, elcsépelt, minden eredetiséget és színészi tehetséget nélkülöző filmeket néha...kikapcsolják az embert..:), a Véres pomponok lesz az idén...tábor, pompon-lányok, értelmetlen "versengés", gyilkosság...:D

    Nekem a Tim Burton filmek valahogy hangulatuk/témájuk ellenére se "Halloween-filmek"...Én nem tudom elképzelni, hogy azokkal töltsem a rémségek éjszakáját...
    Viszont a Ginger testvérek összes filmjét végignézném újra...valamint a Nosferatut (a '22-est, alig várom, hogy filmesztétikából kikapjuk feladatnak - bár tuti nem fogjuk :().

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Halloweent nem láttam,meg amit irtál utána. Találkoztam velük már neten,de még nem vettem rá magamat. Nekem ami picit bugyuta,az a Halloweentown- ami benne van a felsorolásomban. Ott pöppet bénák a szereplők és van egy két idegesítő dolog. Talán a nagyi az aki nagyon jól tolja a szerepét és olyan igazán bele illik a filmbe,de a többi nem nagyon.

      A Tim Burton filmek szerintem jók a maguk műfajában. De ha láttad nem is soroltam fel mindet tőle :3
      Helyes,a Gingert mindig meg kell nézni :D

      Törlés
  4. Végre rászántam magam az Elvirára, de azt hiszem maradok inkább Tim Burton-nél :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nagyon imádom azt a filmet- jó picit gagyi a technika ott is még amivel dolgoznak(ugye az effektek),de szerintem aranyos kis sztori. (:

      Törlés
  5. Ooo nekem is a hokusz pokusz, casper, Addams familly és a Tim burton filmek... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A hokusz pokuszt se ismerem -de lehet meglesem ha már annyian mondjátok (:

      Törlés