Oldalak

2019. július 20., szombat

Pokolgép koncert

Mostanában sok elmélkedős, meg témaboncolgatós bejegyzést hoztam, így úgy voltam vele, hogy legyen egy kicsit más is, plusz rövid időn belül voltunk kettő Pokolgép koncerten is ♥

Régen nem voltam nagy magyar zene kedvelő, sőt igazából a mai napig megtudom számolni a két kezemen mennyi ilyen bandát szeretek. A Pokolgép az ami évek óta gyerek korom óta a nagy kedvenceim közé tartoznak; mondhatni ezen nőttem fel a Manowar mellett.

Rockmaratonon azért szinte minden évben fellépnek, így az ember lányának lehetősége van megnézni őket, viszont idén nem mentünk ki rockmaratonra (hosszú idő után az első ilyen 😲 ).
Pár hónapja léptek fel a Barba Negrában, illetve pont a  rockmaratoni fellépésük után egy motoros találkozóra is eljöttek ide nem messze mellénk Polgárdiba.  Ez utóbbi amolyan közös ünneplés volt, mert a kis csapatunkból kettőnknek is szülinapja volt /van (Zoli tesója 20.-án, nekem 19.én), és így volt ideje mindenkinek, aztán ezzel a bulival ünnepeltük.

De nem akarok sokat fecsegni, inkább kép mutogatásnak szántam ezt a bejegyzést.
Annyit még muszáj megemlítenem, hogy kérlek olyanokkal ne zaklassatok, hogy húgomat (a vörös hajú lány) mutassam be bárkinek is- nem keres társat, köszönjük.

Barba Negra 

Indulás előtt szerettem volna végre egy szelfit

Erre Zoltán a hátsómat tapogatta, sumákolt- közben túl ártatlan fejet vágott xD

Végre egy normális kép ♥

Ja nem, eddig tartott xD 😂😂

Jó, magamról is kellett egy 😂
Na már a fehérvári buszmegállóban ♥ Itt csak így hárman mentünk; húgom a vörös hajú, a többit tudjátok😂😂 

Oké, kezdődik 

Egy kis pózolás belefér na ♥

Kedves Zoltánnal is ♥

..és a vonaton is, bár itt mellettem senki nem ült 😁

Feltaláltam magam 💖

Itt már nem voltunk szomjasak

Póóóóz


Kezdődő őrület...

.... a többieknek is ^^ 

Mire ideértünk elfáradtunk 😂

Már a helyszínen- itt viszonylag sikerült előre állni, de oldalt.

Oké 😂

Én már elvoltam varázsolva xD


Ehh, fej xD

Ezek a démoni tekintetek xD Közben csak húgom mondott valamit, ami gáz volt xD 

Hát ez mindent elárul 😀

Sajnos a koncert képek nem lettek túl élesek sötétben már- ezeket találtam a legjobban sikerültnek (remélem a koponyát látjátok) ♥

Ati bácsi 

Na az a koponya nagyon kellett volna  nekem, fájt rá a fogam bőven ♥ 


Amúgy szülinapi koncert volt; a gitáros itt ünnepelte- fain tortát kapott. 

Nagyon sok közös kép készült Attilával, de sajnos mindegyik vagy életlen, vagy mi vágunk hülye fejet xD 

Koncert utáni csendélet xD A fejek mindent elárulnak. 

A dobverő ♥ Igazából én belenyúltam, de mögém esett és egy csávó elvitte; végül vissza jött egyszer csak  és húgomnak adta. Elég rendes húzás volt tőle. 

Polgárdi

Még a bulika előtt, indulásra készen; húgom és Attila

Tesó squad 

Erre most ennyien mentünk; Csilla a kolléganőm és a férje bal oldalról ♥ én húgommal, aztán Sanyi  és Attila, szegény Zoli meg csak fotózott ♥ 

Éééés itt van Zoli ♥

Pózolj budival xD Ez valamiért nagyon érdekes volt; lehet azért mert egy szál magában árválkodott itt. Természetesen semmi haszna nem volt annak, hogy ketten is elkísértek ide, mert ugyanúgy rám nyitottak 😂😂😂

Mi a fene...? xD

Csillával nem sok közös képünk van,de ez a kb. vállalható xD  Ja és  első sor ♥

Tesó squad #2

Oké xD

Bojjzz

♥♥

Koncert után; fogalmam sincs mit figyeltünk annyira

Éééés megint Attilával ♥ 




Koncert után elvadultak a dolgok, régen mikor a kicsiknél dolgoztam, akkor mindig a térdemre ültettem őket, és "lovacskáztam" velük és valami idióta dalt énekeltem: na ugyanezt eljátszottam húgommal és szakadtunk a röhögéstől, végül Sanyi is és mindenki végig ment a térdemen xDD

Meghaltam a röhögéstől. 

Démonok között xD 
Az én telefonomról is vannak erről a buliról képek - szóval nincs vége 😂😂

Sanyi elszedte a fűzőmet- kétségkívül neki  sokkal jobban áll 😍😍

Hé? Készülődés közben fotózni?? xD

Csillus ♥

Csilla, István

Csendélet ♥


Mint a hülyegyerekek ♥


Olyan pici ♥♥

De erős... ja nem 😂😂 Megint játszotta a keményfaszú fasza gyereket

Tesó squad



Eléggé valós képet fest rólunk- ez az igazság 😂😂


Csoport ♥

Középen mindig hülyék vannak 😂😂


Igazából ennyi lett volna. Nagyon szuper bulik voltak ezek, én imádtam minden percét. Az utóbbin persze elkapott minket az eső, ráadásul úgy néztem ki a sok tombolás után a nap végére mint egy ősember. De teljesen megérte.
Ez volt a második motoros találkozóm, eddig mindegyik tetszett ♥

Ti voltatok valamilyen fesztiválon, koncerten idén? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése