Oldalak

2011. október 9., vasárnap

30 nap Gothoknak- 3. Mikor lett a ruhatárad Goth-os?

Nagyon rágtam anyum fülét hogy ilyen olyan csipkés cuccot szeretnék,de mivel nem voltunk atom gazdagok,így nem nagyon telt egy drágább cuccra. Talán 11.es lehettem vagy 10.es,de inkább az utóbbi ,mikor karácsonykor megkaptam az első csipkés háromnegyedes ujjú felsőmet,amit imádtam. Csak nekem nehéz volt vásárolni normálisan,mert nem vagyok egy modell alkat ugye... De anyumnak sikerült,és nagyon örültem neki =) Aztán később vettem magamnak jó drágán egy csipkés szoknyát,ami azóta nem tetszik,és eladtam.
Voltak akkoriban goth barátnőim Pécsen,és hát ők erőltették rám,hogy szoknyát húzzak,mert eredetileg nadrágban jártam,meg zenekaros cuccokban,és idegen volt tőlem a szoknya meg társai. De ezek a csajok mindig így mászkáltak,és rászoktattak. Később vettem egy nagyon szép szoknyát,amin szintén csipkés csíkok futottak végig,na azt hordtam,meg szép felsőket,bakanccsal. Sajna ez a szoknyám tönkre ment,meg időközben rájöttem,hogy nekem nem áll jól a hosszú szoknya,így rövidre váltottam. Abból sok lett,csak télen vagyok szarban =D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése