Oldalak

2011. október 14., péntek

Munka

Tegnap voltunk Márkóval tescos betanításon, és kb. az agyamat elhagytam. Ezek után nem fogok tudni a tescora "normális", vásárlói szemmel nézni =D Borzalmas mennyi információt toltak belénk ezen a villámképzésen(!!). Érdekes volt,és izgalmas,plusz kb. Márkó volt az ottani emberek közt a legértelmesebb =D Semmit nem jegyzetelt (holott hivatalosan kellett),és mindent tudott utána is.
Mikor odaértünk kb. még fél órát álltunk a napon,mert nekünk a személyzetin kellett bemennünk,és persze a világvégén volt ez a tesco,mért is ne. Végre bemehettünk,aztán bevezettek minket egy terembe,ahol egy nő magyarázott,meg pár pasi. Az egyik nő kivitte a hajamat,folyamatosan visszakérdezett,mintha suliban lettünk volna,és totál kész voltam már. Aztán két csoportra bomlottunk,és mondtam Márkónak,hogy felejtős hogy én ezzel a nővel menjek,mert irritáló volt. Komolyan sok tanárnál is rosszabb volt. A faszi akit választottam,olyan baromi jó fej,és laza volt. Nem stresszelt minket,folyamatosan azt hajtogatta,hogy simán megírjuk a tesztet.
Ja igen,a betanítás vége egy teszt volt.... Rohadtul ki voltam már,ugyanis pont ezek miatt a hülyeségek miatt hagytam ott a hülye sulit,mert utáltam ha dolgozatot írattak,meg stresszeltek minket. Jó,végülis túléltük,plusz ott volt Márkó aki mindent úgyis tudott ^^ Hiába,pasi.... Ők jobban értenek a barkácsolós dolgokhoz.

Azt megjegyezném,hogy megint én voltam az aki megszívta,ugyanis mikor jöttünk le az előadó teremből,akkor gombot kellett nyomkodni (nem tudom minek...) ,és persze hogy nálam sípolt be,és ez annyit jelentett,hogy mehettem be a biztonságiak szobájába,ahol ki kellett pakolni a táskámat,plusz engem is átvizsgáltak -.-" Mondhatni jellemző. Semmi nem volt nálam,és mégis én szívtam. Sose akarok kitűnni a tömegből,de valahogy rám az elektromos dolgok érzékenyek.

Remélem visszahívnak azért minket mert jó lenne ha dolgoznánk már. =)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése