Oldalak

2011. október 3., hétfő

Rockmaraton 2011

Úgy döntöttem,hogy a Hotdogon lévő beszámolómat átmásolom ide inkább!

Elérkezett ez az idő is,végre "túl vagyunk" az idei Rockmaratonon! Július 3.-án már nagyon ki voltunk húgommal,annyira vártuk. Nem tudtunk aludni,és pofáztunk egész este. Aztán rájöttünk,hogy aludni kéne,mert nem fogjuk bírni! Hát eltettük magunkat.

 Másnap 7 órakor keltünk,és készülődni kezdtünk. Én pánikoltam ,mert nekem ugye még akkor nem volt meg a jegyem,mert egy ismerősöm hozta,aki Pestről jött. De ettől még vártuk.
 Előző héten megismertem egy csajt (Tinát),kiderült nem ismer senkit Pécsen,így felajánlottam,hogy mehetnénk együtt,és sátrazhatnánk,plusz lóghatnánk együtt. Tökre örültünk egymásnak,és jött még egy jó ötlet,miszerint aludhatna nálam,így nem kéne egyikünknek se a sátorban nyomorogni. Én minden évben haza jártam aludni,és most is így akartam,de nem volt pofám szegény csajt ott hagyni egyedül,így hát felajánlottam neki ezt. Még jobban örültünk magunknak.
Aztán hétfőn találkoztunk is,ahogy megbeszéltük,csak 5-10 percet késett a busza,de nem para. Akkor még egy órát kellett várni a kökényi buszra,aminek a megállójában csak úgy hemzsegtek az emberek. Amikor már csak pár perc volt hátra,mi is odamentünk,és lecuccoltunk. Odajött hozzánk egy jehova-mert persze nem is én lennék ha nem találnának meg- és elkezdett magyarázni. Volt mersze belépni a rengeteg rocker közé,és hülyeségeket magyarázni. Aztán hozzánk fordult azzal a kérdéssel,hogy emosok vagyunk e?! Hát én itt behaltam a röhögéstől. Kicsit bátor kérdés volt a részéről. aztán mikor látta,hogy semmi keresnivalója itt,tovább állt,a következő csoportot piszkálta fel,aztán nem tudom mi lett vele. Gondolom nekik is megvan a véleményük a magunkfajtákról,hogy mi milyen barátságtalan,goromba,és bunkók vagyunk. De hát ez nem igaz,és nem is lenne semmi baj velük,ha nem erőltetnék magukat ránk. Na de mindegy,ez egy másik téma.

Végre beálltak a buszok- gondolom a soförök örültek nekünk nagyon- és Tina,akivel mentem előre tolta magát,így volt helyünk a buszon. Marha meleg volt,majd szét olvadtunk,de Tina haverjainak (akik jöttek vele) adtak piát,amitől az út végére jól éreztük magunkat!

 Mikor leszálltunk,akkor Tináék vártak velünk kicsit,majd elmentek,hogy akkor lesátrazzanak. Mi meg húgommal megvártuk míg megjön a srác a jegyemmel. Előre mentünk a kapuig,illetve kereszteződésig,és ott leültünk a fűbe. Megtalált egy volt évfolyam társam a fotós suliból,lőtt rólunk képeket,de én is róla =P Aztán vártunk tovább,megjött Petra, a srác egyik ismerőse,és neki is jegyet ígért. Vártunk ketten ,vagyis hárman tovább,néha odajött Petra pasija,plusz összefutottunk Angollal,akivel később többet is beszéltem mint akkor abban a pillanatban. A srác kb. 1-2 óra körül ígérte magát,talán 3, mi már húgommal ott voltunk 1 órakor. Kb. minden órában megkérdeztem,mi van,hol van,stb. Mint kiderült 3 órával később kapta meg a kocsit,mint tervezték... pluszban eltévedtek kertiben. Körülbelül 8 óra után értek ide. Aztán bemehettünk. Tina már jött ki,hogy mi a sz*r van,mert már hihetetlen volt ,hogy ennyit kell várni. Elindultunk befelé,ott összefutottam az én drága nagy barátommal, Gercivel. Szegénykém már totál részeg volt,de nem baj. Leállt dumálni Tinával,én meg addig beváltottam a jegyem,és feltetettem a karszalagot. Egyszer csak arra lettem figyelmes,hogy veszekednek. Tökre kellemetlenül éreztem magamat,mert pont két olyan ember vitázott,akiket szeretek. Bementünk,lepakoltam a cuccaim,majd visszamentünk a Toxic sátorba,és Tinával,meg húgommal lecsöveltünk,plusz betalált minket Gerci is újra,aztán ezek megint kezdték. Mondtam Tinának,hogy nyugi,most csak részeg,nem kell magára vennie ha valami hülyeséget mondd. Mindezt azért mondtam,mert ismerem a srácot. Erre le lettem hurrogva,hogy ő nem ideges,stb. Az eszébe se jutott volna ,hogy esetleg én érzem magam kellemetlenül. Mindegy.

Elvoltunk ,Tina sokszor lelépett,én meg örültem exemnek. Cselik az egyetlen egy olyan exem,akivel jó a viszonyom,és szeretem mint barátomat. Megismertem anno a barátnőjét (Xénia), aki 15 éves,de nagyon megkedveltem anno mikor mentem Pestre a cicával (vittem Cseliknek kiscicát). Vele is jól el voltam,jókat poénkodtunk,és örültem,hogy vannak még normális nők,de ez az ábrándom hamar elszállt. Illúzió volt.
A lényeg ,hogy örültem Cseliknek,hogy úja találkoztunk. Jól is éreztük magunkat,ő is kicsit berúgott este,mi is már jól éreztük magunkat,majd a hajnali 4es busszal hazajöttünk aludni. Összeszedtem húgomat,Tinát (bár ő sokszor ott volt velem),és indultunk haza.
Itthon kialudtuk magunkat amennyire lehetett,mert Tina anyja rendszerint délben felkeltett a telefon hívásaival. De nem is baj,volt időnk elkészülni.
Általában mindig majdnem lekéstük a buszokat,mert Tina órákig készülődött,de valahogy mindig mázlink volt.
Visszamentünk abban a dög melegben mindig,aztán órákig készülődtünk a sátornál. Drága Tinának annyira bunkó stílusa volt,és olyan sokszor k*csög hangot engedett meg magának,hogy kiakadtam,de egyenlőre nem szóltam neki,mert nem akartam úgy járni,hogy megint csak túl reagálok mindent. De ez nem túl reagálás volt annyi szent.

Akkor a többi napon összefutottam sok olyan emberrel akikkel amúgy nem szoktam találkozni mert nem Pécsiek,nagyon örültem nekik. Az egyik csaj,akit szintén Rockmaraton előtt ismertem meg (ő is Petra,s szerinte hasonlítok az unokatesójára=) ), befonta a hajamat újra,nagyon rendes volt =) Sajnos közös fotónk nem lett,de majd máskor!
Este hozzánk csapódott egy idősebb punk srác,aki folyamat részeg volt,és aludni járt mellénk. Mert mi ott ültünk a Toxic sátor előtti sörpadokon,és dumcsiztunk,ő meg mindig betalált minket.

 Eljött a szerda. Találkoztam Tamással,és Eszterrel. Eszterrel (ő nekem régi jó barátom,de nem egyszer csalódtam benne.) akkor pont nem voltam jóban,mert elég kétszínűnek tartottam,és gyűlöltem,de bocsánatot kért 0. napon,én meg nem játszom a k*csögöt,és megbocsátottam. Tamás a pasija,akivel így az utóbbi időben lettem jóba, mert előtte voltak kis nézet eltéréseink,de most minden okés. Tulajdonképpen jó haverok lettünk. Szerdán piáltunk,és Tomi kitalálta,hogy menjünk le a kocsijukhoz,mert ott sok a pia,és igyunk. Tina rájött hogyan lehet becsempészni a piát,és ez így ment egy ideig. Aztán Eluveitie-t nagyon vártam,meg is néztem az első koncertet talán,aztán lementünk a kocsihoz,felakartunk hozni kókuszlikört,de rájöttünk hogy mire felérnénk elfogy,úgyhogy úgy döntöttünk ott lent isszuk meg,és fel pedig valami mást hozunk. Lent elvoltunk,fotózkodtunk,és egy fotóról derült ki,hogy el hagytam kettő darab műrasztámat. Ott volt az egyik a Tina lábán,nekem meg fel sem tűnt hogy nincs meg. Beletettem 4 műrasztát a kamera táskámba,kettő kéket,és kettő feketét,hogy majd eldöntöm,hogy melyiket fonja be a csaj. A kettő kéket fonta be,így a kettő fekete ott maradt. Részegen meg kirámoltam a kamera táskámat,mindent kiszórtam belőle,és nagy valószínűséggel a rasztikat is =( Na mindegy,szóval elvoltunk,és később meg visszamentünk,leültünk,és a fejünket ráztuk Eluveitiere,ami kettő számot játszott el. Én meg néztem,hogy mi az,hogy lejönnek,és keményen kettő dalt tolnak le,majd rájöttem,hogy mi érkeztünk későn vissza =/

Fejrázás közben odajött egy srác hozzánk,és megkérdezte,hogy mit szívtunk!! Én fel sem fogtam mi van,nem is tudom ki mit válaszolt neki,de ráztuk tovább. Aztán Tomi,és tina ,meg Cselik (mert ő is időközben csatlakozott, ő adott nekem délután jégert,ettől kezdtem beállni) elmentek a Toxic sátorba zúzni,én meg kiabáltam nekik,hogy mindjárt jövök,csak megkeresem a hajcsatomat,ami időközben kiesett. Természetesen nem találtam meg,vagyis egy fél darabot találtam meg belőle,és ebből arra következtettem részegen,hogy fejrázás közben kiesett,és eltapostuk =( Kürübelül egy óra hosszat kerestem,még a fényképezőmmel is világítottam,mert semmit nem láttam,annyira kész voltam.
 Aztán megtalált a haverunk,az öreg punk srác. Őt neveztem ki a rockmaratonos pasimnak. Miután Tomiék nem jöttek vissza,ott maradtam a sráccal,és elaludtam vele. Fogta ráfeküdt a kezemre,én meg neki dőltem,és bealudtam. Időközben megkérdezte,hol van barátom,én meg közöltem,hogy nincs itt. Eléggé sz*rul esett,hogy rockmaraton elötti hétvégén nem jött fel hozzám (barátom), és mivel örültem,hogy valaki foglalkozik velem,így nem küldtem el a punk srácot. Mondjuk nagyon semmi nem is volt,annyi hogy egymásnak dőltünk,de hót részegek voltunk. Arra még emlékszem,hogy néha megsimizte a kezem,aztán felfedeztem,hogy nős,mert meg volt gyürűzve. De a lényeg,hogy elaludtunk.
 Aztán egyszer csak megjelent Eszter,totál gúnyosan a képembe vágta,hogy ő nem a Márkó ám (Márkó= barátom), aztán leosztottam,hogy attól még,hogy részeg vagyok,nem vagyok hülye,és nem kell úgy bánnia velem mint egy k*csöggel. Aztán visszavett,és kiderült mi baja: Tina eltűnt kettesben a Tomival. Kitalálta Eszter,hogy keressük meg a tónál őket,de előbb a parkolóban. Oké,elindultam vele de ott is tökre lekezelő volt velem,amiért szintén lecsesztem,mert nem vagyok állat,csak jól éreztük magunkat! Lementünk a kocsihoz,persze semmi nem volt ; Tina vezetni próbált (a hülye,részegen) Tomi meg mit tudom én mit csinált,semmit. Aztán itt nem tudom mi történt,de visszamentem a "pasimhoz",de nem volt mellette hely,és közöltem vele,hogy nem tudok melléülni,aztán elmentem máshova fetrengeni,és jött utánam ^^ Hát édes volt. Aztán aludtunk tovább.
Úgy általánosságban mindenre emlékszem (ami csoda),de van egy két kiesés. De jól éreztük magunkat. Sok fotó készült,ezek már facebookon fent vannak. Van a Tomival közös képem,Tinával,Cselikkel,"pasimmal",szóval jó volt.

Képeket inkább nem teszek ide fel =D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése