Oldalak

2011. december 15., csütörtök

30 nap Gothoknak-7. A 10 kedvenc goth bandád

Mi számít goth bandának,kérdem én. Mert tuti hogy ez is mindenkinek más.
Magyarok közül egyedül a Nevergreent szeretem,mást nem nagyon. A többi zenekar mind külföldi inkább... a magyarokat alapból nem szeretem.
Lacuna Coilt szeretem,és mikor kezdtem ismerkedni a stílussal ezt ismertem meg először,de hát ki nem  =) Így utólag megtudtam,hogy a zenekar énekesnője nem éppen nőies kinézetéről híres. Olvastam hogy sima átlagos cuccokban szokott mászkálni,és a rajongók nem mindig ismerik meg. Ez tökre aranyos =D
Within Temptationt is a kedvencemnek mondom,de ez is olyan hogy ki nem?!  Mondjuk erre a két zenekarra pont azt mondják hogy az Evanescence miatt lett híres,közben nagyon nem. Én kicsit kiakadtam volna,ha ilyet vágnak a fejemhez,pláne hogy ez a kettő zenekar előbb volt mint az Evanescence. Na mindegy.
Akkor itt van még az Angtoria. Nem tudom őket mennyire tartják gothnak,de szerintem isteni.
 Emilie Autumn,amit szintén mindenki szeret,de nekem nem nagy kedvencem,de van egy két száma amit imádok.
Gothminister az amit mindennél jobban imádok ^^ Nekik majdnem minden számát zabálom.
Sirenia,tőlük is nagyon sok mindent szeretek.
The 69 eyestól is szeretek jó pár számot. Akkor van még The Birthday Massacre,akiktől két három számot szeretek,de azt nagyon.
The Cure,szintén alap. De persze elég sok embernek. Néha nem tudom eldönteni mi az amit divatból hallgatnak az emberek,és magukra erőltetnek,és mi az ami valóban tetszik nekik. Nekem a lelkemre hatnak ezek a zenék,és sose kellett magamra erőltetni őket.
Theatres Des Vampirestól szintén egy két számot szeretek,de az jó.
Within Temptationt már említeni se merem,mert ők szintén minden divat embernek a kedvencei,és mindenki úgy emlegeti őket hogy divat zenekar,de ettől még úgy érzem sok jó számuk van.
Xandria,amit már annyira sokan nem ismernek szerintem,legalábbis nem sűrűn olvasom a profilokon,hogy rajongnának érte. Pedig szeretni való együttes volt. Egyik évben csak miattuk mentem hetire Rockmaratonra,mert úgy volt hogy jönnek,de sajna az utolsó pillanatban lemondták,mert szétvált a zenekar-legalábbis mi így hallottuk. Akkor ezen "enyhén" kiakadtam.
Nem utolsó sorban itt van még a Nightwishből kivágott Tarja. A Nightwishnek nagyon nagyon sok csúcs száma volt,és imádtam is- no persze nem vagyok fanatikus-, de így hogy kidobták,és egy béna hangú nőt vettek a helyére kiakasztott. (bár gondolom nem csak engem,mert rajongók százai süllyedtek el) Olvastam erről is az egyik MetalHammer újságomban,hogy a zenekar tagok egy évig készülődtek erre,hogy szegény nőt kidobják,és egyik alkalommal koncertezés után történt meg ez. Hát mi ez basszus?! Totál kiakadtam mikor ez így olvastam. De örömmel olvastam hogy sikerült talpra állnia,és továbblépnie.






Kb. ennyi,de ez így is több lett mint 10. De valószínűleg van még,de ennyi elég is lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése