Oldalak

2011. december 15., csütörtök

Tatoo

Annyira happy vagyok,mert meglettek a tetkóim ^^ Beszélgettem egy csajjal aki kiderült hogy tetovál,de még nem dolgozhat rendesen,mert nincs meg a papirja,de már évek óta tetovál,meg rajzol,és mondta hogy csinál nekem. Neki gyakorlás,nekem meg jó,mert régóta szeretnék. Megcsinálta a vázlatot,megmutatta,én majdnem elolvastam tőle ^^
Aztán kicsit féltem hogy mi lesz ha elrontja,de bíztam benne,és semmi baja nem is lett, a lábam se rohadt le ( =D ), már azóta meg is gyógyult,és teljesen szép. Annyi hogy még nem szedem róla a szőrt,és eléggé undi szerintem,de nem fogom szétbaszni.
Van pár képem,de ne a szőreimet nézze senki. Ő lenne az egyik,az egyik lábamon:
És ő a másik,a másik lábamon:
Már egész szépen begyógyultak,és úgy imádom őket =)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése