Oldalak

2012. október 26., péntek

Besírok

Régebben írtam arról,hogy volt lomtalanítás nálunk,és hogy mi lepakoltuk a padlást. Arról is beszéltem,hogy egy rakat kincset találtam. Na most ezek között volt egy piros doboz szerűség,ami úgy nézett ki mint valami régi gitár erősítő. Gondoltam,hogy megmentem ,mert csak a doboza ment szét.  Szépen bevittem,egy karcolás se volt rajta,plusz nagyon újnak tűnt a korához képest.
Márkóval még szórakoztunk rajta,hogy tuti ki lehet nyitni valahogy,de nem ment. Mondtam,hogy inkább ne szedje szét,mert hát nem lenne jó,mivel vissza akartam adni apának. Félre is tettem,hogy ne legyen addig se baja.
Ma elvitte neki húgom,mert ő még jár hozzá,én meg nem. Aztán kiderült,hogy ez nagyon nem erősítő,hanem egy régi háborús telefon xDD Azt hittem meghalok mikor meghallottam. :'D
Mi meg ott szerencsétlenkedtünk,hogy kinyissuk,és nem ment. Húgom szerint erősebben kellett volna nyomni azt a gombot... Csúcs. Egy háborús telefon szerűséget őriztem :D
Sajnos erről tényleg nem tudok képet mutatni,mert hát már nincs nálam sajna.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése