Oldalak

2012. október 26., péntek

Jó hírek

Legutóbb elfelejtettem írni egy jó hírről. Egyik este mikor egyedül voltam itthon nyikorgást hallottam. Nem tudtam hova tenni a dolgot,azt hittem,hogy nyikorog alattam a szék. Aztán megint hallottam,akkor már füleltem. Pár perc múlva megint. Megnéztem a hörcsögöket,mert azt hittem,hogy valamelyik beszorult valahova. Semmi. Visszaültem,aztán megint hallottam. Akkor esett le,hogy szerintem ezek bébi hörcsik *.* Mert 2 hete összetettem a fiút meg a lányt.
Aztán utána már biztos voltam benne,hogy babák,mert intenzívebb volt a nyikorgás *.* annyira izgalmas ^^ Sajnos még nem láttam őket,mert rajtuk van a házikó,és nem fogom barbár mód letépni róluk,hanem várok egy hetet,addigra már nagyobbak lesznek,és úgysem fognak elférni a házba :D De így sajnos azt se tudom mennyi van =(  Csanádnak ígértem már egyet,vagy kettőt,mert szegénynek most halt meg nem rég. De az is több évet kihúzott,mert még azt is tőlem kapta =)
Remélem szép színűek lesznek; az anya az oroszkék,az apa meg vadas =) De majd fotózom őket,csak ilyenkor még nem szabad-főleg vakuzni nem.




A másik meg,hogy tegnap estére megszáradt az ágyneműhuzat amit  turkáltunk anyuval. *.* Egyből fel is húztam,és imádom. Alapból már csak az hogy fekete. Engem ez borzalmasan megnyugtat- főleg mert külön stressz,hogy rózsaszín a szobám fala :D
Gondoltam megmutatom azt is,hogy eltudjátok képzelni miről beszélek egyáltalán :P




Ez a kettő a nagypárna,csak mind a kettő oldalán más van. Szerintem nagyon jópofa. Vicces,mert ma vettem észre hogy a takarón is ilyen,hogy mindkettő felén más van.


Az elsőn egy csaj van kapucnival a fején,és csipke kesztyűvel a kezén,és egy keresztet lógat. Nem tudom mennyire lehet kivenni- én egy ideig bogarásztam a turiban,hogy vajon mit ábrázol.
Az alsó képen meg a másik fele van- amit ma vettem észre :D  Ez ugyanaz a csaj,csak lepel nélkül,de ugyanúgy csipke kesztyű a kezén,és a kereszt is ott van,de az lemaradt a képről,mert sajnos nem elég nagy az ágy :D Plusz van ott egy vámpír szerű árny,ami ebből a képből nem le. Meg lemaradt a csaj lábán lévő tetkó is félig.  Nagyon nagy,beteríti az egész ágyat. 
De mondhatjuk,hogy nekem való :D  ^^ Mikor anyával megyek turizni,mindig találunk valami olyat ami nekem való.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése