Oldalak

2012. november 17., szombat

30 nap Gothoknak- 30. Készíts listát azon blogokról amiket gyakran olvasol, és linkeld is őket!

Hát egy év alatt sikerült a végére érnem egy 30 napos (!!) kihívásnak :D Sajnos ennyire elhúzódott,mert nm mindennap ülök gép elé,de azért élveztem. Ezek a nekem való kihívások.

Bár ez az utolsó feladat kicsit más,és nem tudom mi köze a goth témához,de belinkelek pár blogot. =)
A legelső,és a legkedvesebb blogom Szilvi barátnőmé. Ezen kívül nagy lelkesedéssel szoktam olvasni Petra kreatív blogját!
Adora Batbrat blogját is figyelemmel követem, illetve mostanában szoktam olvasni Mademoiselle Noir oldalát is!
Ezektől eltekintve néha bele nézek a többibe is,akikre fel vagyok iratkozva- főleg ha látom,hogy írt bejegyzést! =)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése