Oldalak

2012. november 19., hétfő

Szombat esti kimozdulás

Még mielőtt belekezdenék a címnek megfelelően ebbe a bejegyzésbe szeretnék megjegyezni valamit. Ahogy beléptem a blogba,és rámentem a megtekintésekre meglepően tapasztaltam,hogy nagyon sok oldal megjelenítésem van. o.O  De ami még meglepőbb,hogy az ország több pontjáról nézik meg a blogomat. Annyira meglepődtem rajta. Magyarországról van a legtöbb,de van mellette Ausztria,meg Amerika,Románia,Németország,stb. Ez annyira meglepett :D

No de rátérek a témára. ^^ Szóval tegnap délután kijött hozzám Csanád,és az anyukája hörcsög baba nézésre :D Aztán meg lett szeretgetve a bébim,majd Csanád anyuja lelépett,Csanád még kicsit maradt. Dumálgattunk,höriztünk,stb. Aztán 2 óra körül lekísértem a buszvégre,ő onnan hazament,én meg Márkóhoz- mert így beszéltük meg. Dumálgattunk,aztán neteztünk,majd közölte,hogy csütörtökön volt az Alkonyat premierje,és hogy sok haverja megnézte, s a vélemények meglepő módon pozitívak voltak.
Gondolkodtunk,hogy akkor nekünk is el kéne menni megnézni valamelyik nap. Jövő hét szombatra tettük,hogy majd akkor megnézzük,mert ezen a héten ő délutános,és 10ig lazán bent van.
Aztán felment a mozi oldalára,és kiderült hogy vasárnap is van vetítés. Én addigra már levetkőztem,és átöltöztem otthoni cuccba, mire beközölte,hogy menjünk már el a 8 órásira. :D Nagyon örültem,mert öltözhettem újra fel :D A szerencsém az volt,hogy nem kellett kapkodnom,mert ezt kb. 4 körül beszéltük,és 8ig volt még időnk.
Én azért vissza öltöztem,viszont smink,meg valami szép kiegészítő nem volt nálam,ugyanis nem terveztem,hogy mennénk bárhova is.
Márkó meg indulás előtt egy órával állt neki a hatalmas haját megmosni... Nem hittem volna hogy elkészül. Mert megmosni egy óra,és megszárítani se kevesebb,mert nagyon sok haja van,és nagyon hosszú. Végül nagy nehezen elkészültünk,és előbb odaértünk.
A legjobb az volt,hogy volt diákom ^^  Kicsit féltem a feliratozástól,de meg kell hogy valljam,hogy jó volt! Bár közrejátszott talán,hogy olvastam az összes részt,így sejtettem mi történik.

Míg várakoztunk,addig gyönyörködtünk az óriás Hobbit plakátokban,meg díszekben *.* Azt várom a legjobban.
Majd vettünk popcornt- ezerszer megkérdeztem Márkót,hogy vajon mennyit hízok majd emiatt :D ,és már nagyon utált érte :P
Végül 8 körül engedtek be minket- amikor már rég kezdődnie kellett volna. Meglepődtem,ugyanis annak ellenére,hogy vasárnap volt,és 8 óra nagyon nagyon sokan voltak. Mi előre foglaltuk le a helyet,és a felső részeket totálisan ellepték. Csoda volt,hogy tudunk még lefoglalni helyeket.
Aztán elhelyezkedtünk nagy nehezen,majd kivártuk a negyed órás reklámokat meg ajánlókat,amiktől már megőrültem majdnem.
Egyedül a Hobbit ajánlója volt az amitől kész voltam *.* Annyira várjuk már azt a filmet,hogy hihetetlen. Mondtam is Márkónak,hogy csak ezért is érdemes volt beülni :D

Aztán végre elkezdték a filmet. Igazából vegyes érzelmekkel ültem be a moziba. Ugyanis nem volt akkora szám a szememben ez a sztori,hogy moziba megnézzem,plusz annyi béna,meg negatív kritikát kapott,hogy meg sem lehet számolni.
Viszont valamiért ez a 4. rész annyira más volt mint a többi 3.  Ezt a rendező annyira eltalálta,és annyira értelmesen van megcsinálva,hogy már jó. Én anno olvastam a könyvet,ami iszonyú vastag,és iszonyúan részletezi a sztorit,és kissé már unalmasnak tűnik,viszont a rendező baromi jól megcsinálta. Nincs benne akkora túl fényezés,hanem pont jó.
A film többi részében a Bella annyira idegesített engem,hogy elmondani nem tudom. Magát a sztorit bírtam,de a színészen kiakadtam... Aztán azon agyaltunk Márkóval,hogy mi van ha direkt volt ilyen eszméletlenül szerencsétlen?! Ugyanis ebben 4. részben már sokkal normálisabban alakított. Voltak gesztusok az arcén,meg érzelmek. A többinél ugyan az a fa pofa 3 részen keresztül. Most vagy beletanult a színésznő,vagy direkt van az egész.
Illetve látszott ezen a részén,hogy eléggé modern. Egy -két kamera mozgás nem tetszett,mert a fejem is belefájdult,de ez nem olyan lényeges.
A lényeg hogy jó rendezés volt. Mintha megtalálták volna az arany középutat. A könyvet többet nem hiszem hogy elolvasom,mert abban agyon van nyálazva a Bella,meg az újszülött képességei,és az agyamra ment.... De a filmet lehet megnézem szinkronosan is majd.

A vége volt vicces a filmnek. Valahogy a csatajelenet részletei kiestek.... aztán rájöttem,hogy miért. A könyvben is ugyanígy fogtam a fejemet :D Aztán azon agyaltam,hogy 100% hogy ezt a csatajelenetet azért tették bele,mert baromi uncsi lenne a film. A 4. rész első felénél ott szúrták el,hogy baromira elhúzták,és lényegében unalmas volt. Már a film közepénél tartunk,és még mindig csak az esküvő megy.  Ebben a 2. részében meg bele volt sűrítve minden akció.
No de mindegy,lényeg hogy nagyon jó volt,nekem tetszett,meg Márkónak is,pedig egyikünk se Twilight fan.

Amit még így megfigyeltem,az az volt,hogy nem csak 12-16 évesek voltak a moziban,hanem bőven nálam idősebbek is,ráadásul mindenki a párjával- ha nem a barátnőivel.  Nagyon meglepő volt számomra,hogy a férfiak is eljöttek!
Ez egy tipikusan olyan film,amit a férfiak fikáznak a legtöbben. Ahhoz képest nagyon sok pasi volt.  Sőt,akik mellettem ültek azok lehet hogy melegek voltak :D Ezen elmélkedtem mikor beültem melléjük :D Ugyanis nem volt velük senki más,ketten voltak,és egymással dumáltak. Na már most ez a film nem egy férfiaknak való film :D Erre nem jön csak úgy egy pasi  se :D De nem volt velük nő. Ez gyanús :P

No mindegy,a lényeg hogy volt egy jó esténk,és már csak a Hobbitot várom *.* Még 3 és fél hét, addig 100× meghalok még.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése