Oldalak

2012. november 12., hétfő

Vámpír és vérfarkas hétvége

Hihetetlenül jól telt ez a hétvégém most. 2 hét után most éreztem magam újra jól. Gondolom nem kell részleteznem mi volt az elmúlt 2-3 hét alatt.... Tulajdonképpen be voltam itthonra zárva,sehova nem mentem,és már olyan szinten rosszul voltam.
Viszont a múlthéten szerdán szólt Márkó hogy ugorjak fel hozzá,de nem mentem el,mert nagyon későn szólt,plusz a hörcsög. Nagy dilemmába voltam,mert akkor már 2 és fél hete gondoztam a hörcsög bébit,és nem tudtam volna itt hagyni,elvinni meg necces lett volna. Aztán úgy döntöttem,hogy csütörtökön elmegyek,mert hogy szombaton suli. Nos a suli az éppen nem volt- mert le kellett valamit dolgozni,és az emberek nem tudtak volna bemenni-így hát ez még szünet volt.
Szóval csütörtökön estefelé elmentem Márkóhoz,és most hétfőig ott voltam. Pont megkaptam az avont amit rendeltem,és mintha az égiek is azt akarták volna hogy vigyem magammal a kicsit, mert annyira kicsi dobozban jött meg a rendelésem,hogy tökéletes volt höri szállításra ^^ El sem hittem. Szépen betettem neki a házát,alá újságpapírt,hogy nehogy megfázzon,meg kitömködtem a zoknimmal,és a dobozt beburkoltuk egy pólóval.
Természetesen a bébi már kiszőrösödött ám,meg nagyobb is mint volt,szóval szállításra alkalmas ^^ Egyébként szombaton lett 3 hetes- hivatalosan most már el lehetne választani az anyjától,úgyhogy talán megmarad most már a kicsi. A szeme az ami zavar,mert nem akar kinyílni a bal szeme :S A másik az nagyon szépen kinyílt neki ,nem tudom mi lesz a másikkal. De ez legyen a legkevesebb.

No de vissza térve a hétvégéhez; nagyon jó volt,mert szombaton Márkónak nem kellett mennie sehova. (Jaj igen,mert közben kapott melót végre. A mamájának sikerült elhelyeznie valami rokonánál,és most valami nyomdaszerűségben dolgozik,és pénteken nem volt otthon délelőtt. )
De a szombat vasárnap szabad volt! =) Kitaláltam,hogy nézzünk már valami filmet,és szóba jött a Ginger Snaps (Vérszomj),és mondta hogy nézzük meg azt,amúgy se látta még. Hát letöltöttem a trilógiát,hogy akkor már nézzük meg az összes részt,mert úgy buli.





Megnéztük az első részét,és nagyon rákaptunk. Én alapból nem szeretem a hentelős véres filmeket,de ezt megtudom nézni,mert imádom,plusz ezerszer láttam már,mert még középsuliban kölcsön adta valaki nekem,és már akkor tetszett. A 2. részt is szeretem,mert az meg csak a másik csajról szól ,a testvéréről, Brigitte-ről.
Imádom Ginger karakterét,no de a 3. részt nem múlja felül semmi. Az a legjobb. Eléggé belemerültünk a vérfarkasos témába,és akartunk még ilyeneket nézni.




Akkor jött az ötlet,hogy nézzük már meg az Underworld-öt is,mert az is ilyen témában mozog. Azt is letöltöttem,mert jó ötlet volt. Csak kiderült,hogy össze vissza van az egész sztori,és hogy azóta kijött a 4. része is ^^' Szórakoztunk még kitaláltuk,hogy jön sorba az egész,de megoltottuk.
Először megnéztük a 3. részét,ami tulajdonképpen egy előzmény,csak a bolondok az első két rész után csinálták meg,ezzel jó nagy kavarodást okozva. Aztán jött az Underworld, majd Az Evolution, aztán meg az utolsó ,az Awakening ,ami 2012es,ergo év elején valamikor mehetett a mozikban.
Én nagyon élveztem ezeket is,holott ezt a 3 részt is már ezerszer láttam anno,kivéve ezt az utolsót, ez nekem is új volt. Szerintem lesz folytatása,mert nagyon úgy lett vége.
Azon nevettem,hogy a főszereplő csajnak 3 részen keresztül ugyanabban a ruhában feszít. Ez kicsit mókás.




Azért az rossz,hogy sokan mennyire piszkálják a magyar színésznőt,aki az Amelia-t játszotta. Az a Görög Zita vagy ki. Nem tudom mért szólták le,hogy 2 perces jelenetet kapott,mikor az egyik kulcs szereplő volt ő maga is. Tény hogy nem sokat csinált a filmben csak meghalt, de ettől még fontos szereplő volt.
Viszont nem tudom,hogy hány embernek tűnt fel,hogy egy rakat részt Magyarországon forgattak :D  Egy idő után ezt lestük Márkóval; mindenhol magyar feliratok,magyar rádió, egy rendőr akinek magyar sávos zászló volt a sapkáján.... Szóval érdekes. A rendezők magyar barátok voltak :D

Vasárnap reggel befejeztünk 2 részt az Underworld-ből,aztán akartam még ilyen filmeket nézni. Kitaláltuk,hogy megnézhetnénk a Kárhozottak királynőjét,meg a Van Helsinget is. Az előbbit én még azelőtt sose láttam,mindig csak tervben volt. Halloweenkor terveztük anno barátnőmmel,hogy meg kéne nézni,meg sokan ajánlották,hogy nézzem meg,mert jó,de mindig elmaradt,szóval ez nekem újdonság volt.
Nagyon élveztem,nagyon jó volt,ahogy a régimódi ember, illetve vámpír modernizálódik. Nekem nagyon tetszett,bár azt hittem,hogy az az egyiptomi nő lesz a főszereplője,akivel a mindig ábrázolják Lestat-ot.
De azért élveztem. =)



Utolsónak hagytuk a Van Helsinget, így levezetésnek. Ez egy kicsit mókásabb mint a legtöbb vámpíros vérfarkasos film. Ezt viszont ismertem,mert sokszor láttam még régebben,és ezt is szeretem. Észrevettük,hogy ebben a filmben ugyan az a színész játszott aki a Gyűrűk Urában a Faramirt :D Azt hittem besírok,mikor Márkó közölte,hogy a Van Helsing fegyverhordozója -az a barát- ugyan az a személy mint aki a Faramirt is játszotta :D Nagyon vicces volt,főleg ahogy a haját megcsinálták,és hogy ilyen szerencsétlen szerepet kapott :D



Ebben a filmben a steampunkos beütések tetszettek nagyon. A főszereplő csaj öltözködése kifejezetten tetszett. Régebben nem nagyon tűnt ez fel,most viszont csak ez tűnt fel. Mondta Márkó,hogy azért,mert ez abban a korban játszódik.



Persze a főszereplő csaj is mindig ugyanabban a fűzőben volt,mint az Underworldben is a főszereplő :D De jól nézett ki. A vámpír nők is tetszettek "normális" alakban :P





Szóval a lényeg,hogy jó volt most ez a hétvége. Nekem kellett már egy kis kikapcsolódás,mert az hogy folyton itthon ültem a bébi höri mellett,és nem csináltam semmit,engem kiakasztott. Egy idő után nehezen viselem el az itthoniakat ,főleg mert ahol érnek,ott piszkálnak,és belém kötnek,amit utálok.
De most végre tudtam pihenni rendesen,tudtam szórakozni,és mellette volt társaságom =) Ez most kellett! =)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése