Oldalak

2012. november 15., csütörtök

A bébi hörcsög megmenekülése

Mindenki ismeri a szívszorító történetet amiről itt korábban meséltem.  A drága kis hörcsögöm elmúlását. Arról is tud mindenki,hogy volt két pici babája. Rám hárul a feladat,hogy életben tartsam őket,ami nagyon kockázatos,és nehéz,mert tulajdonképpen olyanok mint egy koraszülött.... Nagyon picik voltak még,és teljesen rá voltak utalva az anyjukra,aki egész nap mellettük fekszik,és csak kajálni bújt elő.
Én sajnos nem tudtam ezt megtenni,hogy egész nap mellettük ülök,de próbáltam minél többet etetni őket. Egy hetesek voltak csak mikor a mamájuk elment.  Ennek ellenére a 2 hetes kort simán megérték,bár nem mondom,hogy könnyű volt. Azért szép nagyra nőtt a pocijuk etetések után ^^ Aztán néha kaptam segítséget,mert anyum is etetett velem 2×,meg Márkó is segített etetni,aztán egy barátom Attila is segített nekem egyszer (ő mentette meg a lábát) ,szóval néha napján kaptam segítséget,de ezalatt a 2 és fél hét alatt kb. sehova nem mentem,itthon ültem,és vigyáztam rájuk.
Mázlim volt,mert suli se volt,ugyanis most kellett szombatonként dolgozni,így ez nekünk elmaradt. Aztán halloweenkor meghalt az egyik etetés közben. Nem tudom elképzelni hogy mi lehet az oka,vagy mi történt,mert meggyőződésem,hogy mozgott mindkettő mikor kiemeltem őket a dobozból =( Sőt még oda is dugtam a szájához a tejet,és egyszer csak nem csinált semmit. Lehet hogy én vagyok hülye és beképzeltem, és már halott volt,vagy tényleg a kezeim közt halt meg. Iszonyúan kiborultam. De erről mindenki olvashatott.
Voltak képek erről az időszakról.






Aztán szépen lassan felnőtt a megmaradt bébi. Úgy egyeztünk meg egy barátommal - Csanáddal, aki megkapta volna a hörit-,hogy tartsam meg,mert nem lenne szép dolog ha elvenné,mikor én neveltem. Én lettem a pótmama,és tényleg olyan lenne mint mikor elveszik az anyától a gyerekét.

Múlthét szombaton lett a bébi 3 hetes, szóval úgy gondolom,hogy megmarad a kicsi. Leszokóban van a tejről, szépen mászkál már magától,meg eszik,úgyhogy kicsit megnyugodtam =)
egyetlen szépséghibája hogy nem nyílt ki az egyik szeme. Próbáltam törölgetni neki finoman,de semmi. Aztán úgy vagyok vele,hogy mivel így született,valószínű,hogy az agya így fejlődött.







Ezek a képek még hét elején készültek. Magától mosakszik ^^ Annyira édes.  Kleopátrának nevezzük majd,mert gyerek korában szó szerint tejben fürdött :D
Ezt meg most csináltam ebben a pillanatban ^^ Most lesz 4 hetes a bébim szombaton =)

2 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Köszi ^^
      Remélem hogy tényleg jó pótmamija vagyok,és nem szenved semmiben hiányt! Bár tényleg szépen növöget,és annak ellenére,hogy sokan az altatást ajánlották, mégis megvan ,és semmi baja =)

      Törlés