Oldalak

2013. december 17., kedd

Az aranyköpések

Ez egy elmaradhatatlan eleme a hétvégéknek- Szilvi mindig buzgón jegyzetel ha olyan van; persze másnap mindig kiderült,hogy az csak aznap volt vicces,utána már nem biztos hogy értjük :D
Most megint Szilvitől másolom ki,mert én nem emlékszem fejből.


Zsófi: - "Megfogcsizod? Puszcsi!"
Én: "- Na, árad a csí..."

"Föliszom magam!" - Zsófi érdekesen szokott ragozni :P






Zsófi: "- Zsír!"
Én: "- Nem! Az egészséges életmód hívei ilyet nem mondanak! Ők azt mondják, hogy olaj!"

"A horrorok tanulságai: ha valaki fogdossa a lábadat és fingszagot érzel, démon van a dologban :P" - Én

"Megszállt minket az alkohol démona!" - Én

"Te nem értetek?" - Zsófi

Zsófi: "- Nem hallom a filmet a gennytől!"
Viktor: "- A pia ment rá a füledre, nem a genny!"

Egy elérzékenyült pillanatunkban Viktor kettőnk nevében is vallomást tett Zsófinak:
"- Mi is szeretünk, baszd meg!"

Bloody Mary-zés közben:
Én: "- Kiszívom a véredet!"
Viktor "- Kifingom a véredet???"

"Elmegy a lényege a piának!" - Zsófi megint jól megaszonta.

Az egyik filmünkben megszólalnak:
"- Mi folyik itt?"
Én: "- A genny!"
(valamiért ez a hétvége a genny körül forgott... )

Ismét filmes megszólalás:
"- Érzel valamit?"
Viktor: "- Fingszagot!"

Én: "- Büdös lesz, levettem a papucsom"

Zsófi: "- Nem álmos vagyok én!"
Viktor: "- Részeg!"

"Mi el tudjuk olvasni a feliratot, csak nem értjük!" - Zsófi

Viktort éppen whiskey-zésre biztatom:
Én: "- Vedd ki, kérlek a kedvemért!"
Viktor: "- Itt a Zsófi előtt???"

Viktor kissé illuminált állapotában próbálja kitalálni milyen gyümölcsöt fogyaszt éppen:

"Banán! Nem, mandarin! Áh, mindegy, zöldség-zöldség" - Viktor

"Annyira részeg vagyok, hogy már a kínai feliratot is el tudom olvasni" - Viktor

Zsófi: "- Csinálsz rólunk fogyatékos képet?"
Én: "- Az nem lesz nehéz..."

"Zsófi alatt inaktív a talaj" - Viktor

"Belefolysz a billentyűzetembe!!!" - Viktor (fogalmam sincs milyen szituáció eredményezhette ezt a mondatot XD

Insidious 2 nézése közben:
Én: "- Ott lesz, ott lesz, mindjárt ott lesz a szellem!!!!"
Zsófi: "- Nyugi, úgysem látjuk..."
Naná, hogy pont elment a szellem előttünk :D

2 megjegyzés:

  1. Egyik másik zseniális.

    Szerencsére mi nem szoktuk leírni, mert az inkább a büntetendő dolog volna... vagy legalábbis egy nyugis hétvége egy szanatóriumban, mert pár épelme pontot veszítene az ember.

    Volt olyan hétvége hogy ahol megjelentünk a haverokkal ott 100 méteres körzetben drasztikusan lezuhant az átlag IQ! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt azt hiszem mi is éreztük párszor,hogy megzuhan az IQ szint :D de hát hárman már csak ilyenek vagyunk :D

      Törlés