Oldalak

2013. december 22., vasárnap

Diablos FAIL Viktorral

Nem titok,hogy Viktorral (drága barátném férjével) néhanapján összeülünk és Diablo2özünk!  Mindketten imádjuk a játékot; a csodás világát, meg hogy kicsit távol lehetünk a mindennapoktól (:
A tegnapi napunk is erre volt félretéve,ugyanis még akkor mikor ott voltam náluk hétvégén, megbeszéltük,hogy mivel senkinek semmi dolga ezen a szombaton,legyen egy Diablos nap,úgyis egy hónap kimaradt az életünkből. Ezt az egy napot csak kibírja mindenki nélkülünk- én is szóltam mindenkinek,hogy hagyjanak lógva,mert dolgom van.  Illetve sikeresen kipróbáltam a kapott monitort *-* Istenes, egészen más volt vele így játszani. Több mindent beláttam,nem rohantam a tömegbe xD Illetve a szemem nem folyt ki,meg nem lettem hamar fáradt. Szóval ez bevált (:

Viszont valamiért ez a diablozás más volt mint szokott lenni; a szokásosnál idiótábbak voltunk :D Ennyi szerencsétlenkedésre már régen volt példa- hatalmas nagy fail. :D
Ott kezdődött,hogy még csak a 2. act-ban (fejezet) szórakozunk az utolsó küldetéssel, ahol is az összes létező sírkamrát be kell járni,mert ugye hiába tudjuk,hogy hol van Duriel (a fő gonosz akit ki kell nyirni,hogy fejezetet lépjünk); de megéri végig járni mindent,mert rengeteg xp-t (tapasztalati pontot,amikkel együtt képességek járnak) kapunk,meg sok tárgy esik és nagyobb az esélye ,hogy olyat találjunk amit használni is tudunk,illetve sok aranyat szedünk,stb. Meg hát közben is hülyéskedünk.
No,és az egyik sirkamrában nyomulunk,mikoris Viktor odamegy az egyik ládához,vagy patkányfészekhez a sarokba,és már vagy párszor elmondtam neki,hogy oda nem szabad,mert beszorul- ugyanis bugos a játék.... De ő ezt totál elfelejtette és oda ment, s be is szorult :D Ott röhögtünk egy 5 percig,hogy mennyire kész,ugyanis az előző karaktereinkkel én jártam ugyanígy :D Tisztára jellemző :P
Utána elértünk Durielhez (a fő genyóhoz),szokásos stratégiát felállítottuk; ő megy be előre,mert ő barbárral van,és őt kell hogy előbb észrevegye. Én villám sorcival vagyok,engem szétkapna pillanatok alatt- kevés az életem. Be is ment,nyitott kaput (ami a városba vezet, és azért kell,hogy ha esetleg épp vesztésre állnánk ), én is mentem utána. Rögtön úgy kezdődött,hogy nem is tudtam bemenni a nyíláson- sokszor van ilyen,hogy nem érzékeli a játék ,hogy kattintok. Aztán kinyirtuk nagy nehezen azt a főbuzit,és azon tanakodtunk,hogy mért volt ilyen nehézkes,meg mért tartott ilyen sokáig. Máskor szempillantás alatt megvan. Mígnem fél óra elteltével rájövök,hogy nem használtam azt a képességemet,amit ilyenkor szoktam xD Van egy bizonyos 'static field' nevű képességem,ami normál szinten az enemy hp-ját leszívja nagyon gyorsan. Ezt minden főgennynél bedobom,mert annyival is előrébb vagyunk. Erre nem elfelejtettem?! Nem is értem,sose volt még ilyen,hogy a képességeimet elfelejtsem :D Ez is jellemző.
Ezután végre átmentünk a 3. act-ba,amit persze mindketten utálunk,mert egy hülye dzsungelben játszódik,és úgy el lehet tévedni mint annak a rendje. Természetesen mi is bénáztunk mire kijutottunk. Aztán már a pályák vége felé vagyunk,mikor Viktor észreveszi,hogy a küldetés egy darabja nincs meg. Azt hittem eldobom az agyamat,ugyanis ez azt jelentette,hogy vissza kellett menni a dzsungel elejére és újra kezdeni mindent,mert hiányzott egy dolog. Komolyan 10 percig azon röhögtünk,hogy ilyen nincs. Hogy lehet elfelejteni a küldetést,ha egyszer ott járunk mellette?? :D Ez is ránk vall...Vak vezet világtalant eset. :D Aztán ezután haladtunk tovább,pucoltuk ki a pályát,amikor is Viktor egyszer csak nem jön elő. Nem vágtam hova tűnt,így utána mentem. Akkor láttam,hogy kinyitott egy ládát,ami felgyulladt, de közben bebugolt a játék és megint beszorult (úgy mint a sirkamrában) és ott éget xDD Hát mondom ennél jellemzőbb nincs is ,hogy be is szorul,és még mellé ég is :D Hihetetlen. Annyira készen voltunk ekkorra már,hogy sírtunk a röhögéstől :D Már fogtuk a fejünket,hogy vajon mi jön ezután. De ez is holtra jellemző ránk- kivel mással történne meg ha nem velünk? :D  Aztán mikor Mephisto  szintjén voltunk,még dumáltunk előtte kicsit (stratégiák,stb),aztán én ott szórakoztam a képességeimmel,mert valamit kiakartam próbálni. Erre azt vesszük észre,hogy tűz fal van alattunk,és mindketten szerte futottunk,végül kiderült,hogy ezt én csináltam xDDD Gyors billentyűn vannak a képességeim,és rosszat választottam ki ,és  én idéztem ezt a tüzet. De lazán megijedtünk tőle. Ez már azt hiszem a vég volt :D Amikor már az ember a saját varázslatától is megijed.... Kész :P
Végeztünk végül ezzel az act-tal is,jött a Diablos pálya,ahol szerencsére kevés küldetés van,így hamar letudható. Itt már nem voltak ilyen poénok,minden rendben ment. Ki is nyirtuk Diablot,ugyanis itt már figyeltem a static field képességemre :D Fingani nem volt ideje Diablonak :P

Szóval ha azt nézzük,akkor lenyomtuk a 2. act végét, a 3. act teljes egészét, és a 4.act-ot is. Szóval behoztuk az egy hónapos lemaradást :D Most vagyunk az utolsó pályán- ha itt végzünk,kezdjük elölről nightmare fokozaton :P Jó lesz.


2 megjegyzés:

  1. Hahaha hát ez tényleg egy élmény volt :D, ennyit szerencsétlenkedni basszus :D, kemény volt ^^!De jó volt és jó sokat sikerült haladni még igy is :D! Júj eszembe jutott hogy volt még az is amikor a csatornákban nem értettük hogy mért rak a játék téged mindig az ellenséges csapa közepébe, szidtuk a játékot hogy ez hülye bugos, aztán kiderült hogy véletlenül a teleportálást választottad ki villámok helyett XDDDD! Az is mekkora volt már :DDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen,ezen én is meglepődtem,hogy ennek ellenére nagyon nagyot haladtunk előre :D Már csak az utolsó pálya van és kész :D De azért jókat mulattunk közben- hallod,lehet ettől fájdult meg itt szép csendben a hasam :D
      Jaaaaj,ezt el is felejtettem basszus!!! De tényleg az a teleportálás nem volt semmi xDDD Persze mert azt hittem,hogy a fire wall van nekem beállítva ,aztán közben a teleportálás- ezért is égtem be párszor :D De jó is hogy mondtad,ez is nagyon vicces volt :D

      Törlés