Oldalak

2015. március 21., szombat

A lakóotthonos lakók aranyköpései ♥

Sokat gondolkodtam rajta,hogy merjek e erről írni,mert végtére is a munkahelyemen történtekről van szó,de végül úgy döntöttem,hogy ezt mindenképpen megosztom Veletek,mivel én olyan jókat nevettem,hogy egy két alkalommal majdnem lefordultam a székről is.
Nos nagyon imádom az itt lakókat és egytől egyig a szívem csücskévé váltak. Sok sok jó és pozitív,vicces pillanatot éltem meg velük ezalatt a 3 hónap alatt;  és feljegyeztem egy kettő aranyköpésüket,megszólalásukat (név nélkül persze).
Van egy állandó idősebb hölgy lakónk,aki olyan eszméletlen hanghordozással tud kiabálni,hogy még betörni se mernek a lakóotthonba :D Na neki szoktak lenni eszméletlen eszmefuttatásai és csodás megjegyzései.
Tőle idézek mondatokat,amiket nekem mondott:

"Büszke vagyok rád! Most leveszlek a lábadról."
Bevallom ennél nem tudom mi járhatott a fejében-de nagyon örültem,hogy le akar venni a lábamról. :D 

"Égek a vágytól hogy szeresselek."
Ennél a kijelentésnél legelőször a vér is megfagyott bennem- később már nem volt meglepő :D 

"Olyan kellemes ember vagy, elraboltad a szívem is."

"Bugybák az egész életem."
A bugybák kifejezést az innivalóra mondják -és nem értem mért... Én a macskákra mondom ezt :D 

"Leszakadt a sejhaj."

"Budapesten voltam a Szécsi Pál sírjánál, a Farkas réti temetőbe."

"Kidőlt a karácsonyfa,most mit csináljak?! ... Meg a Laci bácsi is"

"A lábam nem sétatér"
Ennél ha jól emlékszem valaki rálépett a lábára :'')

"Mindjárt Kitör az égi háború a zivatarban"

"Olyan bánatos szűz Mária vagyok,mert nem kapok kávét"
Ezen konkrétan sírtam a röhögéstől :D 

Akkor van egy másik lakó,egy fiatalabb srác- vele nagyon jól eltudok hülyéskedni és mindig elröhögcsélünk,elmarhulunk ha bent vagyok.. De neki is voltak elköpései az utóbbi pár napban.
Tőle idéznék:

Voltunk kedden a Siklósi fürdőben,ahol elvittem őket egy light-os rózsás szaunába (itt volt a legkevésbé meleg). Beültünk hárman,erre megszólal:
"Rózsák vannak a falom, világítanak a csillagok- milyen romantikus." 
Én csak kamilláztam,hogy miféle beszólás ez tőle,mert ilyet nem mondott,de meghaltam a röhögéstől.
Később megtudtam,hogy úgy mesélte el bent a többieknek az otthonba,hogy:
"Olyan jót romantikáztunk Siklóson"  
Sírtam a röhögéstől komolyan. 
Egyik nap mentek este a lakóotthon vezetővel be Pécsre, valami  megasztáros,vagy fene tudja milyen hapsi koncertjére és mire visszaértek,nagyon késő volt. Aggódás volt,hogy hogy jutok haza,de megállapodtunk,hogy ha nem jön busz,akkor visszajövök és no para. Poénból hozzáfűztem,hogy maximum valaki fején alszom és le van a gond. Erre szintén jött egy csodás beszólás:
"Megtartalak egy éjszakára szobanövénynek"
Kolléganőmmel már a hasunkat fogtuk a röhögéstől :D

Egyenlőre ennyit rólu(n)k- van még egy pár aranyköpés össze-vissza,de nem mindenkiét szedtem össze rendesen,de már egy külön word dokumentum van nekik szánva- szóval várható még ilyesmi.
De annyira édesek,hogy kész vagyok- ráadásul most elmondhatom,hogy Nekik köszönhetem részben,hogy az elmúlt napi rossz kedvem elmúlt. Igyekeztem nem kimutatni itt az oldalamon,mert nem is tudtam volna megmondani mi a baj. Viszont tény,hogy a Sorstól kaptam egy véletlen,de csodálatos napot: tegnap nem dolgoztam volna,de bementem,mert szükség volt rám és kicsit tovább is voltam mint kellett volna- de nagyon megérte. Kicsit egyensúlyba kerültem lelkileg (:

8 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Örülök ha tetszik :D Mondjuk eredeti szövegkörnyezetben voltak a leghatásosabbak,de sajnos nem járkálok diktafonnal :D

      Törlés
  2. "A lábam nem sétatér" - Hatalmas pacsi, pirospont és miegymás :D Nagyon jók!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon későn vettem észre ezt a posztot...:(
    De nagyon jól esett így éjszakára....x'D :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jobb később mint soha ^^
      De igen,szerintem is halálosak ezek a beszólások. Elkezdtem bent lejegyzetelni -mert nem mindig van velem a laptop- de bent hagytam és félek hogy kidobják X_X

      Törlés