Oldalak

2013. szeptember 27., péntek

1. Mivel keltették fel az érdeklődésedet a fűzők? - 30 Napos fűző kihívás

Az én szenvedélyem eme csodás holmik iránt régre tehető vissza. 16 voltam,mikor először ismerkedtem a goth szubkultúrával, ez vonta magával a fűző szenvedélyt is. Azt mindenki tudja (vagyis gondolom,hogy tudja), hogy  16 -17 éves koromban ismertem fel magamban a csodás goth szubkultúrát. Azelőtt el voltam a lányos életemmel általános suliban. Miután megismerkedtem a stílussal, sok sok ilyen képet kerestem neten,aztán persze nagyon sok képen feltűnt a fűző. Habár mindig nagyon tetszett,de magamon elképzelni se tudtam volna,mert nem voltam épp sovány kislány.  Így hát csodáltam csak.
Mindig is vágytam rá,hogy egyszer én is hordhassak egyet,vagy legalább megtapasztaljam,hogy milyen ilyenben lenni,milyen mikor pár számmal kisebb lesz az ember.  De sose terveztem magamnak,nem is varrattam....
Tavaly mikor elkezdtem a fogyókúrámat életmódváltással,akkor tűnt fel,hogy jó pár számmal kisebb vagyok,így lehet,hogy nem is néznék ki hülyén egy ilyenben. Innentől már csak az volt a kérdés,hogy mégis melyik fazon,fajta,szabás állna jól. Ugyanis ennek is rendesen utána néztem,plusz kaptam szakértői segítséget, és kiderült,hogy nem is olyan egyszerű a választás. Nem csak mert sok szép darabot lehet kapni,hanem azért is,mert a méreteket tudni kell, nem árt azt sem tudni hogy melyik fazon az igazi, milyen fajta lenne a legpraktikusabb.  Szóval sok gondom volt vele, de a lényeg,hogy végre én is hordhatok ilyeneket,mert rám jönnek.
De bevallom eleinte nem is mertem rágondolni arra,hogy én meg a fűző.  Nagyon sokáig tabu volt,meg nézni szerettem máson. Sok ismerősömnek volt szebbnél szebb fűzője,és olyan képe, s én is mindig szerettem volna hordani.  Az tetszett a legjobban,hogy csodás alakot csinál a viselőjének, és 100 féle fajtát lehet kapni belőle,kisebb nagyobb méretekben (:  Illetve imádom a régi korabeli képeket is- ott is megjelenik a fűző viselete,és hát imádom ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése