Oldalak

2013. szeptember 1., vasárnap

Hétvégi tali képek- I. rész

Tegnap sajnos nem engedte a blogger rendszer hogy képeket töltsek fel,és bevallom meglepődtem. Sose csinált még ilyet,hogy szórakozott volna a kép feltöltéssel. Most megpróbálkozom vele újra azért (:

Nekem kellett fotózni,mert így szétesve már senkinek nem ment :D
Szokásos- metááál

A meghitt pillanatunkat Viktor elrontotta :D




Ez nagyon trúú lett :P

Sajnos már nem tudom hogy melyik naphoz melyik képek tartoznak,mert össze van ömlesztve,de talán ez lehetett a péntek délután :P
Szombaton mentünk ugye moziba,meg az étterembe. Ott azért kulturáltabb képek készültek,de hát ott is csodásak voltunk :P

A kocsiban az étterem felé (: Nem tudom,hogy Szilvi akarta e hogy benne legyek,de odapofátlankodtam :P

3an nem fértünk volna bele a képbe,így Viktor külön került,de hát ez az ő véleménye a fotózásról :D



Az étterembe érve,Szilvi első fogása- sütii :D


Nekem valami hagymás,paprikás kaját vettek le először,és kb. fél óráig elmerülten szerencsétlenkedtem,hogy megfoghassam a kaját :D



Így kell elképzelni a futószalagot- szerintem nagyon jó kis dolog


Azt mondták,hogy ezt mindenképpen meg kell kóstolnom, így hát Viktorral benyomtunk egy ilyen valamit- de szerintem irtó finom volt; olyan íze volt mint a tejberízsnek :D


Ezt én csak viking hajónak hívtam :D Kérdeztem Szilvitől,hogy azt a dekorációs füvet is meg kell enni? :D


Ez jól nézett ki nagyon (:






Sült hal csókolgatás- fújcii :D




Itt már ment az étkezés :D De minden repült szanaszét :D





Közös (:



Még egy közös; ugráltam mindenki mellé fotózkodni (:



Na itt az a bizonyos kagyló; hát ezt is kipróbáltuk.



Nagyon sok féle,fajta ételt megkóstoltunk, de nem teszek fel mindről képet. Nagyon jó volt,elég sokat időztünk itt amúgy; jókat nevettünk mindenen- de főleg a szerencsétlenkedésemen xD- ,és jól éreztük magunkat.
Utána mint írtam az előző bejegyzésemben elindultunk hazafelé. Jó sok villamos megálló le gyaloglása várt ránk,így teli hassal,mint a lajhár megindultunk.
 Útközben is készültek fotók,azokból is mutatok párat ;)

Már nagyba gyalogoltunk a kocsi felé- jó kedv ennek ellenére megvolt (:





A közös kép az út kellős közepén elengedhetetlen :D




Nem vágtuk Szilvivel mit kell igazgatnia a szakállán :D




Cukcsik vagyunk; avagy pózolj Erzsébet utalvánnyal :D




Szilvi fotózta; azt hajtogatta,hogy "goth Mary Poppins" :D




Azért néha megkergültünk :P




Pózolj velem :D




A 3ak ereje (:




Itt épp imádtam a teknősöket *-* Bár egy se látszik a képen,de nem baj :D

Miután hazaértünk,vegetáltunk  egy kicsit,átvedlettünk otthoni szerelésbe,aztán csak léteztünk. Hamar előkerültek az itókák,amiknek el kell fogynia :P Szóval innentől a leépüléssel foglalkoztunk,pláne mert másnap nem kellett felkelni -mert csak hétfőn mentem ^^ (erről a korábbi bejegyzésemben irtam is)
Szóval hamar volt erezd el a hajam. Innen is mutatok pár felvállalható képet. Bár voltak érdekes pillanatok,meg visszanézve érdekes képek,ahol pl. szegény Szilvim melle kilátszott (ő kicsit kiakadt rajta,de szerintem semmi szégyellni valója nem volt,meg utána hogy ne legyen egyedül én is kitettem a melleimet,és Viktor is (XD), szóval  mi igaz társai vagyunk- ha ő is akkor mi is :P).

Ott kezdődött,hogy megkéseltem Viktort a bicskájával- no meg ezzel aludtam el a horror este után; nagy védelem :P




Itt már nem tudom mire csodálkoztam rá,de rá kéne irni a képre,hogy "Neked tényleg 20 centi?! o.O" :D




Megint valaki hülye volt és olyasmit mondott amitől besírtam a röhögéstől :D




Itt Szilvivel akartam volna pózolni,erre bevágta a fejemet az asztalba ,és fájt :D




Itt már valami nem tetszett neki- lehet szar volt a citrom likőr.




De azért ráültem :D
Ez a kép ilyen teszt jellegű volt,ugyanis megtaláltuk a rendes fényképező gépet és rájöttünk,hogy a lejárt elemek még működnek :D  Látszik a kép minőségén- én hiába vagyok minősíthetetlen :D




Ez nekem tetszik (: De mindannyiunknál meglátszik,hogy rendes vakúval készült,mert végre rendes bőrszínünk van :P




Hajammal öltöztetem Szilvit xD




Ez meg no komment- az a fej XD

Ez a szombati esténk volt. Következő bejegyzésben teszek fel a vasárnapról is- bár ott nem készült sok kép,mert inkább filmeztünk és csak este került elő az alkohol, és akkor se annyira durván.
Viszont kb. másfél órája szórakozok azzal,hogy a képeket feltöltsem; nem értem mi baja ennek az oldalnak is. Folyamatosan tölt,nem érzékeli ha fel akarom tölteni a képet.... Szóval nem értem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése