Oldalak

2013. szeptember 10., kedd

Imádlak Ősz!

Annyira örülök neki,hogy most már közeleg az ősz meg a tél. Minden munkatársam befelé fordul,és kiborult,hogy őszi dekorációt kell készítenünk,de szerintem nagyon jó. én személy szerint totál belelkesedtem,és felpörögtem. Imádom mikor még meleg van,de már nem az a 80 fok ,és meg lehet lenni rendesen. Persze minden munkatársam az esős időt,meg ködös időt látja az őszben,pedig totálisan meg van a maga szépsége ennek is. Dekorációnak tettünk fel színes faleveleket,amiket imádok nagyon! Csináltunk sok gesztenyét,sünit,stb.
Én az ősz színeibe vagyok szerelmes nagyon. Imádom mikor lehullnak az utcán a színes falevelek- mondjuk itthon összeszedni már kevésbé :D- ,,és közben köztük sétálok. Szerintem fantasztikus.
Nagyon szerettem ősszel suliba járni,mert amíg itt volt a közelemben,rendszerint gyalog jártam,és gyönyörködtem az egész tájban.  Egyszerűen felemelő érzés a lelkemnek,mikor vörös,sárga,barna,zöld színekben pompázik az utca.  Mondjuk az esőt,és a ködöt nem szeretem én se. Valahogy ha elázok,azt az érzést nem szeretem,mert csupa víz lesz minden ruhám és ki nem állhatom mikor rám tapad. A másik meg a hajam :D Sajnos elég hülye hajszerkezettel vagyok megáldva,és ha kicsit is vizes lesz,akkor már kibolytosodik. Ugyanez a párával,vagy ha megizzadok. Szóval ezt a részét nem szeretem,de szerencsére van egy csodálatos esernyőm- fodros szegéllyel *-*- amit tudok használni eső esetén. 
Amit még imádok,hogy ugye vissza jön a hidegebb idő,és végre tudok hosszú szoknyába is mászkálni ^^ természetesen szeretem ezt a pici szoknyámat is,meg hát nyáron praktikusabb mint befőni valami hosszú alá, de ilyenkorra már hiányolom a hosszúakat *-*  Szerencsére ebből is sok fajta van,szóval lehet válogatnom.
De akkor is a legjobban a táj bájol el. Anno még mikor Pesten éltem,ilyenkorra szerveztem a fotózásokat is,mert csodálatos hátteret biztosított az ősz. Vera barátnőm első képsorozatát is így csináltam. Szerelmes vagyok ezekbe a szép színekbe- pedig mindenki tudja rólam,hogy én fekete fehérben látom a világot,és rühellem a színes dolgokat. De kivétel az ősz! Az őszi tájnál nincs csodálatosabb.
No,de nem csöpögök tovább ám (:














































Szeretlek Ősz *-* ♥


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése