Oldalak

2013. október 20., vasárnap

6. Van kedvenc fűzőkészítőd? Ha igen, ki az? - 30 napos fűző kihívás

Nem igazán foglalkozom ruhakészítőkkel, sose érdekelt ez a része. Ami szép az szép, független készítőtől szerintem.
De egy oldalt azért kiemelnék,mert nagyon szép fűzőket gyártanak szerintem (: A Sensual Corset oldal. Már nagyon sokszor szemeztem ezekkel a fűzőkkel,meg beszélgettem Krisztával a tervezővel, s volt is szó róla,hogy ha Pécsen jár,akkor próbálok acélos mellalatti fűzőt,mert terveztem ,hogy veszek. A baj csak annyi,hogy eszméletlen árak vannak. Majdnem 20 ezer ft egy acélmerevítős darab. Abszolút megértem,hogy mért ilyen drága- mert minőségi,jó anyagból csinálják őket ,és nem bóvli,amit pár nap után kidobsz.... De hát az embernek nem mindig van rá kerete. De egyszer tuti,hogy veszek egy acélos mell alattit (:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése