Oldalak

2013. október 22., kedd

Vásárolgatás a köbön

Sokszor van az,hogy a munkahelyemen a kollégák hoznak újságokat (spar,lidl, aldi..,stb) ,aztán mikor nincsenek kinderek (gyerekek) akkor azt szoktuk nézegetni (: Aztán a sparban mostanság nagy halloweeni vásár van,így már egy ideje tervezem,hogy elmegyek és veszek valamit (:  Persze soha senki nem jött el velem,mert mindenki ment haza a családjához,egyedül meg sose volt kedvem.
Hétfőn ahogy nézegettem az interspart,láttam,hogy vannak leértékelve Monster High-os figurák :D Tudom tudom,nagyon gyerekes,de nekem ez a figurák már fél éve belopták magukat a szívembe :D  Nem vagyok fanatikus,meg a sorozatból se láttam mindent -na jó,egy két részt :D- ,de a figurák nagyon menőek :D Legalábbis nekem nagyon imponálnak. Már lassan fél éve,hogy mindig elmondom mikor látom az újságba,hogy most már veszek magamnak egyet :D Persze sosem valósult meg,mert mindig másra raktam el a pénzt. (meg sajnos nem épp olcsók ezek sem; olyanok mint az eredeti barbie babák- húzósak)
A mai nap után gondoltam elnézek és megnézem ezeket a babákat,mert le voltak értékelve, meg akkor már az új halloweeni cuccokra is kíváncsi voltam. (egyébként jó volt a mai nap,mert a mi csoportunkban alig volt kinder,és a részlegvezetőm megkért,hogy fotózzak le pár autistát egy pályázathoz (: szóval fotózhattam) Munka után elmentem a városba az árkádba,ott az intersparba,és nézegettem a babákat. Nagyon cukik voltak,de nem az amelyik nekem tetszett.  Nekem a sorozatból a vámpír lány volt a nagy kedvencem,de olyan nem is volt. Nagy szomorúan lemondtam róla,mondván hogy most se veszek magamnak. Megnéztem a halloweeni kellékeket,és hát sajnos nagyon bénák voltak =( Úgyhogy eljöttem. Aztán félúton eszembe jutott,hogy el kéne mennem a tescoba,mert kell vennem fogkefét. Mivel a busz indulásomig volt még időm,így elmentem a tescoba,ahol nézegettem a ruhákat,nézegettem szintén halloweenes dolgokat és semmi :'( Aztán ha már ott voltam,megnéztem ezeket a hülye figurákat is,mert eszembe jutott,hogy ez is nagy áruház,tuti van :D Találtam is,és volt a kedvencem (: Csak itt nem volt leértékelve sajnos,végül hosszú marcangolódás után úgy döntöttem,hogy eljön velem a fenébe. Olyan cuki volt,és egy darab volt belőle....hjaaj *-* imádkozott értem :D Lehet őrültnek nevezni,hogy mi a fenének adok ilyenekért pénzt,de hát a gyűjtőszenvedélyem nem ismer határokat néha.  Ráadásul ha már dolgozom,akkor legyen valami látszata is (:
Mondjuk nem tudom mi kerül ezekbe olyan marha sokba-de gondolom a márka. Egy időbe lehetett kapni plüss ,varrott figurában is őket,de már nem lehet,és nem értem mért. Pedig azok annyira jó fejek voltak,és olyan is tuti kellett volna. De az még abban az időben volt,mikor totál munkanélküli voltam,és hát minden másra kellett a pénz. Most meg maradt meg múlthónapról.
Most azóta kiültettem magammal szembe a számítógép asztalra ,és csodálom :D  Egyébként a cipője nagyon király- ilyen ruhákat én is elfogadnék,csak nem rózsaszínben :D
Aztán nézelődtem tovább a tescoban, gondoltam akkor már tényleg elmegyek,és nézek fogkefét- na hát itt is aztán volt mindenféle. Nekem itt is megvan a magam autisztikus vonása,mert csak és kizárólag nyelvkaparós kell. Nem tudom mi ez a hülyeségem,de muszáj,mert a többi olyan nem jó nekem.  Mire a sok szar közül kiválasztottam a megfelelőt- hát lement a nap. Túl sok választék volt,és hát azért az árat is néztem. Bár ha a fogaimról van szó,akkor mindent megadok értük,mert nem akarok fog gondokat később- nem éri meg.  Végül sikerült választanom. Utána még megnéztem a leértékelt dolgokat, s ott találtam egy olyan ajakápolót,amit Vera gyógyszertárban szokott venni,és alapjáraton nagyon drága- de most le volt értékelve,szóval az is jött velem.  Kisebb vagyont hagytam ma a tescoba,szóval örüljenek. 
Mikor végeztem, még elugrottam a kinti soroknál lévő állatkereskedésbe, mert elfogyott a hörcsi kaja- és még jó hogy ez ma eszembe jutott. Szóval nagyon sors szerű volt,hogy ma bejöttem ide,mert ha hazamegyek,akkor nincs a hörcsögöknek kajája :S
Itthon már várt az avonom,amiket összerendeltem tegnap *-*  (általában az utolsó pillanatra hagyom az avonom összeirását,mert húgom vasárnap adta le,én meg vasárnap a leadás előtt találtam ki,hogy mi kell :D De így viszonylag hamar megjött :D)
Rendeltem egy intim lemosót,mert jó árban volt, kellett egy arctisztító- valami olaj kontrollos,és húgomnak volt,aztán anno engedte hogy használjam,és nagyon jó volt. Az én zsírosodásra hajlamos bőrömnek tökéletes volt. Aztán még egy arckrémet (ami fiatal bőrre van, kollagénnel,meg elasztinnal),meg alapozót. Muszáj volt alapozót is rendelni,mert sajnos ez azegyik legdrágább a katalógusba,de csak ez jó a bőrömre. A többitől pattanásos leszek :'(  Rockmaratonkor jártam így- húgom alapozóját használtam,mert az enyém mindig a sátorban maradt... Egy hét után úgy néztem ki mint egy serdülő tini. Nagyon meg kell válogatni,hogy mit kenünk a bőrünkre. Ez meg ilyen habállagú,könnyű,mattító alapozó. Ezt szoktam magamra reggel felkenni és ámen. Semmi mást. Ettől nem fullad a bőröm,nem leszek pattanásos... szóval jó. Persze ez is jellemző,hogy a bőrömnek a legdrágább termék kell... Még jó hogy nem 4ezer ft.  Majdnem 2ezer ft az alapozó,de mikor le van értékelve,én lecsapok rá. Általában akciós áron rendelem,ezért is halmozódik most.  Még csak most bontottam ki a hónapokkal ezelőtt rendeltet is. De nem baj,legalább lesz ha hirtelen elfogy. Mert ugye húgom 3 hetente adja le ,és ezt kivárni úgy hogy nincs alapozód! Nem jó.
Az arckrémet meg azért rendeltem,mert előzőleg is ilyenem volt,és nekem ezzel se volt bajom. Táplálja a bőrömet, öregedést késleltető,és ez így jó. Nem nagyon kenem magamat amúgy se semmivel. 
Hétfőn megkaptam az oriflame-met is xD Na onnan sose rendeltem még,és nem is akartam volna,de egy haverom ezzel foglalkozik,és hát találtam egy csokoládé illatú szettet,ami nekem mindenképp kellett *-* Annyira jó illata volt,hogy nem igaz. Szóval akkor arra is lecsaptam. Az új katalógusban ez sincs már.

4 megjegyzés:

  1. Hű, alaposan bevásároltál, de nem baj, néha kell egy kis kényeztetés a léleknek :) Az a baba nagyon édi! Én is sokat hallok erről a Monster High-ról, de még egyetlen részt sem láttam belőle, na majd lehet ezen változtatok. Egyébként anno én is képes voltam Viktorral Barbie-t vetetni, mert lila hajú volt és gyönyörű, szóval én teljesen megértelek ^^ A többi cucc is nagyon jó amúgy! Azt a csokis oriflame szettet én is nézegettem, de nekem túl tömény volt, úgyhogy inkább nem rendeltem meg. Meg amúgy is Avonos vagyok inkább :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is így voltam vele,hogy most nagy ritkán belefér (: A Monster Highból én is csak egy részt láttam- van fent a youtube-on; ott néztem a legelső részét. Meg volt letöltve pár epizód,de annyira nem követtem. De olyan cukik amúgy. Mindegyik kis különc extrém szörnyecske :D Olyan jó fejek.
      A lila hajú barbie is jó lehetett ám :D Húgommal mi a My Little Ponykat gyűjtöttük X)
      Abszolút avonos vagyok én is,de ez most kellett (:

      Törlés
  2. Én is mióta akarok MH babát *_* nekem csak egy tolltartóm van. Nekem Laguna Blue a kedvencem. A csokis Oriflame-es termékekről írnál bővebben? Meg akartam rendelni aztán letettem róla a sok kence miatt ami vár még rám :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Van olyan,hogy csak a babát veszed meg kellékek nélkül- úgy elvileg olcsóbb. Csak sajnos én nem találtam ilyenben a kedvencemet =( Nekem még egy magazinom van erről a MH-ról :D De ennyi, nem vagyok nagy gyűjtő,csak annyira cukik,és ezeket is olyan közel éreztem magamhoz :D Minden jöhet ami abnormális :P
      Nos az oriflame csokis szett szerintem nagyon jó. Szerintem sokkal jobb illata van mint a papíron volt. De lehet én vagyok elfogult. Volt benne egy habfürdő,meg egy tusoló zselé, illetve egy kézápoló. az pl. nálam van mindig- de már vagy ezer féle kézkrém van a táskámban :D No de a lényeg,hogy szerintem jók,és finom az illata. (: Szerintem megrendelhetted volna- az ilyenekből sose elég,mert előbb utóbb elfogy úgyis. (feltéve ha fürdik az ember :D)

      Törlés