Oldalak

2014. november 27., csütörtök

Goth kihívás 2- Mondj néhány szót az ékszereidről! és Mi befolyásolja/befolyásolta a goth stílusodat?

 Megint kettő kérdéssel jövök: 

  • Mondj néhány szót az ékszereidről!
  • Mi befolyásolja/befolyásolta a goth stílusodat?

Van egy pár ékszer. Fiatalabb koromban imádtam a csodálatos csipke kesztyűket,meg a nyakpántokat. Később én magam is gyűjtővé váltam.Van jó pár nyakpántom -extrémebb,szolidabb-, szép nyakláncok, sok fülbevaló,stb.
Egy idő után már nem vettem meg mindent ami megtetszett- helyette volt aki odaajándékozta nekem- szóval innen onnan is vannak cuccaim.
A legtöbbet nem hordom hétköznapokra mert felesleges,csak találkozóra vagy fotózáshoz.
Csendélet
Medálok egy része- Mónitól
Ezt pl ajándékba kaptam

Ezekről régebben posztoltam is ha jól emlékszem- itt , és itt. Egyébként ha valaki érdeklődik ezek iránt forduljon hozzám- megadom a készítők elérhetőségét.♥

A másik kérdésre (Mi befolyásolja/befolyásolta a goth stílusodat?) a válasz: nem tudom. Elgondolkodtam a kérdésen és hát változó.  Megint csak azzal kezdem,hogy fiatalabb koromban mi volt; akkoriban leginkább a képek és az ilyen stílusú emberek befolyásoltak. Alapból mikor az ember még fiatal,akkor könnyen kap mások szaván,fontos mások szava a beilleszkedés miatt. Akkoriban ez motivált. De mivel nem vagyok pesti,így nem jártam velük találkozóra- habár nagyon sok akkoriban megismert emberrel a mai napig jóban vagyok- de emiatt nem alakult ki bennem az,hogy mindig másokat kövessek.
Később már csak a szép fotók motiváltak,ami a mai napig meg van. Talán még megemlíthetem,hogy a témával való foglalkozás (beszélgetés róla, ilyen kérdőívek kitöltése,mások érdeklődése) is motivál (: Mert ahogy elkezdek valakivel erről beszélgetni,újra és újra előjönnek bennem a szubkultúra iránti érzelmeim.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése