Oldalak

2012. április 29., vasárnap

Fájdalmas nap

Huh,hát ma meghaltam. Női bajok,és hát deréktól lefelé totálisan fájt mindenem. Kicsit lepihentem,de csak nyűglődés volt,meg szenvedés. Eljöttem gépezni,mert haverom mondta tegnap,hogy ma játszunk egy kicsit. Délelőtt nem volt fent,így húgom ki is túrt ezzel a lendülettel,de délután kettő körül feljöttem,és akkor közölte,hogy nem tudunk mégse. Felcsesztem az agyamat,és közöltem hogy lelépek akkor. Nem fogok gép előtt ülni ,és szenvedni csak- a játék elvette volna a figyelmemet,de az hogy csak itt ülök,és várok a csodára,hát esélytelen. Visszaengedtem húgomat,én meg mentem tovább szenvedni. De vicc,mert nem vagyok az a fájós típus,nem értem mi van most. Talán a meleg.
Végül vettem be gyógyszert,mert már az idegeimet tépte,aztán el is múlt,ezért is jöttem gépezni újra. Megírtam barátnőmnek a levelet,feltöltöttem pár képet amit ma csináltam a cicáimról ^^ Aztán letöltök két filmet,és el leszek estére szerintem. Ma valahogy semmi nem jó.
Visszatérve a kiakadásomra- azért vagyok ennyire mérges,mert nem ő az első pasi aki ígérget. Így nőttem fel,hogy apám éjjel nappal ígérgetett nekem,amikbe totálisan beleéltem magamat gyerekként-majd egy akkora kudarcot,és lelki csalódást kellett utána elviselnem,hogy hihetetlen. Aki élt már át hasonlókat,annak nem kell ezt részleteznem. Aztán ez idővel folytatódott,csak már nem apám ígérgetett,hanem más pasik (fiúk?!), akik a csillagokat leígérték az égről,én meg sok mindenbe beleéltem magam- persze tökre feleslegesen. Utána már nem érdekeltek ezek a dolgok,nem éltem bele magam semmibe,csak ha barátok mondtak valamit. Hát tessék. Őt barátomnak is tartottam,és el is hittem neki amit mondott,és most újra meglepődök,de komolyan én vagyok a hülye. Hogy merek bárkit is a barátomnak nevezni?! Hogy merek neki hinni,és bízni a szavában?!  Vannak olyan emberek akik már így vagy úgy bizonyítottak-lehet hogy tudatosan,vagy tudtuk nélkül-  ,és nekik hiszek még.

Na de nem hergelem magam itt feleslegesen. Inkább adok nektek cicás képeket =) Én csináltam őket ma,és hát nagyon élveztem velük a "munkát" =P










A fehér cica Lucifer- az ő fején nagyon látszik az értelem :D De amúgy viccen kívül tényleg értelmes cica. A másik macska Molly,na ő a fogyatékos macskánk,és eléggé barátságtalan feje van. De itt cukik. Lucus a jegyzeteimen pózol persze- tanul :D
Na tőlük mindig jó kedvem lesz =) Bár ezek a képek nincsenek photoshoppolva,és nincs rajta a védjegyem,de gondolom nem fogja lecsórni senki =)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése