Oldalak

2012. szeptember 27., csütörtök

Rémálom az elmutcámban

Tegnapelőtt volt egy nagyon rossz álmom. Fogalmam sincs honnan jött az egész. (persze ahhoz a megszállásos álmomhoz képest ez semmi volt,mégis megint érzékeltem pár dolgot a valóságban is)
Az volt,hogy megvették anyumék barátnőméktől a kastélyukat. Már költöztünk be,de még nem pakoltunk ki semmit. Mi húgommal furcsa dolgokat kezdtünk el észlelni a lakásba,és folyton hideg volt- mert tele volt az egész kastély szellemekkel.
Egy szobában aludtunk 4en- mert álmomban apám is ott volt még,és nem váltak el o.O-,és esténként is mindig hideg volt.
Az volt az érdekes,hogy nagyon nem szerettem ezt a helyet,pedig mégis egy nagy kastély volt. Aztán anyumék is észrevették a furcsa dolgokat,és úgy döntöttünk,hogy eladjuk ,és elköltözünk valami panelba. Aztán mikor kijött az ingatlanos egy szellem lelökte a verandáról,ami épp elég magas volt ahhoz hogy belehaljon a zuhanásba. Annyira pánik volt az egész.
De visszajött a szelleme a pasinak,és rajtam keresztül kommunikált anyámékkal,mert csak én láttam,meg hallottam.

Komolyan ekkora hülyeséget. De azért elgondolkodtam rajta,hogy vajon mért pont ez a barátnőm volt benne,és mért volt ennyire ijesztő. De eléggé rosszat sejtek.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése