Oldalak

2012. november 19., hétfő

Aljas horoszkóp.

Reggel netezés közben akadtam rá errre a "csodás" horoszkópra. Igazából szerintem van benne valami. Nagyon nyersen ,és nagyon bunkó módon, de valaki megírta az igazságot.  Nagyon sok jegyet úgy kiosztott,hogy csak lestem,és már sajnáltam őket.
Szerencsére amit a Ráknak írt az közel sem olyan vészes mint amit a Kosnak,Oroszlánnak,vagy a Baknak írt. Ezeket kegyetlenül elhordta,de őszintén szólva nagyon igaz. Nagyon sok Oroszlán ismerősöm volt,és volt szerencsém pár Bakhoz is,és mondhatni totálisan igaz.
Kicsit kegyetlenség ez az egész,de az igazság mindig fáj.

"Rák:


Finom kis lelked van, simán elbőgöd magad egy rágó reklámon.

Szereted az embereket és ultraszociális vagy, igazi közösségi arc. Téged is szeretnek, de azért jó veled óvatosnak lenni. Tudsz ám sumákolni, kicsúszol az emberek kezei közül, mint a Halak.

Van humorod, szeretsz bulizni, inni, pörögni, élni, zabálni. Nem vagy egy agysebész, de nem is ez a célod. Kergeted a pénzt, de általában le vagy égve és másoktól kunyerálsz. Mindenki ad neked, mert marha édes pofa vagy, de van, amikor lelépsz és eltűnsz az emberek életéből. Szeretsz főzni és jó is vagy a gasztronómiában.

Szeretnél családot, de általában ez nem jön össze, ha meg igen, akkor boldog vagy és boldogan sírdogálsz a rágó reklámokon."

A Rákról amit írt majdnem igaz. Tényleg képes vagyok reklámokon sírni,ha gyengébb lelkiállapotban vagyok. Viszont pénzt soha senkitől nem kértem,max a szüleimtől.! A pénz eléggé vörös posztó az életemben,mert így nőttem fel,hogy sose dúskáltunk a pénzben... De sose kértem még senkitől kölcsön pénzt,max tőlem kértek.
Illetve azt se tartom reálisnak- legalábbis a saját magam részéről- ,hogy eltűnök az emberek életéből. Sose én voltam az aki lelépett egy kapcsolatból,mindig engem hagytak el. (nem párkapcsolatra gondolok) De mondom,ez csak az én véleményem,lehet hogy más Rákok ilyenek.

Kegyetlen ez az egész,de túlnyomó részt igaz. Az Oroszlán kifejezetten igaz- bár ott is bele tudnék kötni,mert volt ilyen ismerősöm,és nem minden igaz rá. Persze tudom,hogy általánosítva van ez. De valaki nagyon eltalálta :D Sokaknak el kéne ezen gondolkodniuk. A Bika,meg a Bak volt még az amivel egyetértettem nagyon. Ikrek ismerőseim még nem voltak,meg Halak se.

Itt a link hozzá: Aljas Horoszkóp

Ha hazaértem,írok a mozis élményről is,mert tegnap váratlanul tettünk egy utazást a moziba :D ^^

2 megjegyzés:

  1. Én nyilas vagyok, és egyáltalán nem igazak rám a leírtak! Számtalan rossz tulajdonságom van, de ezek pont nincsenek köztük! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja a Rák se mind igaz. De van egy kettő ami nagyon is igaz :D

      Törlés