Oldalak

2012. november 23., péntek

Mikulásra való felkészülés extrém módon

Én személy szerint nem szoktam nagyon ajándékozni mikuláskor,meg nálunk nem is volt hagyomány annyira,de facebookon az egyik kis csoportban létre lett hozva egy ilyen esemény,hogy ajándékozás. Aki részt akart benne venni,az szólt a szervezőnek,és adott gy címet,és cserébe kapott egy nevet,plusz címet.
Meg van határozva,hogy max mennyit lehet beleölni,de lehet kézzel készített apróság is.
Szerintem jó kis ötlet,én részt veszek benne. Ugyan nem ismerek én ott mindenkit,de szerintem itt a lehetőség. Aztán végülis én fogom ajándékozni a szervezőt,mert őt ismerem,meg lány is,szóval könnyű a dolog,mert mellé még hasonló a stílusunk is.


Nem tudom még mit készítek,de már tervben van,de most nem szeretném elmondani. Mindenféleképpen be kell menjek a városba,mert másoknak is készítek csomagot ^^ Csak azt karácsonyra.
Nem mellesleg már karácsonyi lázban égek egy ideje,főleg hogy látom,hogy az üzletek is alakulnak át,és jaj =( Emlékszem Budapest milyen gyönyörűséges volt karácsony előtt. Nekem az fáj a legjobban,mikor leszedik a dekorációt ,és minden olyan uncsi lesz =(
Bár Pécsen az utcák még nincsenek dekorálva,nem tudom máshol hogy van.  De lassan itt az ideje,mert jövőhét már november utolsó hete- és igen,akkor megyek gyakorlatra X_X




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése