Oldalak

2012. november 15., csütörtök

Egyiptomi horoszkóp

Azt mondanom se kell,hogy mennyire imádom Egyiptomot! Ma reggel miközben facebookoztam,találtam egy érdekességet: egyiptomi horoszkóp.
Nem nagyon hiszek az ilyen napi ,heti,meg szerelmi ,meg mi egyéb horoszkópoknak, de ez tetszett. Gondoltam megnézem,mert érdekelt.

Július 14. - július 28.

Básztet jött nekem ki.

"Történet:
A szerelem és a termékenység istennője. Básztet a nőiesség megtestesülése.

Jellem:
Alapvetően védekező természetű vagy, és mindig készen állsz, hogy megvédd
magad. Az éberség az egyik legnagyobb erősséged, de a túlzott óvatosság néha akadályoz. Gyakran tűnsz gyengének és szégyenlősnek, sokszor elmész a jó lehetőségek mellett, vagy elodázod, hogy új embereket ismerhess meg, új élményekre tegyél szert. Ez az aggódós magatartás hátráltathatja a fejlődésedet. Pedig van benned elég báj és vonzerő. Diplomáciai érzéked, jólelkűséged vonzóvá tesz mások szemében. Könnyen ráhangolódsz a beszélgető társaidra, és mindig megtalálod az odaillő szavakat. Tapintatos vagy és tehetséges, mindig képes vagy úgy haladni előre, hogy nem keltesz hullámokat, nem harsogsz a trombitádon és nem fúrod a többieket."

Én úgy érzem,hogy igaz. Tudom hogy az ilyen horoszkópoknál az általános dolgokra mennek rá,de jó móka,és főleg mert egyiptomi :D Meg azért ezek a napi jóslások is feltudják az ember napját dobni,mert akarva akaratlanul is a jóra számít az ember ha ezt írták,és emiatt bevonzza a jót =)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése