Oldalak

2014. május 20., kedd

Küzdelem és életben maradás

Ismételten sajnálom hogy sokáig nem jelentkeztem! Tudom sokan már rég elfeledkeztek rólam,de én nem rólatok! S amint újra helyre áll az életem, újra visszatérek rendesen!
Pedig mennyi minden történt velem azóta- de egyszerre mindent ide ömleszteni se szeretnék majd. De azért egy egy fontosabb eseményről megemlékezek- például hogy lett egy új hörcsögöm ^^  Vagy például,hogy szereztem be új kellékeket a fittness projektemhez,amire büszke vagyok és örülök neki ^^
De egyenlőre ki kell bírni ezt a vizsga időszakot; bár úgy érzem vagyunk ezzel még így egy páran.  De azt örömmel jelenthetem be,hogy 14.ével túl vagyok az írásbelin,szóval totál a közepébe vagyok az egésznek,és már csak a szóbelik meg a gyakorlat van vissza,amitől rettenetesen félek. A gyakorlatnál remélem valami injekciósat húzok,hogy a remegő kezemmel szurizzak valakit -.-" Komolyan félek- rettegek. Viszont az írásbeli úgy néz ki mindenkinek meglett (: ♥
A héten most nem dolgozom,sajnos nem is menne most a munka meg a tanulás. A gyakorlati tételeket nézegetem rendesen,de tanulni nincs idő már. Ez ilyen felületes dolog.

No de a lényeg hogy nem felejtettem el se a blogomat,se az olvasókat,se senkit. Ahogy vége jelentkezem ♥ ^^


2 megjegyzés: