Oldalak

2015. március 27., péntek

Verával töltött két nap képekben I.

Ahogy ígértem itt is vannak a képek,amiket a két kirándulós nap alatt csináltunk. Kicsit várni kellett,mert némelyik képre ráfért némi szintezés, meg be kellett gyűjtenem azokat amiknek nem voltam a birtokában. Azt előre leszögezem,hogy nem mindegyik kép lett beállított meg "művész" kép. Van ami csak emléknek lett, vagy pillanatképnek; mindenesetre nem válogattam külön a beállított és spontán képeket.

Hétfő-Szigetvár
Ez a vár előtt volt- bírom ezt a képkeretet,nagyon ötletes hogy idetették
Várfalnál
A bizonyíték,hogy nem csak ketten voltunk (:  A várnagy -János- csatlakozott hozzánk és nagyon sok mindent megosztott velünk
Kilátás a várfalról- Vera már itt eldöntötte,hogy ide el kell néznünk (:
Nekem ez a hely valamiért nagyon tetszik- és tetszett akkor is mikor először voltunk itt a csoporttal tavaly. Talán írtam is róla itt,meg tettem fel képet; akkor még kicsit máshogy nézett ki a hely (nem volt a szőnyeg kiterítve teljesen). Az a csepp ablak meg valami csoda komolyan; iszonyúan szép ♥
Áh,Vera felöltötte az akkori viseletet - ebből a sorozatból több kép is készült,de nekünk ez volt a kedvencünk.
Bepillantást nyerhettünk olyan termekbe is,ahova nem minden látogató mehet be - ez megtisztelő volt; az egyik ilyen teremben volt ez a  csodaszép makett,amit egyenlőre kivettek a forgalomból,mert nincs megfelelő védelem alatt és tönkreteszik. De megéri majd nyilvánosság elé tenni,mert szerintem hasznos - nekem is így esett le sok minden.
Ez is valami külön terembe volt- de nagyon jó,hogy láthattuk. Nem szoktam sok ember előtt túlzottan lelkesedni,így itt is visszafogtam magam,de imádom a fegyvereket- így ez a kép is a szívem csücske lett ♥
"Júlia,hol a létrád?!" képsorozatunkból való kép ez is- ezekből is több volt,de nem mindegyik sikerült jól. Próbáltam a kompozícióra figyelni, hogy az a torony is benne legyen- mert nekem tetszik.
Szerettem volna egy közös képet én is a várfallal.
No,mikor itt jártunk Jánossal, ő elkezdett mesélni erről a helyről,ami végül nem lett befejezve,így én sem tudok mit mondani a helyről.
A makett teljes egészében
A cseppablak ♥
Ez is privát terem-innen nem is nagyon készült több fotó szerintem.

Várból kijövet,még el kellett néznünk a tóhoz,amit a várból kiszúrtunk. Annyira szép kis terület volt, érdemes lenne látnia mindenkinek személyesen,mert úgy az igazi. Ráadásul mi hálát adhatunk,mert iszonyú jó idő volt,így a képek is jók lettek.
Már messziről megtetszett megtetszett ez a hely és kitaláltam,hogy itt meditálós,jógás meg egyéb képeket csinálunk majd; így hát megkértem Verát,hogy fotózzon le itt,majd én is beültettem ide. Ez a fénykép szerintem eszméletlen jól sikerült♥

A túl fehérség a fotobolt miatt van- így jobban tetszett a kép.
Az utca amin sétáltunk vissza,a végén egy templommal.
Fagyizni is maradt időnk a busz indulás előtt; az idei év első fagyija.
Miután hazaértünk Szigetvárról -említettem az előző bejegyzésben is - ,hogy Vera még naplementét akart fotózni,így felvittem a Havi-hegyre. Sajnos naplemente nem lett,mert  nem voltak jó felhők az égen...,viszont mi elökörködtünk fent a sziklákon; ebből is mutatok egy-két képet. (:
Havi-hegyi szikla tetején; jókor jött a szellő (:

Hamarosan jön a többi kép; Óbányai kalandunk képekben (:

1. Nagyon jó képeket csináltatok :)

2. Egyszerűen gyönyörű! :D A táj, meg a képek is. Amúgy tényleg érdekes az első képen az a keret :D Kreatív

1. Köszönjük ^^ Veráról sikerült is nagyon profi képeket lőnöm a keretbe,de neki nem tetszett rajtuk a feje ezért nme tettem ki- pedig jó kis kompozíció alakult ki,főleg azzal a toronnyal a háttérbe (:

3. Szeretem a képeiteket. :)
    Legközelebb a tetemes mennyiségű gyros után fagyizni is szeretnék! :D

1. Ez már gyros mérgezés :D :D De igen,fagyizás jó ötlet,feltéve ha nem fúj 500 km-es szél az arcunkba :D