Oldalak

2017. január 5., csütörtök

Nem panaszkodhatok - Évértékelő | Személyes

Most,hogy lecsengett a karácsonyi időszak,meg a szilveszter és a hozzá kapcsolódó józanodás is megvolt, ideje vissza rázódni a minden napokba. Már régóta körvonalazódott a fejemben ez a bejegyzés és még újév előtt meg szerettem volna írni,de úgy hozta az élet,hogy most van rá alkalmam.

Sok 2016ot utáló mémet és posztot láttam facebookon (mint minden évben amúgy),de én úgy érzem,hogy ez számomra nem volt olyan rossz év egyáltalán. Történtek rossz dolgok persze,de ugyanúgy jók is. Emberi kapcsolatok jöttek mentek,régi barátságok tűntek el és bukkantak fel újra, de ami a legfontosabb számomra,hogy rengeteg tapasztalattal bővültem ebben az évben és elmondhatom,hogy éltem.
La Esmeralda

Az évem sajnos nagyon rosszul indult- csúnyán búcsúzott 2015 és nem túl jó szájízzel indultam meg 2016 felé. Viszont mivel már az elején sikerült elengednem az azelőtti években történteket,kaptam egy jó lehetőséget,ami mára egy harmonikus és egészséges párkapcsolat- és lassan egy éve tart.
Az egyéb emberi kapcsolataim is nagyon változóak,nem lehet azt mondani,hogy stagnálnak. Tűnt el pillanat alatt  számomra nagyon fontos és nagyon kedvelt ember az életemből minden ok nélkül,de természetesen jöttek be újak, illetve vannak olyan régebbi ismerősök,akikkel nem nagyon tartottunk kapcsolatot,de mos a kötelék inkább erősödni látszik.
Azokat az embereket,akik nem adtak semmi pluszt az életemhez,sőt inkább csak szívták az energiámat kénytelen voltam ignorálni. Nem szeretek megválni senkitől,nincs is bajom konkrétan senkivel,nem is utálok senkit de van az a pont mikor  azt mondom,hogy elég volt köszönöm.

Sok jó érzés összegyűlt bennem így amúgy 2016 év végére és annyira de annyira sok tervem van a jövőre nézve. Nem szeretnék mindent elárulni,legyen meglepi ;) De főleg fotózás terén jár sok mindenen az agyam és tervezgetünk régóta a fotósommal,csak legyen egy kis szabadidőnk egyszerre. Jó pár kelléket gyűjtöttem be az elmúlt fél évben,amikhez különböző témák ugrottak be és ezeket szeretnénk összehozni.

Arról is írtam korábban,hogy szeretném már átalakítani a blog kinézetét,mert ez ami most van,még az induló verzió,ugyanis mióta megkreáltam,nem nagyon foglalkoztam a kinézettel- talán egyszer vagy kétszer javítgattam,de teljes átalakítást nem végeztem rajta. Aki nézegeti az oldalam,annak feltűnhetett,hogy lett egy leugró menüsorom. Nagyon régóta szerettem volna ezt is,de egyszerűen időhiány,segítséghiány volt és ezzel elmondtam mindent.
Viszont most már az meg van,így szép lassan átcserélődik minden. Gondoltam,hogy bezárom addig a blogot,de végülis meggondoltam magam,mert legutóbb is sokatok megijedt,hogy mi baj. Nem akarom kelteni a pánikot, viszont így lehet,hogy a bénázásaimat pont látjátok, ergo nem úgy fognak a dolgok működni ahogy kellene. Így 2017re csak sikerül ezt a változtatást is megugrani (:

A másik- számomra- fontos dolog,amit azóta meg is ugrottam,még új év előtt,hogy létrejött a Nekromancica facebook oldal. Ezt egy korábbi bejegyzésemben feltettem kérdésnek-,hogy lenne e rá igényetek-,de legbelül már rég eldöntöttem,hogy szeretnék egy ilyen oldalt a képeknek,meg akkor már a bejegyzéseknek is- de Ti is többen támogattatok.
Ami számomra meglepő volt,hogy kb. 1-2 nap eltelte után már 100 kedvelő felett volt az oldal. Pontosabban az aktiválás után pár órával már 78 kedvelő volt, utána meg megugrott 100 fölé és azóta kb. 200nál tart. Megmondom őszintén,hogy nem számítottam ennyi emberre úgy hirtelen. Persze félreértés ne essék,nagyon örülök neki,mert így egy visszajelzés ez nekem és hát hihetetlenek vagytok. Csak mondjuk úgy,hogy nem számítottam ekkora lelkesedésre (:
Annyit még el kell meséljek,hogy egyik barátommal fogadtunk még az elején -mert ő volt az első követőm-,hogy nem lesz sok ember aki lájkol,viszont ő meg volt győződve az ellenkezőjéről... Nekem ez azért szívás,mert 100 lájkolónként kell neki 2 sört adnom :D Hirtelen 4el jövök Neki,ami szívás :D
Az instagramomal ugyanez a helyzet. Azt is 2016ban  hoztam létre és eléggé megszerettem azt a felületet,közeget, az embereket, az emberek munkáit, illetve aminek külön örültem, az a pozitív visszajelzés.

A lényeg,hogy bár betegen kezdtem bele az új évbe,mégis sok tervem van, sok mindent szeretnék csinálni- vannak nagyobb és kisebb célok,amikről később mesélek is,ahogy aktuális lesz. Végtelenül pozitív érzések vannak bennem 2017et illetően.
Nektek meg külön köszönöm,hogy követtetek,hogy hozzászóltok az irományaimhoz/ agymenéseimhez. Remélem ez az év is ilyen jó lesz ;) ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése