Oldalak

2012. január 8., vasárnap

Egy kis pozitívum

Tegnap felhívtam mamámat,és közöltem vele,hogy ha nem hagyja abba az idegeskedést-ami totál felesleges- ,akkor hazaköltözöm Pécsre vissza,mert nekem nem hiányzik,hogy az egészsége rámenjen. Emiatt nem fogok családtagot elveszíteni. Aztán persze jött a magyarázás,hogy időjárás változás miatt van,meg már jól van,stb. De igazából nem hiszek neki. tudom,hogy csak nem akarja ,hogy hazamenjünk,és feladjuk azt amit eddig tettünk itt. Ebben igaza van,és megértem,én se akarok elmenni,de  ez nekem nem kell.
Húgomtól folyamatosan szerzem az információkat,hogy mi van velük,szóval nem tudja elrejteni a dolgokat! Nem tudom abból mi igaz,hogy jobban van,de szeretném elhinni neki.

Közben,egy másik dolog: lehet,hogy ma végre megkapom a kishörimet! Tegnap írtam a tenyésztőnek levelet,és mondta,hogy esetleg ma,vagy jövőhéten talizhatnánk, hát én mondtam,hogy ma szeretnék mindenképpen,és 4kor elvileg akkor talizunk. Nagyon remélem,hogy eljön,és minden okés lesz,mert nagyon várom a kisbabucit ^^

2 megjegyzés:

  1. Remélem megkapod ma a hörit és hogy aranyos lesz :) ! Bár minden hörcsög aranyos ^^ ...

    VálaszTörlés
  2. Ugye?? szerintem is ^^ Alig várom. Mindjárt megyek érte,csak a csaj jöjjön is el,aki hozza.

    VálaszTörlés