Oldalak

2012. január 12., csütörtök

Elhatározás

Furamód változást érzek magamban. Ma egy kedves barátnőm blogját olvasgattam,akiből csak úgy árad a szeretet,meg optimizmus. El sem tudom mondani mennyire szeretem a bejegyzéseit olvasni, de mindig hatalmas nyugalom lesz úrrá rajtam,és lelki erőre kapok =)
Nos,ma is a blogját olvastam,de teljesen a végéről,mert akkoriban,mikor ő elkezdett blogolni,én még sehol nem voltam,nem is nagyon volt netem sajnos. Élveztem nagyon,és ezt szóvá is tettem neki.
De a legviccesebb,hogy pont ma,és pont most -miután befejeztem a blog olvasást- Márkó késztetést érzett arra,hogy megmutassa a Titok című filmet. Nagyon tetszett az a felfogás amit ott felhoztak, ez a vonzás törvénye dolog. S itt jön képbe barátnőm blogja ezzel a filmmel,ugyanis emlékszem mikor mindig panaszkodtam neki azokról a "barátnőimről" akik elhagytak,átvertek,és mindig mondta,hogy ne vesztegessek rájuk több időt,nem éri meg,plusz azzal hogy gondolok rájuk,annál nehezebben fogok megszabadulni tőlük. És igaza van,most már belátom!!
Nem tudom,hogy látta e ezt a filmet,de teljesen megegyezett az ő felfogása ezzel,és tényleg igaza van! Szóval elhatároztam,hogy én is indítok egy ilyen 100 dolog amit szeretek bejegyzést-amit már sok embernél láttam is. Elnézést nem koppintani akarom,de ezzel,hogy folyamatosan pozitív dolgokra fogok gondolni,teljesen átfogja alakítani a felfogásom,és nem mindig csak a negatívum lesz! =)

2 megjegyzés:

  1. ... és ennyi pozitívummal rengeteget át is fogsz adni másoknak :) (pl. nekem ^^) !!!

    VálaszTörlés
  2. Hát remélem képesek lesztek befogadni ^^ szívesen adom ám =)

    VálaszTörlés