Oldalak

2012. január 20., péntek

Rém(??)Álmok

Ma megint sikerült valami borzalmasan rosszat álmodnom,és már kezdek félni. Nem ilyen szokásos rémálmom volt,ami általában mindenkinek lenni szokott,hogy zuhanás,valaki meghal,üldöznek.. ; ez valami teljesen más,és NEM az első. Az elsőnél nem érdekelt,gondoltam,valami extra rossz álom, de most így,hogy másodszorra álmodok ugyanazzal kicsit elgondolkodtatott.
Sokat agyaltam rajta,hogy leírjam e,vagy se,de leírom,mert hátha véletlenül valaki ráakad,és tud valami értelmeset hozzáfűzni,hogy mért van ez.
Annyi volt az álom,hogy voltam én,és megint kívülről láttam magam. Láttam amint valami átlátszó valamin (szellemhez hasonló anyag. vagy ahhoz tudom hasonlítani,hogy mint mikor egy számítógépes játékban láthatatlannak ábrázolnak valamit) átsétáltam,és  teljesen rossz érzés volt. Vagy inkább kellemetlen. Aztán ez a valami fogta magát,és megszállta a testemet. Neki ugrott a mellkasomnak, és Márkó fogott meg álmomban,hogy ne essek el. Láttam amint beleküzdi magát a testembe,és a fájdalomtól elvörösödik az arcom ; nem kaptam levegőt se,majd eltűnt.
Emlékszem,hogy többször próbálkozott megszállni,és hogy ott volt anyukám,és nem akarta elhinni amit mondok,és azt hitte,hogy megjátszom a fájdalmat. Mert anyukámmal voltam,és sokszor ugyanúgy belém akart szállni,és emlékszem mindig mondtam neki,hogy "ne most,ne anyum előtt". Annyira kellemetlen érzés volt megint. Az előző ilyen álmom is hasonló volt,de arról meséltem.
Nem tudom ezeket hova tenni már. Márkó szerint van egy nem kívánatos asztrál lényem,és így akar kommunikálni,vagy valami mást. De elképzelni se tudom,hogy honnan lehetne nekem ilyenem, mikor nem csináltam semmi olyat ami ezt elő idézhetné.

Ha valaki tud erre valamit mondani,az megtalál facebookon (Beke Zsófia von Duende néven) ,és ott privát üzenetben mondja el a véleményét,vagy éppen ír egy levelet az emailemre.

2 megjegyzés:

  1. Sajnos nem értek az álmokhoz, de próbáltad már álmoskönyvvel megfejteni?

    VálaszTörlés
  2. Az a baj hogy én se értek hozzá. =( Az álmoskönyvben meg mindig más van. Olyan emberke kéne,aki ilyenekkel foglalkozik =S

    VálaszTörlés