Oldalak

2014. január 2., csütörtök

29 napos kihívás- 4. nap: Hat dolog, ami nélkül nem tudsz élni.

Ez is elég elgondolkodtató,mert sok mindent viselek ,meg hordok magamnál egy mozgalmas nap folyamán- de hogy mégis mi a leglényegesebb....

1, Zsebkendő - ez számomra nagyon fontos kellék,ha megyek bármerre is ,vagy akár ha csak otthon vagyok,mert allergiás vagyok minden hülyeségre és az orrom állandóan folyik. Ha nem allergiás,akkor beteg vagyok,szóval az év minden napján kötelező.

2, Telefon- Ez szigorúan csak az óra miatt kell. Szerencsére nem vagyok annyira elvont,meg tipikus mai fiatal,hogy ne tudjak fb nélkül élni,vagy twitter nélkül.... Egyszerűen szükségem van arra,hogy lássam az időt és nem szeretek órát hordani.

3, Smink- ugyan az imént írtam,hogy nem vagyok smink bajnok,de ettől függetlenül szoktam az alapokat feltenni. Nem szeretem úgy kilépni az utcára,hogy nincs lekezelve az arcom. Ráadásul az alapozó nekem fontos,mert ha megmosom az arcom,akkor kiszárad utána,az alapozó meg valahol jót tesz neki.

4, Könyveim- imádok olvasni,és imádom felhalmozni a könyveket és olvasgatni unalmas perceimben.

5, Diablo2- ez alap :D Ha nem olvasok,akkor diablo2zünk  Viktorral :D  Jó kis szórakozás ez nekünk, igazi kalandorok vagyunk :P

6, Szeretet - lehet hogy most hülyének tűnök,de nekem fontos az,hogy a barátaim akiket szeretek viszont szeressenek. Amint úgy érzem,hogy nem foglalkoznak velem,vagy elfordultak tőlem,akkor bepánikolok,és ebben a pánik helyzetben képes vagyok bunkó lenni =( Ezt a szokásomat igyekszem elhagyni,de olyan könnyen megbántódok =/


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése