Oldalak

2014. január 7., kedd

Megérkezett az Avonom!

Végree! Már nagyon vártam ezeket a rendeléseimet,mert sok dolgot régebb óta megakartam már rendelni,csak mindig elmaradt,vagy nem mertem.
Azt mondjuk sajnálom,hogy én már nem tanácsadóskodom,mert az olyan jó buli volt,plusz sokkal kedvezőbben jutottam a termékekhez,mint így. Most húgomnak adtam át pár éve ezt a posztot,de hát ő még nálam is fukarabb; semmi kedvezményt nem szokott adni,max nagyon minimálisat,pedig sok rendelése van. Szóval jobban megérné külön ezzel foglalkoznom.
No,de a lényeg,hogy itt a csodás csomagom (:  Pár terméket már használtam azelőtt is,de párat még nem.
Na őket már ismerem nagyon jól; a Planet Spa termékcsalád elég elit dolog,mert általában nagyon magas áron kaphatóak a többi bőrápolós termékhez képest, viszont a minőségével sincs bajom. Húgom persze leszólta,mondván,hogy semmi köze a fekete szappanhoz a kozmetikus tanárja szerint. Nyilván nm tömény fekete szappan van benne,viszont szerintem nem olyan rossz mint ahogy ő beharangozza. A bőröm szép és puha lesz tőle- meg kevésbé zsíros. Sajnos vegyes bőrű vagyok,így hol száraz,hol zsíros a bőr az arcomon :S
Az Avon Senses tusolózselé meg nagy kedvencem ^^ Imádom az illatát,olyan karácsonyi. Általában ezeket akciós áron rendelem meg,és képes vagyok felhalmozni belőle több darabot. Pesten is van Szilvi barátnőméknél is egy kevés,itthon van az utántöltője,meg most ez. Szeretem felhalmozni a jót,mert mindig félek,hogy idő előtt elfogy és nem tudok akkor abban a pillanatban szerezni. Gyűjtögető életmódot folytatok :P

Nos itt is ha úgy vesszük mindkét termékcsaládot ismerem. Az Avon Care kézkrémeit szoktam használni,ami nekem bevált- főleg a téli napokon a kiszáradt kezemre. Ez a kakaóvajas testápoló most újdonság az avonnál,de muszáj volt rendelnem egy nagy kiszerelést,mert nekem tetszett a minta illata, és ezek általában tömény testápolók, s a tetoválásaimra tökéletesek. (a lábamat nagyon kenem emiatt,mert ha kirepednek a tetkó akkor sírok-bár nem volt még példa rá.)
A másik is Avon Care termékcsalád, és erre nagyon azttudom mondani,hogy fantasztikus. Ezt a fajta arclemosót véletlenül ismertem meg,mikor húgomtól loptam egy keveset egyszer. Igen,ez ciki dolog,de nagyon bevált. Csökkenti a bőr zsírosságát és hosszan tartó kellemes érzetű a bőröm. Ezen meg is lepődtem,mert már sok mindent próbáltam,de sokszor hamar vissza zsírosodott a bőröm =(  Ez viszont tökéletes. (megérte lopni :D)

Eredetileg spray helyett egy Eternal Magic kölnit szerettem volna rendelni,de sajnos végleg elfogyott és egy darabjuk nincsen már. Emiatt szomorú voltam,mert az az egyik kedvenc illatom. Utána egy Slip Into sprayt akartam a kölni helyett,de az sem volt ..... Most ár megint mondhatjuk,hogy tipikusan jellemző :D  Így maradt a Far Away spray,aminek szeretem is az illatát- meg anyum használ ilyen parfümöt. (:
Rendeltem még egy Diamond Sparkle  barnítást kiemelő gyöngyöket is *-* Mondjuk bevallom nem azért mert a barnaságomat annyira ki akarnám emelni - nézzetek rám,fehér vagyok :D  Egyszerűen volt alkalmam kipróbálni és látni a hatását. Mikor Viktor kisminkelt,akkor láttam,hogy szép fehér és csillog az arcomon. Szóval azt is megérte ♥ Bár tény,hogy eredetileg karácsony előtti katalógusból meg akartam rendelni,de nagyon nem voltam ebben biztos- mivel sosem használtam gyöngyöket. Végül- mint valami égi jel :D- Szilvinél volt,és pont használtuk is :D
Illetve az utolsó szépségem,amit szintén mindig is akartam-csak nem jött össze,mert rossz cikkszámot irtam be-, az egy Diamonds szemcerka (: Black Ice árnyalattal. Képen baromi jól nézett ki,meg csillog- ezért is akartam jó pár hónappal ezelőtt megrendelni. Reméljük élesben is beválnak majd (:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése