Oldalak

2014. január 5., vasárnap

Karácsonyi ajándékok- elmaradt beszámoló

Nem felejtettem ám el ezt a posztot,tegnap akartam megírni,de a fényképezőm aksija felmondta a szolgálatot,így fel kellett tennem töltőre.  De mindenképp meg akartam mutatni,hogy a barátaimtól mit kaptam (:, illetve most már szabad mutatnom,hogy én miket szereztem be (:


Szilviéktől kaptam ezt a sok szépséget! (: Szilvi által gyártott denevéres könyvjelző! El nem tudom mondani mennyire büszke vagyok rá,hogy egy ilyet készített nekem. Egyszerűen földöntúlian imádom a denevéres figurákat és ő ezt nagyon jól tudja- de nem számítottam ilyesmire. Egyszerűen imádom. Ott és akkor lesokkolt a dolog,mert hát ilyet nem egyszerű csinálni, de ő csinált nekem és ráadásul denciket *-* A vicc az,hogy könyvjelzőnek általában zsepiket használok -lévén hogy allergiás ember vagyok,zsepi mindig akad nálam xD De ez most nagyon jól jött (: Rögtön be is tettem a megkezdett Diablos könyvembe ;)  Jaj igen,és időközben a Diablo könyv sorozat is újra hozzám került. (: Eddig Daninál volt az összes holmimmal együtt,de jó múltkorában Viktor elment a cuccaimért. És nagy az öröm,mert egy csodálatos könyv,csodás könyvjelzővel ♥


A másik dolog,amit szerintem Szilvi választott nekem,az a csipkés masnis hajcsat :D  Nem tudom honnan jött az ötlet,vagy tán mondtam e,de imádom a masni formákat is,a csipként nem különben- és hát pont szerettem volna magamnak egy ugyanilyet :D Mikor vásároltam  karácsonyra másoknak,akkor megláttam ezt a szép darabot én is,de visszatettem,mondván,hogy most nem én vagyok az első. Szóval rendesen örültem neki (:
Aztán mondták ,hogy a könyvet Viktor választotta. Megkaptam tőle Tolkien Hobbit című könyvét *-* Ráadásul ilyen nagyobb kiadásban,meg bővített verzióban. Jó,ez nem utazáshoz való zsebkönyv,de csodás kincs számomra (: Annyira örültem neki,hogy ilyen szép dolgokkal láttak el engem, mindnek nagyon örültem ♥





Itt már az elkészült ajándékok sorakoztak- ráadásul azok,amik nem a családomé. Szóval jó fej voltam és mindenki kapott valami apróságot. :D Sajnos tavaly ez nem jött össze,mert akkor még nem volt munkám.





Alexnak muszáj volt molesztálnia azt a könyvet :D  De aranyos volt,mert segített azt a sok ajándék halmot becsomagolni (:




Ezt Szilvi kapta tőlem; egy csomag illatpárna,amitől féltem ám,mert nem tudtam,hogy tetszeni fog e az illata neki. Illetve kapott egy hold varázsos bio teát, aminek irtó fincsi fahéj illata volt; meg egy avonos "kis" pipere tartót- gondoltam,hogy ha esetleg megy valahova,akkor  sok mindent bele tud pakolni. Nem mostani körökben rendeltem azt a táskát mondjuk,de jól néz ki nagyon (: Raktam bele neki egy szemhéj festékeket. Illetve egy kis csomag raffaellot,mert tudom,hogy szereti a finomságokat (:


Viktorra is gondoltam,bár nehéz dolog volt,mert itt Pécsen nincsenek olyan boltok ahol neki vásárolni tudnék. Tudom miket szeret,vagy minek örülne,de hát minden jó hely ott van Pesten.  Így hát arra gondoltam,hogy veszek neki könyvet. És lám, én is Tolkien könyvet vettem neki,csak én a Húrin gyermekeit (: És jókat nevettünk rajta,mert abszolút nem beszéltünk össze,és mégis sikerült lényegében majdnem ugyanazt vennünk :D Vicces eset.

4 megjegyzés:

  1. Ebből látszik, hogy mennyire összhangban vagyunk ^^ Mondtam én, hogy tesók vagyunk :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon jól mondod :D Tesók bizony *-* De erről egyszer beszélgettünk is :P

      Törlés
  2. No Tolkien oda-vissza :D Nagyon klassz ajándékokat kaptál :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi,nagyon örültem is neki ;) Tolkiennel meg alakítottunk megint :D

      Törlés