Oldalak

2014. január 28., kedd

Megint Avon♥

Szokás szerint nem bírtam megállni,hogy ne rendeljek januári katalógusból. (: Annyira sokféle választék van mindig; sok terméket próbáltam,sokkal még csak ismerkedek.
Most kicsit sok mindent rendeltem; sajnos ismerem az Avont és ha akciókat hirdetnek akkor jobb vele élni,mert volt rá példa hogy megbántam,hogy nem rendeltem meg valamit.
Hát most kicsit sok minden érkezett nekem :D Oh,és még termék mintát is kaptam ;) 2 parfümöt vettem, két testradírt, egy pórus összehúzó arcpakolást, egy köröm lakkot, egy tégely testápolót és egy szemhéjcerkát♥
De részletesen is megmutatom őket.




2 parfüm,meg egy tégely testápoló.
Az egyik parfüm a Sceniti ; tipikusan nyári illat, tavaly nyáron jött be a katalógusba,és akkor akciós áron rendeltem magamnak,és nagyon megfogott az illata. 30ml,és cuki üvegben van,s ismerem a terméket. Használat előtt össze kell keverni ,hogy megkapjuk az illatot. Az üveg alján  fehér,a tetején meg rózsaszínes a kölni. Első ránézésre olyan mintha olajos lenne,de semmi baja. Nekem először kicsit bizarr volt az ,hogy rázzam össze,de nagyon kellemes illata van,és most is akciós áron jutottam hozzá -imádom♥
A másik parfümöt most láttam először a katalógusba,és eléggé "szép" ára volt,de ott nagyon megfogott az illata. A Today Tomorrow Always Amour♥ parfümjéről van szó, Olivia Wilde ajánlásával. Őszintén szólva engem nagyon megfogott ez a termék. 30ml, szép az üvege - egyszerű, az elején fehér mintákkal- ,és kellemes az illata (virágos illatkategória). Elvileg ezt is akciósan vettem,mivel elég sok értékért rendeltem,így megvehettem ezt is "olcsóbban". Tudom,hogy van már parfümöm ,és azt is nagyon szeretem,de ez kellett.
A Naturals vaníliás testápolója nem volt újdonság- használtam már korábban,mikor szettben lehetett kapni. Mostanra fogyott el pont. Nagyon szeretem ,mert nagy kiszerelésű -200ml- , jó krémes, s jó az illata!




A ClearSkin termékkel most próbálkozom először. Ez a termék egy pórustisztító arcpakolás fekete ásványokkal és 0,5% szalicilsavval. Ez nem olyan régi termékük,de sose próbáltam. Mikor behozták a katalógusba,akkor bántam,hogy nem vettem meg kipróbálásra,de most megint volt lehetőség jó áron megvenni. 75ml,és állítólag olaj-felszívó ásványi anyagok keverékét tartalmazza. Kíváncsi leszek rá.
A szintén Naturals testradírok nagy kedvenceim!♥  Most kettőt is rendeltem,szerintem elleszek velük egy darabig. Szeretem felhalmozni őket,mert ilyenkor nem félek,hogy idő előtt kifogynak,vagy,hogy nem fogok tudni újat rendelni.  Számomra nem újdonságok,imádom őket- habár eddig csak a vaniliásat használtam (ez is szettben volt anno), de húgomnak volt eprese és nagyon imádtam az illatát. Aztán szépen nem lehetett kapni. Most nagyon megörültem neki. 200ml mindkettő,szóval kitart egy jó ideig.

Végül de nem utolsó sorban vettem egy körömlakkot,szemhéjfestéket, és kaptam illatmintát (:
Pro+ hosszantartó körömlakkot vettem, Spacey Silvert (: Gyönyörű szép ezüst csillámos ez is,amit sajnos a fénykép nem ad vissza. 12ml, és sok apró kis csillám van benne- gyönyörű szép♥ Valami ilyesmire számítottam mikor kiválasztottam. Nem sűrűn vettem Avontól lakkokat,de remélem megéri! Az eddigiek amiket próbáltam bejöttek,remélem ez sem okoz csalódást.
Big Colour márkájú szemcerkát vettem- 2 az egyben szemhéjszínező és szemcerka. Ez viszont új nekem,mert ilyet még nem használtam sose. Viszont gyönyörűen  ezüstösen csillámos- elég intenzív a színe;1,6g. Azt viszont még nem tudom,hogy fogom hegyezni,ugyanis vastag ceruza (:  Nagyon örültem,hogy megkaptam,mert sajnos kifutó termékként volt meghirdetve a katalógusba,de végül mindent megkaptam,amit akartam.
Az illatminta meg egy Avon Femme, egy újdonság. A parfüm 50ml és virágos-pézsmás-gyümölcsös illatkategória. Megszagoltam a katalógusba,de nekem annyira nem tetszett,ráadásul Ördög Nóra a reklámozója és egyszerűen ki nem állhatom azt a nőt. De az illatminta cuki nagyon. (:

13 megjegyzés:

  1. Azt a vaníliás testradírt én is használom, olyan finom az illata! :)
    Én most ilyen zselés állagú rózsás arcpakolást rendeltem, kíváncsi leszek rá.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is régóta használom,nagyon megszerettem ^^
      Pontosan nem tudom melyik rózsás arcpakolásra gondolsz- de majd mesélj róla (:

      Törlés
  2. Nekem is meg van mindkét testradír (egyik pont ma érkezett, én is bűnöztem avon szempontból)...A szemceruzával sokáig szemeztem, de a végén két rúzsceruzát vettem...és ezt a lakkot is kinéztem én is (a karácsonyi ezüst sminkemhez nem volt ezüst körömlakkom...), de a végén az essence 350 forintos lakkját vettem meg...(úgyse használnám gyakran, évi 3-4 alkalomra meg bőven elég az olcsóbb és kevésbé szép megoldás)...Egyébként nekem jó tapasztalataim vannak a körömlakkjaikkal, és a testápolóikat és testradírjaikat is szeretem nagyon...:)
    A clearskin család pedig állandó lakója a szekrényemnek. :)

    Én se szeretem Ördög Nórit, és a parfümjeinek nagy részét nem is szeretem...de lehet ez valami pszichés dolog...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj...egyébként, ha már avon, és nem tudod mivel faragni a vastag ceruzát...az avon hegyezője nagyon jó!!! Nekem bevált a vékony és vastag része is...:)

      Törlés
    2. Nem lehet megállni,hogy ne bűnözzünk :P Nekem is mindig kell valami. De én is sokáig fontolgattam a szemcerkát- de mivel gyönyörű ezüst ezért kellet. És valóban csodás, csillog rendesen. Szeretni való.
      Lakkot még sose vettem ennyiért,de nagyon tetszett a szín, gondoltam ennyi belefér.
      Nekem is mindennel jó tapasztalatom van,kivéve a ColorTrendes termékekkel... Na azokat nem szeretem. Illetve a parfümöket nem tudom- nem mindegyik szokott tetszeni.
      Igen,közben rájöttem,hogy van egy ilyen avonos hegyzőm,csak a sminkcuccok alján volt. De ezer éve rendeltem én is. (:

      Törlés
  3. Jaj, az a lakk nagyon szép, remélem csinálsz majd róla képeket élesben is :) Egyébként én most Oriflame-ből rendeltem, pedig alapból az Avont jobban szeretem, de volt néhány jó termékük, meg akciójuk. Avon katalógusra is várok, mert ezer éve nem nézegettem meg és úúúgy szeretem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen csinálok képet a lakkról,meg az előzőekről is. ^^ Nem felejtettem el,csak hirtelen olyan sok minden jött.
      Oriflameből én is néha rendeltem,de valahogy annyira nem jön be. Sokan panaszkodnak rá,meg nekem nem áll rá a kezem. Avonos maradok,hiába :D De jó vastag az új katalógus. A képemen lévő újság már az új (: Ha közelebb laknál mindig kézbe kapnád,és adnám az új infókat (:

      Törlés
    2. Pedig én már azon is gondolkodtam, hogy majd tőled kérek katalógust és postán küldözgetheted nekem a cuccokat :P (persze kifizetném a postaköltséget). Bár ez elég macerás, meg ha jól emlékszem már nem vagy tanácsadónő, szóval nem tudom mit tehetnék, mert nálunk senki nem Avonozik, én meg azt azért jobban szeretem :( Hajj, nehéz az élet :D

      Törlés
    3. Megoldható- max minden hónapban kell találkoznunk. Most úgyis úgy lesz ,hogy minden hónapban lesz egy katalógus. Én ugyan nem vagyok tanácsadó,de húgom csinálja, onnan meg már mindegy (:

      Törlés
  4. a Sceniti perfümöket én is nagyon szeretem. :)
    a lakkra kíváncsi vagyok. *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én a 3ból csak az egyiket próbáltam anno,és aranyos illata van♥ ^^
      Lakkokról meg mutatok majd képet.

      Törlés
  5. Azok a kedvenc testradírjaim, mindkettőt próbáltam, és tényleg nagyon jók, nem is értem miért nem rendeltem meg...-.-" mindegy még van Ziaja amit ajándékba kaptam, majd utána :)
    Úgy látszik egyedül én nem csípem a lakkjaikat, akárhányat próbáltam mindig elkezdett lepattogni egy óra után, na jó nem, mert amit Katy-tól kaptam ajándékba a szürkét, lehet hogy pont olyan mint a tiéd, később megnézem a nevét, és leírom neked, na az ragaszkodik :D Szóval nálam 10 lakkból 1 arány működik, de lehet én használtam hozzá rossz alaplakkot, nem tudom. De mindenki dicséri őket, szóval velem van a baj :D
    Az a Sceniti parfüm nekem is vendégem volt jó régen, a lila verziója, talán a szőlős :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De nyugi,még megrendelheted,ugyanis nem járt le a kampány!! Húgom mindig az első körben adja le a rendeléseket (mert így tutira megjön minden) ,de ilyenkor még van vissza pár hét. Szóval rendelheted :D
      Nem, igazad van. Nem mindegyik lakk jó. Nekem is volt olyan anno ami pattogzott. De ez a kék,amit legutóbb mutattam,meg volt egy bordó is- azok jók voltak. Hidd el én is meglepődtem. Bár még arra is gondoltam,hogy lehet hogy jó fedőt használok (:
      Jaj igen a lilát ismerem- húgomnak volt olyan. Nekem ez a rózsaszínes jött be (:

      Törlés