Oldalak

2015. január 15., csütörtök

Megérkezett a táskám! ♥

S mindezt bazi nagy betűkkel képzeljétek el,mert amikor jött a telefon egyik barátomtól (aki átvette nekem,mert ő otthon volt), hogy megérkezett, csak úgy száguldottam haza :D Ugyanis fél 9re szokott a Kozármislenyi busz beérni Pécsre (na és ilyenkor szokott olyan érzésem lenni,mintha Pestről érnék be Pécsre :D), onnan fogtam egy helyi járatot és hazamentem. 
Eredetileg úgy volt,hogy ma mennék el a csomagért,de nem bírtam várni: így futó cipőt és edzőcuccot kaptam magamra és lefutottam azt a hosszú távot- ergo meg volt az esti edzés is,ami lehetővé tette,hogy munka után hazaérve ne egyek.
S akkor végre a kezemben volt ez a csoda *-* Ha láttatok már szépet... hát akkor ez az. Alapból fekete,az anyaga olyan mint a másiknak(amit szerettem is),csak ebben van néhol ilyen latex szerű díszítés és fűzős az eleje. ♥
Ezer köszönet egy kedves ismerősömnek,aki beajánlotta az oldalt,és a Rockpince.hu-nak is,hogy ilyen csodás termékkel szolgáltak!
Maga a táska jó minőségűnek tűnik,amiben erősen reménykedtem (mindig félek kicsit a netes rendelésektől,mert sose lehet tudni). 
Kívülről szép,belülről meg egész tágas,pakolós- mindenem belefért egyenlőre rendezetten :D Hogy meddig marad rendezetten,jó kérdés ^^
Igen,egy kopasz fára akasztottam :D
Lőttem pár képet a udvaron a fény miatt,meg egyet bent is. Ezer bocs a nagy lelkesedésemért,de tegnap is annyira izgatott voltam este 10kor,hogy szerintem éjfélig forgolódtam és nem tudtam aludni :D
♥Szeretem ♥

9 megjegyzés:

  1. Nagyon mutatós, főleg az a szatén fűző ott az elején :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi (: Nekem is szerelem volt első látásra (: Már neten is imádtam a képen,de élőben még szebb (:

      Törlés
  2. A magamfajta táskafetisisztának kár volt megnyitnia ezt a bejegyzést.
    Csodás darab, nagyon tetszik. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az hagyján: de egy egész univerzum belefér! Múltkor a sok cucc mellé még bele tudtam pakolni a szatyrot amiben a munkás nadrágom és pólóm volt o.O

      Törlés
  3. Nagyon jól néz ki. És az a fűzős rész az elején! :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon illik hozzád ez a tatyó :)

    VálaszTörlés
  5. Nekem ez a táska tetszik nagyon!!! https://www.metal-shop.hu/p/120198-killstar-kezitaska-taska-nona-ksra002178/

    VálaszTörlés