Oldalak

2013. július 28., vasárnap

Éjszakázás Pécsen

No, valami értelmes szöveget kéne összehoznom,de annyira fáradt vagyok még mindig,hogy hihetetlen. Ami nem is csoda,hisz nagyon sokáig voltam fent.... De kezdem a legelején.
Egy kedves barátom látogatott meg hétvégén- mert most nem utaztam sehova,plusz már rég megvolt beszélve.  Szerencsétlennek Kecskemétről kellett,átszállással idáig utaznia abban a 41 fokos buzi melegbe. Én délután mikor munkából hazaérve elkezdtem készülődni  már rosszul voltam a melegtől és tudtam,hogy nagyon hülyén fogok kinézni és remekül leégetem magam a gáz kinézetemmel. Ugyanis gyűlölöm összefogni a hajamat, utálom mikor lefolyik az a kevés kis alapozó is a képemről... és utálom mikor nem érzem jól magam a ruháimban. Természetesen csak hogy jobban érezzem maga,előjött pár pattanás :D Kedvenc részem ez,mikor a bőröm 12 évesnek érzi magát,ráadásul olyankor,mikor nem kéne ;)
Nagy nehezen elkészültem,és már akkor besültem mikor még csak meg sem mozdultam.
6 óra körül ért be a busz; én 5re már a városban voltam,így árkádban hűsöltem,amit nem szeretek egyedül mert félő,hogy valaki betalál a hülyeségeivel.
Aztán mikor vártam a buszpályaudvaron,azon agyaltam,hogy azt se beszéltük meg,hogy milyen buszt kell figyelni,hogy honnan jön :D De valami nagyon mély belső megérzésem volt,hogy merre keressem. Végig egy olyan buszt figyelgettem,ami totálisan máshol állt meg és nem ott ahol szoktak. Aztán ez bejött,mert arról szállt le Norbi (ja igen,így hívják).
Fejbe tudtam volna vágni (igen,hatalmas a szeretet egymás iránt),amiért azt mondta,hogy lehül az idő :D Ebbe a dög melegbe elmásztunk a Széchenyi térre,ahol az állam is leesett és ott is maradt,mikor megláttam,hogy valami zsidó összejövetel,meg imádkozás van a városban o.O  Néztem is hogy wtf?! X_X De ezt megbeszéltük Norbival,hogy csakis az  ő tiszteletére rendezték ezt meg :D
A térről felmentünk a Szent István térre,ahol lecsövelhettünk... De pár óra múlva a térről feljöttek a zsidók és annyian voltunk mint egy fesztiválon o.O Nem igazán lelkesedtünk a tömegért,de ingyen kaját osztogattak,amit akartunk is volna,de valahogy elfelejtettük. Innen tovább álltunk, vissza árkádba kaját venni,majd felmentünk a mandulásba. Ez egy jó kis hely,én nagyon sokat jártam ide régebben is.... de este még sose voltam. Eléggé filinges volt,de féltem az éjszakai állatoktól.
Dumálgattunk sok mindenről,piáltunk, megmutattam neki a csillagképeket,amiket ő is ismert mondjuk,de mindegy :D Aztán visszamentünk a városba egy pár óra múlva.... Elmentünk egy üresebb helyre,mert még sok volt az ember a városba. Láttunk csodálatos rocker fiúkat repper barátokkal picsa barátnőkkel... Ott játszották magukat hogy bömböltették a zenét.... oké mondom.
Aztán késő éjjel bejártuk a fél várost egy hülye éjjel nappaliért... Aztán kaptuk a megszólásokat; "milyen szép lányok" xDDD  Ezen máig se tettem túl magam :D Meg vicces volt,de a városban mikor megláttak minket este,mindig elkezdtek közeledni felénk,mintha leszólítanának,majd egy szép mozdulattal odébbálltak.... Nagyon helyes,jó döntés. Utáltam volna ha odajönnek. Általában ilyen részeg csávók,meg idióták. Láttam fogyatékosokat is- azok kihagyhatatlanok az életemből ^^  Azt már megbeszéltük Norbival,hogy ő egy nagy diablo sárkány,és miatta nem mertek megközelíteni minket,meg emiatt gondolták meg magukat azok akik mégis megindultak felénk :D
Miután találtunk éjjelnappalit visszamentünk a kis elhagyatott helyünkre, ahol azért voltak piás emberkék,de nem bolygattak minket- ami meg is lepett,mert ilyenkor mindig megtalálnak a hülyék.
Végülis itt töltöttük az éjszakát meg a hajnalt is,végig beszélgettük... Aztán hajnalban mikor már világos volt,kitaláltam a fotózást xD Ez elmaradhatatlan ugye.  Muszáj volt Norbit lefotóznom a napszemcsimben,mert este felhúzta és olyan jól állt neki,de nem volt elég fény a fotóhoz (legalábbis a kis telefon így nem tud fotózni,nagy gépet meg nem vittem) ,így reggel bepótoltuk. Csináltunk közös képet.... Természetesen inkább nem mondok magamra semmit... Egy éjszakázás után nem szólhat az ember semmit. De azért már megigazítottam volna a hajamat,meg a sminket,meg úgy mindent kb. :D Szóval a képek az én részemről nem épp a legcsodásabbak,de azért emlék és minden emléket őrzök jó Rák módjára ^^ 
Sőt a szülinapomat se felejtette el (amivel én már régen nem foglalkoztam); kaptam tőle egy plüsst- talán említettem is neki anno,hogy nekem az ágyam ilyenekkel van kirakva :D  Mindig van mivel aludni :D

Reggel már alig vártuk hogy az árkád kinyisson,ott azért ellehetett menni mosdóba,meg lehetett kajálni is,és elbújni a hőség elől. Mondjuk hajnalban nekem nem volt melegem, sőt..Volt hogy kimentünk az árkád  parkjába, ott röhögtünk a gyerekeken,akik a játszótér szerűségnél játszottak... eléggé vicces dolgokat mondtak. De az árkádba töltöttünk el órákat, onnan meg már csak a pályaudvarra mentünk.
Azt meg kell jegyeznem,hogy én péntek hajnali 5től fent voltam akkor, és csak este 7körül értem haza, és aludtam el. Szóval nagyon jól nyomtuk :D  Szombaton már fáradtak voltunk. Nagyon beégtem,mert volt olyan,hogy rám szállt az álom- nem is egyszer- és elaludtam... De ezek ilyen tizedmásodperces esetek voltak,mert azzal a lendülettel fel is keltem. Csak ez annyira ciki,ugyanis sok érdekes témáról beszélgettünk,de az agyam már leépült addigra :S Szóval maradandó benyomást keltettem :D
Mondjuk azt is meg kell jegyezni,hogy tényleg az érkezésétől kezdve végig pofáztunk és nem volt olyan hogy csak ültünk egymás mellett.... és azért szombat reggel már éreztük,hogy nem aludtunk semmit.  Pénteken én meg még melóztam is,szóval hajnaltól le volt építve az agyam =/ De ezt elmondtam neki és úgy tűnt megérti. Normális esetben sose teszek ilyet hogy csak úgy elalszom. De már azt se tudtam a végére,hogy fiú vagyok e vagy lány.
Aztán sajnos el kellett mennie,pedig jókat röhögtem a hülyeségein. Megvártam míg elmegy a busz,aztán hazaindultam én is; a buszon is párszor bealudtam xD Annyira gáz. Nagy nehezen hazaértem abba a dög melegbe,elintéztem pár dolgot és beájultam. Élni se volt erőm.

Azt sajnálom,hogy az aranyköpéseket nem irtuk fel -ugyanis itt is volt. xD Szilviéknél jó volt,mert Szilvi drágám rendesen körmölte a beszólásokat,de itt egyikünknél se volt papír vagy toll. Pedig mondott olyan hülyeségeket,amiken nagyokat röhögtem.
Részegek végül nem lettünk,szóval azt bepótoljuk máskor. Bár sikeresen leégettem magam így is. Nem szeretem mikor valaki igénytelenül lát,és hát a meleg kicsinált rendesen.


Szombat hajnalban... már undorítóan néztem ki...

Napszemcsii :D
Vele viszont semmi bajom nem volt. Mondjuk nem vagyok az a nagy  ismeretlenül találkozgatós fajta, de ez belefért. Mondjuk beszélgettünk fb-on már egy jó ideje,aztán ha már mindkettőnk ráér,akkor mért ne. Nem égtem vele,a viselkedésével se volt gondom, nem ültünk csak mint két kuka,stb. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése