Oldalak

2013. október 13., vasárnap

Nevezzetek mazochistának...

Akik ismernek,azok nagyon jól tudják,hogy vannak őrült húzásaim. :D Nos ez a hetem is maga volt az őrület.  Szombaton suliban voltam ugye,de délután még levelekre válaszoltam,illetve nyomtunk egy menetet Viktorral (no nem kell félre érteni, szimplán Diablo2-tünk ;) ). Nagyon jó volt végre a délutánomat olyan dologgal tölteni amit imádok. De megjegyzem ez volt az eddigi legjobb partink; úgy daráltunk,hogy ihaj. Szóval dög fáradtan még a társas kapcsolataimat is fejlesztettem,plusz jól is éreztem magam :D
Vasárnap lenyomtam egy 4 órát az átmeneti szállón- ami nekem nem ismeretlen dolog,mert jártam már ott anyum miatt,de így ,hogy dolgozni kellett brutál volt. Viszont innentől nem tartozom órával,mert letudtam ma a 4 órát egybe.
De azért ,hogy megint valami őrültséget említsek; hazajövetelem után neki álltam még a Bíró Ica-féle 90 perces edzésnek :D  Nem vagyok épp komplett,de jól esett. Basszus,már 2 hete nem edzettem,mert sose értem rá,vagy nem volt kedvem-de inkább az előző. Most már igazán muszáj volt kicsit magammal is foglalkozni. Holnap atom mód izomlázam lesz,de vagyok annyira gyagyás,hogy ezt élvezzem. Annyi a rossz,hogy holnap sajnos fejlesztő foglalkozós nap lesz,ami kemény ugrálást kér a részemről. Már most sírnom kell ettől. Reggel ráadásul támogatós leszek; nekem kell a szállítós emberkével kimennem az egyik kislányért (persze a legrosszabb leányzó a csoportunkban,és senki nem bír vele) ... Utána rohanás a fejlesztőknek segíteni,mert persze  kellünk nekik... Aztán délután bejön anyum,elmegyünk még a városba kabátot nézni... mert most már nem halogathatom :S
Kedden hajnali 3kor kelés,mert menni kell Fehérvárra....Egyszerűen félek ettől is. Nem tudom milyen egy temetés,de azt tudom,hogy nem lesz egy leány álom. Így is épp elég lelki bajom van,most még ezt is végig nézni.  Szóval nulla pihenés után újra megkezdődik egy hét,amit már most utálok =( 


2 megjegyzés:

  1. Hát nem vagy semmi, az biztos, hogy egy ilyen strapás hét után még nekiálltál tornázni :D De azt mondják, hogy az is jó kikapcsolódás, meg endorfint termel, amitől jó kedved lesz, úgyhogy végül is van benne valami :) Temetésen én eddig csak egynél voltam jelen, Viktor nagymamájáénál. Az nagyon megindító és persze szomorú esemény volt, sírtam is rendesen, de valahogy volt egy magasztos hangulata is. Nem kellemes élmény, de tiszteletteljes.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mert egy vaddisznó vagyok ;) De egyébként jól esett- más dolog,hogy rettentő izomlázam van most,és ma fejlesztő nap keretében a hajamat is elhagytam a sok rohangászástól (: De nem gáz.
      Temetésen én is csak egyszer voltam,8.os koromban. Nekem megrázó volt az,mert osztálytársam ment el,és nem szépen. Nem tudom ... itt is mindenki bőgni fog,én meg amúgy is lelkileg gyenge vagyok,és hát most ez nem hiányzik =(

      Törlés