Oldalak

2013. október 20., vasárnap

Végre egy hétvége

Annyira boldog vagyok,hogy végre volt egy kis nyugalmam.  Most péntekkel letudtam a hetet,és az egész hétvége az enyém volt,egyes egyedül.  Természetesen azt nem mondom,hogy sokat döglöttem,ugyanis  dolgoztam rendesen  -csak amit tőlem megszokhattunk :D
Reggel korábban felkeltem,és az egész szobámat alaposan kitakarítottam.  Most már muszáj volt egy fél napot rászentelnem,mert sosincs rá időm ,és nem is nagyon lesz... pedig már úgy nézett ki a szoba mint valami elhagyatott múzeum. Minden sarkát szépen benőtte a pókháló :D Ez egy ideig úgy filinges is volt,de hát ha már takarítok,akkor legyen minden tiszta. Bemásztam a gép mögé, a gépbe (ami utána nem akart elindulni - jellemző :D), felmásztam a polcokhoz,ablakot pucoltam kivül belül,párkánnyal mindennel együtt... egyszóval mindent lemostam. Elhúztam az ágyamat,meglestem,hogy vajon mennyi pók van mögötte,de szerencsére semmi élő állatot nem találtam ott (fújcii ),de alaposan felporszívóztam ott is. Most csodás a szobám nagyon ^^ Utána még a lakást is felporszívóztam pluszba,de csak ahol a papok táncolnak (vagyis ott,ami elől van,és nem húzogattam el a bútorokat) :D A lakásba nem nagyon erőltettem meg magam,mert húgom vasárnap haza jön és mindent összebarmol,szóval felesleges. A szobám szép és ez a lényeg :D
Mindezek után még neki álltam egy Bíró Ica-féle tornának.. Még most is érzem. Iszonyúan izomlázam lett,mert ritkán tornázok mostanság.
De lassan beújítok,mert már nem mindig érzem meg ennek a tornának a hatását;kezd hozzászokni a testem,vagy erősödök,így kicsit váltani kell lassan.  Mostanában szemezek Rubint Réka edzés terveivel. Van egy 20 perces,ami szerintem nagyon jó- felsőtest,alsótest és még valami; nem néztem még végig. Ezt akarom kipróbálni.  Illetve a másik dolog,amit végig nézni is embert próbáló, az az Alakreformja X_X Ez 90 perc intenzív mozgás főleg alsótestre- nekem tökéletes.  Eddig csak néztem,hogy ismerkedjek Rékával,meg a stílusával, és hát mondhatom nagyon kemény. Mondom ezt nézni is fáj nem hogy végig csinálni. Ha valakit érdekel töltse le nCore-on fent van, vagy elküldöm. Én egyenlőre csak néztem,hogy ne a gyakorlatok közben bénázzak :D De hát fáj,nagyon fáj.



Nem tudom mikor lesz erőm ahhoz,hogy én is neki álljak. Nagyon szétcsapja majd a lábamat-de megéri. Linkeltem egy videót, ez az egyik aminek még úgy ahogy tűrhető a minősége,a többi sajnos élvezhetetlen. Videót nem tudtam feltölteni sajnos,pedig megmutattam volna. De itt ez a youtube-os videó, lehet szenvedni :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése