Oldalak

2015. október 4., vasárnap

Magyar Gothic Club

Ha elgondolkodom a bejegyzés címén,akkor mindig mosolyognom kell,mert kicsit nosztalgikus hangulatom lesz. Ez az MGC téma visszanyúlik egészen a tinédzser koromig,amikor is ismerkedtem magával a goth szubkultúrával.  Végeláthatatlan időket töltöttem netezéssel, reggeltől másnap reggelig és böngésztem a jobbnál jobb oldalakat... és akkor egyszer csak rátaláltam erre a gothic oldalra. Idestova 8-9 éve volt már.
  Emlékszem nagyon tetszett a design-ja és később regisztráltam is,aminek következtében jó pár ismerőst és havert találtam ott,akik ma is az ismeretségi körömben vannak. Mondhatni az egy nagyon békés és barátságos kis oldal volt, családias hangulattal (jó lenne ha az is maradna).
Sajnos rá pár évre megszűnt-a tulaj személyes okai miatt- majd próbálták újra éleszteni,de nem ment. S most mégis megélhetjük a napokat,hogy mint egy főnix újraéled a hamvaiból (:  Egy teljesen másik motort és külsőt kapott,de a tartalma ugyanaz.
Nekem nagyon sokat jelent az oldal,mert közöttük kezdtem el felnőni és megismerni mindent a stílusról, illetve sok jó ismeretséget kötöttem,sokat tanultam másoktól/ másokról.
Nosztalgikus.
Mindenesetre most,hogy újra létrehozta Blithe az oldalt,megtisztelt vele párunkat,hogy megtett minket  segítőinek,ami nekem személy szerint jól esett,mert tini koromban sokat jelentett az oldal és amit tehetek megteszek érte. Emellett szerintem jól fog jönni mind a fiatal,mind az idősebb generációnak, mind azoknak akik stílusbeliek és azoknak is akik nem.
Létre lett hozva az oldalnak egy facebook csoport is,amit itt elérhettek.  Illetve maga az MGC oldal meg itt.

Tessék nyugodtan lájkolni és regisztrálni is és szépen kitöltögetni a profilokat. ♥

4 megjegyzés:

  1. Ooo en ma pont elkezdtem egy regényt írni az mgc és az ott megismert platoimrol. Persze az oldal nevét is megváltoztattam. Szóval teljesen nosztalgia lázban egeg meg mindig és belegondolva, h milyen kis fiatal voltam akkor, 14 éves és hogy most meg már felnottunk. :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Belegondoltál abba,hogy akik mi voltunk egykor (akik ugye felnéztek a nagyobbakra,idősebbekre),azok most mások lesznek és mi vagyunk a nagyobbak akikre felnéznek? (: Pont ez az oldal az ami elgondolkodtat és tudatosul bennem,hogy mennyi év eltelt (:

      Törlés
  2. Nagyon örülök neki, hogy sikerült újjáéleszteni az oldalt :) Én sajnos már későn ismerkedtem meg a szubkultúrával, úgyhogy a MGC-ról is csak legendaként hallottam, de most végre nekem is nyílt lehetőségem elmerülni benne c:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát most akkor mindent bepótolhatsz (: Van az oldalnak segítő fóruma,illetve lehet kérni privát tanácsokat is tőlünk. Most nem rég jelent meg a magazin első száma is,szóval van látni való (: Szóval bátran vesd bele magad (:

      Törlés