Oldalak

2018. május 17., csütörtök

Amiket szereztem ♥ #2

Az előző bejegyzésemben beszéltem pár dologról,amiket a közelmúltban sikerült megvenni,ezzel is gazdagítva az itthoni repertoárt :D  Most már egyébként biztosan kijelenthetem,hogy függő vagyok: Sziasztok, Zsófi vagyok,vásárlás függő.
Akármennyire rossz szokás ez,egyszerűen élvezem mikor rendelhetek valahonnan valamit, és izgatottan várakozok, amíg megérkezik; de ugyanúgy oda vagyok a szimpla vásárlásért, habár a pénz költés meg fáj. :D Szóval nálam bőven vannak bajok, de azért az utóbbi időben nagyon letettem erről,mert sokkal előrébb kellett helyezni az összeköltözést!

Persze meg is esz a fene,hogy azóta semmi extrát nem tudtam venni- bár azért kisebb pár száz ft-os dolgok becsúsztak ^^''  Illetve voltak olyan dolgok amiket úgy kaptam, meg előző hónapokban gyűltek össze. Ezekről mesélek ma.

Vannak nekem nagyon kedves és nagyon jó ismerőseim.
Mindenki tudja milyen az mikor idióták veszik körül és úgy érzi nem bízhat senkiben, így természetesen nem sok jóra számít az emberektől, csak a rosszra. No én is meglepődök még a mai napig sok dolgon. Néha azt hiszem,hogy én már mennyi mindent láttam, közben meg mindig ér valamilyen pozitív csalódás, meglepetés embertársaim felől.
Na most a sok bolond ember között tényleg öröm olyat találni, akinek semmi hátsó szándéka nincs a kedveskedéssel, egyszerűen csak ilyen.

Van két ismerősöm,akik felajánlották,hogy adnak nekem koponyákat. Régóta nagy szenvedélyem az állati koponyák gyűjtése- valamiért nagyon szépnek találom őket. Zolitól is kaptam anno egy cica koponyát,amit még tavaly talált nekem egy padláson, csak aztán sajnos a költözés során jól otthon hagytuk. Így arra még várnom kell.
Aztán  egyik ismerősöm,aki olyan helyen dolgozik, hogy állandóan járja az erdőket, felajánlott pár darabot azok közül amiket talált. Nagyon örültem neki mert így alakul szépen a kis gyűjteményem. Tőle kaptam borz,róka koponyát, és egerészölyv lábat. Irigylem akik ilyeneket csak úgy találnak, bár én azért közel sem járok annyit erdőbe, meg hát ha igen akkor is csak a járt ösvényen.

A másik illetőtől egy agancsos koponyát kaptam,ami iszonyúan szép és olyanból ez az első és egyetlen darabom. Nagyon mókás mert kijár egy két foga és pakolhatom őket mindig vissza :D De ettől még nagyon király kellék és már használtam is egy két szelfi erejéig, de a fő feladatköre, hogy díszíti  lakást. ♥
Viszont végre találtam értelmet a kis koporsónak,amit Zolitól kaptam 2 éve (megismerkedésünk után), ugyanis most az funkcionál a koponyák megtartására, szerintem nagyon kis guszta - már aki értékeli az ilyenféle dolgokat. 
Tényleg régóta áll ez a kis koporsó a lakásban,de én ezelőtt ( otthon) ilyen éjjeli szekrény szerűségnek használtam, ergo mindenféle krémet, illatosítót tartottam rajta. De idiótán nézett ki. Mikor ideköltöztünk,akkor meg mindent elölről kellett kezdeni,mindennek új hely kellett, aztán jött ez a gondolat, hogy miért ne. Sokkal jobban festenek ezek a kis koponyák rajta, mint a krémek, vagy bármi más. ♥
Azért kétszínű,mert ami világos rajta,az a rész világít- ilyen a festék ;)


Közben ejtek pár szót a Killstaros rendelésekről, mert abból is volt valamennyi év elejétől.  Szeretek onnan rendelni, mert  sok olyan cucc van ami az ízlésemnek nagyon imponál, csak az áruk nem mindig szimpi. Van mindig leértékelt meg kifutó áru része, így inkább onnan célszerű válogatni szerintem.
De még így is jó, mert többen szoktunk hó elején leadni rendelést és így vagy nincs postaköltség, vagy ugye oszlik- de általában nincs.
Vettem két platform boka csizmát, és egy táskát, amit már nagyon régóta szerettem volna. Sok cipőm és táskám van ugyan, de ilyen félék még nincsenek. Az a baj ezekkel az oldalakkal, hogy mindig hoznak le/ gyártanak olyan cuccokat, amire azt mondja az ember, hogy kell. Nem az van,hogy szépen lassan beszerzek mindent amit kinéztem, neeem..., mert sajnos jönnek az újabb és újabb dolgok és nagyon nehéz ez a helyzet. Mondjuk ez az üzlet irreálisan drága- persze ahogy mondani szokták, hogy  a márkát fizeted meg.

Na most a két boka platform nagyon nagyon szép, kényelmes, passzol a méret amit a méret táblázat alapján néztem ki magamnak.  Az egyik egy telitalpú, a másik meg sima magas sarkú. A cipzárja mindkettőnek pentagramm alakú. Menni nem nehéz bennük- olyan mint a sima magas sarkúak; aki azokban tud menni, annak ezzel se lesz baja, mert ugyanolyan csak magasabban az egész.
Én ezeket akciósan vettem, nem tudom, hogy lehet e még kapni őket, mert szerintem gyorsan fogynak. Viszont nagyon sokallom az árat értük még így is, hogy sokkal olcsóbban vettem, mintha eredeti áron kínálták volna.
Ezek nem igazi bőrből vannak, csak műbőr, így igazából nem értem mire fel ez a drágaság (jó, a márka).  Az egyik cipellő többször is volt rajtam, legutóbb például mikor kimentünk fotózni az egyik romhoz. Sajnos az ottani helyviszonyok, meg út viszonyok nem igen kedveztek a cipőnek, és nagyon nehéz volt benne közlekedni, plusz le is lett horzsolva a bőr róla hamar. Szóval így hmmm, nem igen tartós.

Ha most össze kellene hasonlítani a NewRockommal, akkor ég és föld. Az is is nagyon drága volt, viszont az eredeti bőr, amit ha megfelelően kezel az ember,akkor nem lesz semmi baja és évekig hűen szolgál. Azért ezzel hasonlítom mindig össze a dolgaimat,mert a legelső nagyon drága holmim és  konkrétan már több mint 3 éve van velem az a csoda, és még nem törte fel a lábam, nem estem el benne, nem szakadt fel a külső rétege,sokszor mikor azt hittem,hogy na most szétesik a strapától, nem tette, nem esett szét... (ezt most lekopogom persze ). A lényeg,hogy az árát már többszörösen visszahozta, és hiába hőzöngenek sokan, akkor is azt kell mondanom, hogy ez éri meg a legjobban az árát, és úgy hogy ezt szinte folyamatosan hordtam télen nyáron, kisebb szünetekkel.

Nagyon elszomorított,hogy a Killstaroson így felhorzsolódott a bőr- persze ez az én hibám,mert nem ilyen terepre találták ki,de ahogy utána szemügyre vettem, látszott hamar,hogy sajnos nagyon vékony a külső rétege és amúgy se tartana olyan sokáig.
Ezzel szemben a NewRock ugyanúgy volt ilyen sziklás terepen (anno Taliándörögdön, ahol mindenhova felmásztam vele, és még sorolhatnám a helyeket), és ugyanúgy vertem be, de semmi baja. Azóta egyedül az orrárról látom, hogy kopik le a bőr, de ahogy utaztam többször a buszon, mindig beakadtam az ülések alá.
Próbálok mindig minden cipőmre, meg holmimra vigyázni,de ami ilyen harmat gyenge, azzal nem sokat lehet kezdeni.

Szerencsére annyira nem nagy a kár,mert a sarkánál történt a dolog és ott szerintem előbb utóbb akkor is ez lett volna, ha csak rockmaratonon mászkálok benne vagy az utcán, csak azért szomorú, ha már ennyit fizet az ember lánya. A másik cipőt még nem hordtam úgy folyamatosan de szerintem az is hasonló lesz. A cipzárjaik nagyon cukik,bár kicsit még akadnak- úgy ahogy anno az ugyanilyen pénztárcámé is akadt (mondjuk az el is szállt :'( ), így kicsit félek ezektől is.
Cicák mindenütt ♥

A táskával eddig még nincsen gondom,de több helyen olvastam, meg mesélték, hogy hát a pántja hamar megadja magát és elszakad majd, meg ennek is a cipzárja elől. Mióta meg van én azt nyúzom, de össze teszem a két kezem,mert még nincs semmi baja ( * lekopog*).  Igazából furcsa egy táska; nagyon szép, jó az anyaga, dizájnos, és a külső méretéhez képest nagyon sok mindent elnyel, de én nem tudom ezt is kikre tervezték.  Nem gondoltam volna, hogy lesz olyan táskában is, amit nem hordhat akárki.
A pántjait pár fokozatban lehet  állítani csak, és mivel én nem vagyok nagyon vékony, így is kb. fent hordom a hátamon. Egyszer Zoli is felkapta, mikor siettünk, és rosszul volt- pedig ő aztán nem kövér, max izmos, mégis feszült rajta a táska, meg neki is a hátán volt fent... A képen meg ugye lógott az illető hát közepére. Vajon mekkora lehet az a lány aki reklámozza? o.O 
Mindenesetre még nekem nincs vele problémám, működik rajta minden, remélem így is marad. Én a kis kapocstól félek, de eddig az is jól szuperált. Azért nem bánom, hogy ezt megvettem, mert nagyon szeretem és nagyon praktikus ha úgy megyek valahova, hogy nem kell állandóan belenyúlnom  (:

Az egyik fotó sorozatból van

Illetve van még egy kis cuki zoknim a Killstartól, de azt igazából másodkézből vettem valakitől, körülbelül majdnem egy éve, csak aztán nem is került elő nyáron, most meg költözéskor sok minden a kezembe akadt.
Nagyon cuki és cicás- csakis ezért gondoltam, hogy nekem szükségem van rá. Térdig ér, jó az anyaga, viszont ez is olyan, hogy akinek vastagabb a vádlija, annak nem lesz kényelmes. Nyúlik természetesen - egy ideig- de azért annyira nem lesz úgy kényelmes, meg szerintem akkor a minta is deformálódik, meg egy idő után nyomni kezdi az ember lábát. Sajnálom amúgy, hogy ennyire kis méretekre terveznek, hiszen nagyon szép dolgaik vannak, csak hát ebből látszik, hogy nem mindenkinek.
Mondjuk jött ki nekik plus size-os részük is, ahol aztán szebbnél szebb ruhákat lehet kapni nagy méretben is, szóval annyira nem kesergek (:
Imádom ♥

Aztán tavaly még sikerült egy Restyle pulcsit is vennem az új kollekcióból. Nagyon tetszik az ő dizájnjuk is, hihetetlen milyen király dolgokat alkotnak ott is- mondhatni tudják mi kell a népnek. Mindig mikor jön ki új kollekció, akkor csak lesek, de sajnos az is annyira drága. Aztán volt szerencsém, hogy ezt a pulcsit leértékelték, így kaptam az alkalmon. Kicsit izgultam tőle mert nekem van már egy ilyen fajta pulcsim, de abból is hiába rendeltem direkt nagyobb méretet,  karja kicsi. Rám jön, meg télen állandó viseletem, de zavaró, hogy feszül. Mondjuk eddig mindenki erre panaszkodott sajnos a legjobban- tök mindegy, hogy valaki vékony, vagy pufibb, ez mindenkinél probléma volt eddig, hogy el van méretezve.
Aztán végülis ez a legújabb darab már jó volt. Ugyanolyan méretet rendeltem mint az előző, és rendben volt- ennek is érzem a karját persze, de mintha egy fokkal ez kellemesebb lenne.
Nagyon szeretem hordani őket, jó a cipzárjuk, nagy a kapucni, és ami a legpozitívabb, hogy nagyon puha meleg ♥

Illetve van még egy hasonló pulcsim, de az inkább ilyen kabát szerűség. Nagyon féltem attól is, de nagyon jó lett a méret, az is kényelmes. Annak nincs cipzárja, csak meg lehet kötni (amibe ilyenkor úgy nézek ki mint egy fordított tulipán :D ), de iszonyú jó meleg és átmeneti kabátkának szerintem tökéletes.

 Nagyon sokat hordtam azóta is azt a kis kabátot, és hát eddig mindig jó szolgálatot tett, viszont mikor megkaptam, akkor sajnos nagyon igénytelen volt az egész.  Ugyanis alapból nagyon nem volt kellemes illata- mintha pincében tárolták volna és ez keveredett az új illattal. Aztán amin kiakadtam, hogy lyukas volt az egyik zseb része felül. Nem arról van szó, hogy ne lehetne ezt is javítani, csak ha már az ember fizet érte nem keveset, akkor el is várható pár dolog- szerintem. 
Viszont tényleg csak ennyi baja van,maga a termék jó és azóta sincs semmi baja és egyik kedvenc darabom. Igazából a nagy kabát szezon előtt meg után szoktam hordani, mikor már/még nem kell a nagykabát.

Nem tudom, hogy volt e még valami amiről nem meséltem, lehet majd akkor jut eszembe ha már megosztottam a posztot. Igazából ezeket a dolgokat tényleg úgy nézzétek, hogy így tavaly óta gyűlnek. Csak nem volt se kedvem, se lelkesedésem ezekről így írni, meg amit frissen kapok arról nem is tudok eleinte mit (:
A képeknél meg ezer bocsánat, tudom egy kettő nagyon rossz minőségű, de ez annak köszönhető, hogy innen onnan mentettem le őket,mert sajnos a laptop csere miatt nem kerültek még át az újra a régi képeim, így facebookról, meg egyéb helyekről oldottam meg :D

6 megjegyzés:

  1. Jól néz ki a polcod, már csak egy emberi koponya hiányzik róla :D Nekem rovargyűjteményem van,csak sajnos porosak lettek, mert csak úgy beleraktam egy tálkába és annyira törékenyek ha megtisztítanám akkor annyi lenne nekik. A punk rave kabátom és pulcsim ujjai is szűkek, pedig ez egyik eggyel nagyobb méret. Valami rossz szabásminta alapján dolgozhatnak valószínű. Csak hát ennyi pénzért tényleg jó lenne ha kényelmes és jó minőségű cuccokat gyártanának. A denevéres cipőről nem írtál,vagy az régebbi? Mennyire tartós? Azt én is néztem :) A Demonia is mindig kijön sok új cipővel és csak nézem hogy ez is meg az is milyen jó lenne. Van egy bakancsom tőlük ami szintén műbőr, nem sokat hordtam mert egy számmal kisebbet rendeltem, és már le van kopva néhány helyen. Legjobban a táska a pulcsik és a denevéres cipő tetszik ezek közül :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És valóban- bár még emberi koponyát senki nem ajánlott fel :D
      Igen, a rovarokkal ez az egy baj van, talán azokat érdemes valami lefedhető tárolóban tartani nem? Úgy talán kevésbé lesznek porosak. Nekem is van otthon pár bogaram, de csak olyanok amiket már alapból halottan találtam az utcán, vagy a kertben. :D

      Hidd el, nem értem én se, hogy miért van ez, hogy ennyire rossz szabásmintával dolgoznak. Tényleg csak ez a bántó, hogy az ember ott hagy több tízezret és akkor nem tud vele mit kezdeni, mert jaj itt, jaj ott nem jó. :(

      A denevéres cipő? Hú, hát őt még tavaly nyáron rendeltem, körülbelül egy éve (vagyis most lesz júliusban egy éve) ^^ Én nagyon szeretem, kényelmes, könnyű benne menni és eddig amin jártam benne nehéz terepen, azt bírta nagyon is. Amúgy Demonia, amiről ugye mindenki azt mondja, hogy szar. Eddig még nem tapasztaltam ilyesmit, de lehet ha állandóan hordanám, akkor bajok lennének, nem tudom. Próbálok rá vigyázni ^^
      De egyetértek nagyon is,mert én is mindig lesem mi az ami még kéne, meg elfogadnám :D

      Törlés
  2. Az ott álmaim csizmája. :D
    Majdnem megrendeltem (32 ezerért is akár), de anya annyit csesztetett azzal, hogy milyen ronda és nem praktikus és RONDA, hogy inkább hátizsákokat vettem az árából (olyan kedvrontó tud lenni)...hátizsákom nem volt úgyse, de cipőm van. (Abban a pillanatban, hogy átvettem a rendelésem, megbántam, de...legalább már van hátizsákom...xD)
    Mivel kifutó termék valószínű már nem lesz méretben, mire újra lenne pénzem rá. Nem baj, talán egyszer lelek valami hasonlót majd...:D

    Az a pulcsi nagyon csinos! Sajnálom, hogy elméreteznek dolgokat...De örülök, hogy még így is hordható, és nem lett csalódás! :D

    A lámpásos kép meg zseniális! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Melyikre írtad, hogy álmaid csizmája? :D A Killstarosra, vagy a Demoniára? :D
      Jaaj, tökre átérzem, mert nálam is voltak olyan kedves családtagok, akik lehúztak állandóan ezzel, hogy de undorító a cipő, ez de rossz, az de rossz... Csak engem meg nem érdekel :D Ezek közül egyiket se bántam meg igazából.
      A kifutó termékekkel tényleg ez a baj, hogy le kell rá csapni, mert nyilván kiveszik a készletből =(

      Jaj köszike, igen, én is imádom a pulcsijukat. Sok a baj a méretekkel és ráadásul itt még látatlanban is veszed meg mert ugye rendeled, de eddig a Restyle-ban nem csalódtam ilyen téren. Viszont rosszul esett ez a része, hogy lyukas zsebbel küldtek egyet.

      Köszönöm ^^

      Törlés
  3. A magas sarkú KELL!!! Még mindig.:D De ezt már tudod.
    Meg a polc is csini. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az egyik magastalpúm eladó :D Bár tuti neked is kisebb a lábad mint az enyém :D

      Törlés